quote:"If you don't want no more Van Mierlo, I'll be happy to Just leave you alone."
quote:"Ya know, it can be like this... Just like this... always."
quote:"You boys sure found a way to make the time pass up there."
Dacht ik ook.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
was oorspronkelijk toch de bedoeling dat ze na een x aantal maanden weer terug zou komen?
Mss vertelt ze het dan later nog, maar ik had het meteen gedaan...en ook nog teruggeslagen.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef -Marlii- het volgende:
OP
Ik dacht trouwens dat Marnix en Annemarie ruzie kregen om die klap die Joyce gekregen had?
ik waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss vertelt ze het dan later nog, maar ik had het meteen gedaan...en ook nog teruggeslagen.![]()
Dat gaat nog leuk worden tussen hem en Tonniequote:
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 12 april 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden tussen hem en Tonnie![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
Iwan, even een vraagje: heb jij misschien wat shots [niet teveel hoor] van de laatste twee zomercliffs?? ik heb ze wel, maar ik ben m'n cd-rom kwijt *zucht*
ik maak een special van alle zomercliffs, vandaar... heb verder alles behalve '94 en '95....
quote:Woensdag 26 april
Hoerenmadam Lenie leert Esmee de kneepjes van het vak.
Jaap Jongbloedquote:Donderdag 27 april
Annemarie en Marnix schakelen een tv-programma in, in de hoop zo een teken van leven van Esmee te kunnen krijgen.
Van wie zou hij die oren hebben?quote:Woensdag 26 april
Kasper ontvangt zijn ouders. Met horten en stoten komt hij ervoor uit dat hij homo is.
topquote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Iwan1976 het volgende:Cliffhanger Seizoen 11 (5.3MB) Cliffhanger Seizoen 12 (2.3MB)
waarom nou weer Verdwenen ipv gewoon Vermist?!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Jaap JongbloedIk ben benieuwd of meisje Cobben aan de telefoon zit:)
geen probleemquote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
topdenk ik, want ik zit nu niet achter m'n eigen pc en hier is de evaluationdatum verlopen
kan 't t/m zaterdagmiddag online blijven staan??
Kon niet kiezen, dus heb ik het hele mapje maar gezipt.quote:ps. ik zei toch: een páár![]()
Waarom hebben ze Arjo en z'n team niet ingeschakeld?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:58 schreef babette21 het volgende:
waarom nou weer Verdwenen ipv gewoon Vermist?!![]()
omdat die lui constant neergeslagen of minstens onder schot gehouden worden.... prutsersquote:Op donderdag 13 april 2006 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom hebben ze Arjo en z'n team niet ingeschakeld?
[[url=http://www.avro.nl/Images/17_225588.gif]afbeelding][/url]
dankquote:Op donderdag 13 april 2006 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
geen probleem
dus nu sta ik voor die opgavequote:Kon niet kiezen, dus heb ik het hele mapje maar gezipt.![]()
Ja en als ze de "p" of de "b" zegt sputtert ze het plafond vol.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:41 schreef Greetings het volgende:
Wat praat die Shirina irritant "nasaal" zeg![]()
![]()
![]()
Met al die kinderen is het inderdaad een fucking studentenhuis.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:57 schreef pberends het volgende:
Rot toch op met dat kind, het is een fokking studentenhuis.
Ik heb helaas niks uit die tijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
jij hebt ook niks uit de cliff van 94 en 95 he?!
zo frustrerend dat ik ze allemaal heb, behalve die twee![]()
ik hoef geen dvd's ofzo, maar herhalen op een onchristelijk tijdstip blijft 'n leuk ideequote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb helaas niks uit die tijd.Het wordt tijd dat Endemol de oude bandjes afstoft.
![]()
Floor toch? die heb ik niet veel gezien, maar ze stelde een Clairekloon voor, dus mijn zegen hebben ze...quote:Op donderdag 13 april 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Ik vind nog steeds dat die leuke vrouw die op Claire leek, waar Niels wat meer kreeg, terug moet!
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Floor toch? die heb ik niet veel gezien, maar ze stelde een Clairekloon voor, dus mijn zegen hebben ze...
Niels en Iris blijft echt een rottige combinatie
Er zijn mensen die lyrisch over die twee zijn.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
Niels en Iris blijft echt een rottige combinatie
waarom in godsnaam?!quote:Op donderdag 13 april 2006 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Er zijn mensen die lyrisch over die twee zijn.!
Iris heeft hier sinds haar komst slechts 1 fan gehad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |