'nuff saidquote:
Wat dacht je van dat eeuwige gezeik van Ilyas en Niels? Elke keer gaan ze flippen. Erg interessant...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik met Malu verre van boeiend. De rechtszaken met Chris en Junior zijn wel grappig denk ik, en de geheime kamer van leonore zal ook wel wat leuks opleveren,
HOE GAAT HET MET HET KINDquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Ludger het volgende:
Volgens mij zitten de schrijvers aan de paddo's...
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terugquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
En minimaal één Simons en Van Walsum.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terug.
Het is nu zo ingedut dat de terugkeer van Hugo een verademing zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.
Dit is trouwens geen stille hint voor de terugkeer van Hugo.
Na Costa niet meer...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef Wup het volgende:
heeft iemand ooit nog wat van meisje Klomp gehoord?
Costa wist ik geloof ik ook niet... of niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Robert de la Haye is niet slecht, maar hij moet zolangzamerhand wel eens iets normaals gaan doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef pberends het volgende:
Hidde Maas heeft meer acteertalent dan de hele huidige ONM-cast bij elkaar.
Ze speelde 'Hoer Wouter' in aflevering 9 ("Vreemdgaan") van 'Lieve Lust'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Dancing on Ice in ONMquote:
Die lelijkerd mag blij zijn dat ie vrienden heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn Joost en Daan eigenlijk beste vrienden? Wat hebben zij uberhaupt gemeen?
Het is nog net niet dat Joost tegen Just zegt: "Als Ik Sanne niet kan neuken wil ik jou wel!"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Jezus, het slechtste fragment ooit in ONM. Wat een belabberde acteerprestaties in die bar.
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Jezus, het slechtste fragment ooit in ONM. Wat een belabberde acteerprestaties in die bar.
Er is maar een goede dronkaard! Ellen Evenhuis: nooit meer geëvenaard.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.
Kwade homo's zijn 2 dingen die niet samen gaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik ben er nou niet over uit wat ik nou slechter vond een dronken joost of een kwaaie just.
Die hebben toch dezelfde meurbek!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Gaan ze zo slapen? Only in soaps...
tandenpoetsen bijvoorbeeld...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
Al gebruikte Just wel echt homo woordjes met zijn peer um nu.
en dan die middelvinger.
"Waarom heb je dat nou niet verteld man"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die lelijkerd mag blij zijn dat ie vrienden heeft.
Wat een zeurpiet, hij heeft met de halve ONM cast in bed gelegen, loopt ie nog te zeuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:21 schreef Canisfire het volgende:
Krijgen we nu een Joost ik ben zo alleen iedereen heeft mij laten stikken lijntje ?![]()
Terwijl hij eigenlijk gewoon een soort tegenhanger van gtst's Robin is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet, hij heeft met de halve ONM cast in bed gelegen, loopt ie nog te zeuren.
Junior is toch een couwenbergquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terug.
Hadden de schrijvers niks anders kunnen bedenken om "Flikker op!" te vermijden?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:20 schreef Canisfire het volgende:
Al gebruikte Just wel echt homo woordjes met zijn peer um nu.
en dan die middelvinger.
Doet ie goed dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Terwijl hij eigenlijk gewoon een soort tegenhanger van gtst's Robin is.
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hadden de schrijvers niks anders kunnen bedenken om "Flikker op!" te vermijden?![]()
De enige Just die Sanne over zich heen krijgt is justitie.
Private Branca![]()
Frommelmans is gewoon de zoon van Leonore.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?
omdat Joost ooit Daan z'n kop heeft kaalgeschoren?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn Joost en Daan eigenlijk beste vrienden? Wat hebben zij uberhaupt gemeen?
Lijkt er wel op. Hij schoot blijkbaar niet sneller dan z'n schaduw.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
Wat was het nou, Leonore's zoon zat onlangs in Afghanistan maar is gesneuveld?
Julia en Chris gaan waarschijnlijk wel doen dat hij die zoon is jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Frommelmans is gewoon de zoon van Leonore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |