quote:"If you don't want no more Van Mierlo, I'll be happy to Just leave you alone."
quote:"Ya know, it can be like this... Just like this... always."
quote:"You boys sure found a way to make the time pass up there."
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
was oorspronkelijk toch de bedoeling dat ze na een x aantal maanden weer terug zou komen?
Mss vertelt ze het dan later nog, maar ik had het meteen gedaan...en ook nog teruggeslagen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
OP
Ik dacht trouwens dat Marnix en Annemarie ruzie kregen om die klap die Joyce gekregen had?
ik waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss vertelt ze het dan later nog, maar ik had het meteen gedaan...en ook nog teruggeslagen.![]()
Dat gaat nog leuk worden tussen hem en Tonniequote:
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden tussen hem en Tonnie![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
Iwan, even een vraagje: heb jij misschien wat shots [niet teveel hoor] van de laatste twee zomercliffs?? ik heb ze wel, maar ik ben m'n cd-rom kwijt *zucht*
ik maak een special van alle zomercliffs, vandaar... heb verder alles behalve '94 en '95....
quote:Woensdag 26 april
Hoerenmadam Lenie leert Esmee de kneepjes van het vak.
Jaap Jongbloedquote:Donderdag 27 april
Annemarie en Marnix schakelen een tv-programma in, in de hoop zo een teken van leven van Esmee te kunnen krijgen.
Van wie zou hij die oren hebben?quote:Woensdag 26 april
Kasper ontvangt zijn ouders. Met horten en stoten komt hij ervoor uit dat hij homo is.
topquote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Iwan1976 het volgende:Cliffhanger Seizoen 11 (5.3MB) Cliffhanger Seizoen 12 (2.3MB)
waarom nou weer Verdwenen ipv gewoon Vermist?!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Jaap JongbloedIk ben benieuwd of meisje Cobben aan de telefoon zit:)
geen probleemquote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
topdenk ik, want ik zit nu niet achter m'n eigen pc en hier is de evaluationdatum verlopen
kan 't t/m zaterdagmiddag online blijven staan??
Kon niet kiezen, dus heb ik het hele mapje maar gezipt.quote:ps. ik zei toch: een páár![]()
Waarom hebben ze Arjo en z'n team niet ingeschakeld?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
waarom nou weer Verdwenen ipv gewoon Vermist?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |