Idd.quote:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"quote:
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Esmée: "Dat ga ik al met Junior doen."
Youssef: "Maar die ligt nou toch in de ziekenhuis."
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
Youssef:![]()
![]()
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
![]()
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
![]()
Ik heb ook steeds het idee dat hij zich aanstelt, maar dat met die frikandel is wel wat geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Het zou zomaar zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Voor nepacteren hebben we Annelieke.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
Ja, dat gezicht van hem was echt even té, hoor en ik zat te wachten op die duivelse grijns van hem in close up, maar die kwam maar nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
En Justquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor nepacteren hebben we Annelieke.
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
En Just.
Hij's in het echt ook homo aan z'n stem te horen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.
Maar hij is ook balletdanser, dus zal hij toch wel een sissy zijn.quote:
Dat had Geert Hoes ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Just 17?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.quote:Naam: Jan Kooijman
Geboren: 14-04-1981
Sterrenbeeld: Ram
Bezet: Yep! Al vijf jaar een vaste vriendin.
Oh, ik dacht dat het over Juniman gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
hey, vandaag precies 4 jaar geleden werd er getrouwd in ONM![]()
Het huwelijk van Hugo (Hubertus Jacobus Nicolaas Maria) van Walsum en Claire Simons werd bezegeld op de 'Foreign Lady'. Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Het huwelijk van Hugo (Hubertus Jacobus Nicolaas Maria) van Walsum en Claire Simons werd bezegeld op de 'Foreign Lady'. Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.![]()
Zwartboek staat bij mij ook al in de agenda, maar Kamphuijs vind ik dan weer een reden om thuis te blijvenquote:BTW: Ik ben vandaag naar 'Zwartboek' geweest ...
Hij heeft maar een Mini Ferrer rolletje. Ik had trouwens bij de aftiteling pas door dat het Seth was.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:57 schreef babette21 het volgende:
Zwartboek staat bij mij ook al in de agenda, maar Kamphuijs vind ik dan weer een reden om thuis te blijven
kijk dat schept hoop in banger dagen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft maar een Mini Ferrer rolletje. Ik had trouwens bij de aftiteling pas door dat het Seth was.![]()
Ik zie het al zo voor me!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lizzy? Oh die talentloze muts die denkt dat ze een carriere bij TMF kan maken???quote:
en vandaag precies 3 jaar geleden werd er óók getrouwd in ONM!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
hey, vandaag precies 4 jaar geleden werd er getrouwd in ONM![]()
zijn andere broertje Sids helaas wel:(quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Een maand later kwam Hugo's broertje naar Ulft... en is er niet meer weg te branden.![]()
dat is toch ook wel een degradatie?quote:Op zondag 17 september 2006 15:35 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Lizzy? Oh die talentloze muts die denkt dat ze een carriere bij TMF kan maken???
Toen Margot Johanna Reitsema en Maurice Adriaan Seegers besloten om in het huwelijksbootje te stappen verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.quote:Op zondag 17 september 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
en vandaag precies 3 jaar geleden werd er óók getrouwd in ONM!!
[en gescheiden... wat 'n dag was dat]
ow vandaar dat ik het niet wistquote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen Margot Johanna Reitsema en Maurice Adriaan Seegers besloten om in het huwelijksbootje te stappen verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.
ik moet zeggen dat ik zelf nogal verbaasd was, voor mijn gevoel was dit alweer veel langer geleden...quote:Op zondag 17 september 2006 16:44 schreef Wup het volgende:
maar 4 jaar terug alweer....
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??quote:ik herinner me die achterlijke Amsterdam promo shots ook nog goed dus toen waren Arthur & Claire er volgens mij ook nog bij
het was dan ook 'n oprotbruiloftquote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Wup het volgende:
ow vandaar dat ik het niet wist
niet echt mijn favorietenlijstje dit:)
hadden ze niet in dat zinkende schip kunnen blijven zitten?!quote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef Iwan1976 het volgende:
verlieten Daan Evert Starrenburg en Kyra Elisa Isarin het zinkende schip.
Iwan help?quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??
Ik kan me nl herinneren dat we toen Sanne de hele tijd op d'r fietsje zagen crossen (helemaal vanuit Rotterdam!).quote:Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef Wup het volgende:
Iwan help?
LOL, er is natuurlijk maar 1 fietsje:)quote:Op zondag 17 september 2006 16:58 schreef babette21 het volgende:
Ik kan me nl herinneren dat we toen Sanne de hele tijd op d'r fietsje zagen crossen (helemaal vanuit Rotterdam!).
Maar het zou ook kunnen dat het ergens in het tweede deel van dat seizoen ervoor was (seizoen 11 dus),
in de tijd dat dat massaontslag speelde..
Op 08-01-2004 (afl. 1985 / seizoen 11) werd bevestigd wat de scène-overgangen eerder die week al deden vermoeden: baby Doris is geboren in Amsterdam, dus ONM is verhuisd naar Amsterdam.quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef babette21 het volgende:
werd A'dam niet tegelijk geïntroduceerd met al die nieuwelingen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |