dus tóch bij de komst van 'n nieuweling!quote:Op zondag 17 september 2006 17:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Op 08-01-2004 (afl. 1985 / seizoen 11) werd bevestigd wat de scène-overgangen eerder die week al deden vermoeden: baby Doris is geboren in Amsterdam, dus ONM is verhuisd naar Amsterdam.
Perverseling.quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
Tsssk...het was best leuk!quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
mwah de meeste onderdelen waren behoorlijk slaapverwekkend...quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
Tsssk...het was best leuk!
Jasperquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Of het vergeten broertje van Esmee en Sanne![]()
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
oh, en Iris heeft ook nog 'n broertje, Mathijs ofzo...
serieus? wanneer dan??quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keerquote:
nee, dat was het broertje van Ilyas, Moquote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keer? Of was dat het broertje van Sanne?
Oh, dat kon ook nogquote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat was het broertje van Ilyas, Mo
Dan zou ik indd ook ontslag nemen en niet meer terugkomen...Al heeft hij wel humor...Af en toe...quote:dat is toch ook wel een degradatie?
ik snap overigens wel dat ze ONM niet meer zo ziet zitten, dat arme kind heeft waarschijnlijk nog nachtmerries van het figureren in de Joostlijntjes....
Sommige mensen...quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef Miss_Bitchy het volgende:
[..]
Sommige mensen...![]()
BTW Iwan, die foto van Marnix...probeer je me bang te maken ofzo???![]()
Hey! Rustig jij!quote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nikkie is gewoon een arrogant wijf, kom haar helaas te vaak tegen hiero in de stad, dat vernaggeld dan ook gelijk mijn dag.![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Of het vergeten broertje van Esmee en Sanne![]()
Logisch, want Esmee moet na haar loverboylijntje toch weer iets om handen hebben...quote:
good thinking!quote:Op maandag 18 september 2006 09:21 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Sam Couwenberg? (de broer van Luna)![]()
wie is dat dan weer?quote:Op zondag 17 september 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
Sascha Visser
quote:
ja ik heb hem wel eens in een stukje Kees & Co gezien [ vraag me niet waarom, dieper kan een comedy volgens mij niet zinken] en ik was niet erg gecharmeerd van hemquote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
ik moet altijd wel om hem lachen, maar dat komt meer doordat hij zo'n aparte (lees: vrij slechte) manier van spelen heeft. In comedy is dit nog wel oke, maar ik vraag me serieus af wat hij er straks in onm van maakt....
dat was het ... ik heb gekeken omdat Nikki Plessen mee ging doenquote:Op maandag 18 september 2006 15:24 schreef babette21 het volgende:
ik vind K&C altijd wel grappig eigenlijk, zeker die laatste seizoenen met Victor Löw...
maar goed, jij bent sowieso anti-Ned. comedy, dus deze aversie zegt natuurlijk niet zoveel
heel goed, we zitten te suffen...quote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of niet, want die heet n.l. Reitsema.
waren zijn hersens niet ook bewerkt?quote:Op maandag 18 september 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
heel goed, we zitten te suffen...
maar goed, het gaat hier dus om Sam van Margot én.... Victor!!
het opstandige zoontje dat zijn vader komt wreken!??
Nikkie Plessen zat totaal niet op d'r plek daar, had eigenlijk net zo'n nutteloze rol als in ONMquote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Wup het volgende:
dat was het ... ik heb gekeken omdat Nikki Plessen mee ging doen
[yep je hebt gelijk, maar dat geldt niet alleen voor Nedelandse comedys hoor]
hm ze hebben toen wel met één van die kids zitten kloten, maar volgens mij was dat Luna (nog voor de geboorte).quote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef Wup het volgende:
waren zijn hersens niet ook bewerkt?
yep Victor ging zijn kids bewerken met zijn hogere intelligentie plannetjequote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef babette21 het volgende:
hm ze hebben toen wel met één van die kids zitten kloten, maar volgens mij was dat Luna (nog voor de geboorte).
oh ja, en toen Vic zo aan het flippen was wilde hij ook iets met zo'n koter ja... maar toen was ik net terug in 't land, dus snapte ik überhaupt de ballen van dat lijntje
Klopt. Sam en Luna zouden volgens Victor nog grootse dingen gaan doen. Niels (toen nog Rigter:) vertelde in z'n tweede aflevering dat hij Victor nog ontmoet had op het congres over het stamcelonderzoek, juist op de dag dat Sam en Luna geboren werden. Morgen is het trouwens precies 3 jaar geleden dat Margot, Maurice en de kids naar Zuid-Afrika vertrokken.quote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef Wup het volgende:
waren zijn hersens niet ook bewerkt?
Mis ik weer eens iets???quote:Op zondag 17 september 2006 21:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Het is dat het niet uit ONM zelf is. Dan hadden ze een verhouding
![]()
Ja, dat wil ik ook wel eens tegen Nikkie zeggen ja, iets minder kapsones zou leuk zijn.quote:
Dan eis ik ook Hidde Maas terug!quote:Op maandag 18 september 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, we zitten te suffen...
maar goed, het gaat hier dus om Sam van Margot én.... Victor!!
het opstandige zoontje dat zijn vader komt wreken!??
ja, wie niet... god, wat mis ik de Arthur-quotesquote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Dan eis ik ook Hidde Maas terug!![]()
Ik had nu bijna iets willen zeggen, maar dat laat ik maar achterwege...quote:Op maandag 18 september 2006 16:17 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel eens tegen Nikkie zeggen ja, iets minder kapsones zou leuk zijn.
Met die gasten uit de Muiderpoort heeft ie in ieder geval geen gebrek aan clientèle. Het kan dan ook niet lang duren of Babette komt de gelederen versterken: Couwenberg & Reitsema Advocaten.quote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
dan kunnen ze dus best doen dat het experiment ertoe heeft geleidt dat Sam wat sneller veroudert is!
oh, en als ie dan toch uit Zuid Afrika komt, kan hij Jannes wel meteen mee terug nemen, dat vond ik altijd wel 'n geinig joch
*Babette wordt helemaal enthousiast![]()
volgens mij hebben we dat plan 2 jaar terug al gelanceerd...quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Met die gasten uit de Muiderpoort heeft ie in ieder geval geen gebrek aan clientèle. Het kan dan ook niet lang duren of Babette komt de gelederen versterken: Couwenberg & Reitsema Advocaten.koekje d'r bij?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |