Idd.quote:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"quote:
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
"Zullen we ff een restaurantje beginnen"!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die Esmee zo debiel is en er ook nog intrapt.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Esmée: "Dat ga ik al met Junior doen."
Youssef: "Maar die ligt nou toch in de ziekenhuis."
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
Youssef:![]()
![]()
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
![]()
Esmée: "Dat ga ik al met Junior doen."
Youssef: "Maar die ligt nou toch in de ziekenhuis."
Esmée: "Oke, ik weet toch niet wanneer Juun uit het ziekenhuis komt, dus dan kunnen wij wel alvast een restaurant beginnen."
Youssef:![]()
![]()
Ik heb ook steeds het idee dat hij zich aanstelt, maar dat met die frikandel is wel wat geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Het zou zomaar zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar eerst test Yous Esmee zelf ff...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik had trouwens even het idee dat Junior die pijn zat te faken, omdat hij zich in het nauw gedreven voelde. Ik vond het gewoon erg ongeloofwaardig overkomen.
Maar ik geloof dat het toch echt was.
Voor nepacteren hebben we Annelieke.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
Ja, dat gezicht van hem was echt even té, hoor en ik zat te wachten op die duivelse grijns van hem in close up, maar die kwam maar nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Ik dacht: wat een goed acteur, hij kan nepacteren, maar het was niet als nepacteren bedoeld
.
En Justquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor nepacteren hebben we Annelieke.
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
En Just.
Hij's in het echt ook homo aan z'n stem te horen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie irl een vriendin en een kind.
Maar hij is ook balletdanser, dus zal hij toch wel een sissy zijn.quote:
Dat had Geert Hoes ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
quote:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Just 17?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Irl is ie 17, lijkt me niet dus.
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.quote:Naam: Jan Kooijman
Geboren: 14-04-1981
Sterrenbeeld: Ram
Bezet: Yep! Al vijf jaar een vaste vriendin.
Oh, ik dacht dat het over Juniman gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
BTW: Louis van Beek (ONM: Joachim) was net te zien bij Grijpstra & De Gier.
Wie dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef babette21 het volgende:
hey, vandaag precies 4 jaar geleden werd er getrouwd in ONM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |