'nuff saidquote:
Wat dacht je van dat eeuwige gezeik van Ilyas en Niels? Elke keer gaan ze flippen. Erg interessant...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het gezeik met Malu verre van boeiend. De rechtszaken met Chris en Junior zijn wel grappig denk ik, en de geheime kamer van leonore zal ook wel wat leuks opleveren,
HOE GAAT HET MET HET KINDquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Ludger het volgende:
Volgens mij zitten de schrijvers aan de paddo's...
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef pberends het volgende:
Dan zouden de verhalen toch veel beter moeten zjin.
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terugquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen maar eh... moet de stekker er niet gewoon uit?!
En minimaal één Simons en Van Walsum.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
Gewoon de Reitsema's en de Couwenbergs weer terug.
Het is nu zo ingedut dat de terugkeer van Hugo een verademing zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan zou er minimaal één kabouter in zitten.
Dit is trouwens geen stille hint voor de terugkeer van Hugo.
Na Costa niet meer...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef Wup het volgende:
heeft iemand ooit nog wat van meisje Klomp gehoord?
Costa wist ik geloof ik ook niet... of niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Robert de la Haye is niet slecht, maar hij moet zolangzamerhand wel eens iets normaals gaan doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:43 schreef pberends het volgende:
Hidde Maas heeft meer acteertalent dan de hele huidige ONM-cast bij elkaar.
Ze speelde 'Hoer Wouter' in aflevering 9 ("Vreemdgaan") van 'Lieve Lust'.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
Na Costa niet meer...
Dancing on Ice in ONMquote:
Die lelijkerd mag blij zijn dat ie vrienden heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn Joost en Daan eigenlijk beste vrienden? Wat hebben zij uberhaupt gemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |