Voor de leken onder ons ONM-fans: Frommelmans = Chris Vroman, die toen nog AGIO was: JP lag ooit met zijn beschadigde hand (door het "slijptolincident", door het doorslijpen van de waterleiding in 'Café Nassau'), in het Beatrix en toen Vroman 'm moest behandelen op zijn eigen ruwe wijze, zei JP: " Kijk uit Frommelmans. Ik heb nog één hand vrij om je een klap te verkopen."quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:02 schreef Ludger het volgende:
Frommelmans???
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Joost heeft een dubbelganger.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
In het AD van vandaag staat een interview met Liz Snoijink. Volgens Liz is ze een half jaar te zien in ONM.![]()
weet je dat nou nog letterlijk of verzin je maar watquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
in het Beatrix en toen Vroman 'm moest behandelen op zijn eigen ruwe wijze, zei JP: " Kijk uit Frommelmans. Ik heb nog één hand vrij om je een klap te verkopen."
OMG....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Oh jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat Joost ooit Daan z'n kop heeft kaalgeschoren?!
Jammer eigenlijk, ik zou wel willen zien hoe Chris dat ouwe paard nam.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Julia en Chris gaan waarschijnlijk wel doen dat hij die zoon is ja
Hoe voorspelbaar![]()
Deze kijkt nog veel enger uit zijn ogen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dat is toch helemaal geen goed nieuwsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:27 schreef Iwan1976 het volgende:
In het AD van vandaag staat een interview met Liz Snoijink. Volgens Liz is ze een half jaar te zien in ONM.![]()
Is er iets wat ik niet weet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:57 schreef Wup het volgende:
weet je dat nou nog letterlijk of verzin je maar wat
en wat een beschaafde post
Waar halen we die vandaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
Waarom komen er geen boeiende nieuwe acteurs in ONM? We hebben het de laatste maanden met Just en Winston Post moeten doen.
Heeft ze ook een hoofd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:58 schreef Sethje het volgende:
Als je van een bierbuik en bruine uit elkaar staande tanden houdt wel ja
Ursul de Geer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
Waarom komen er geen boeiende nieuwe acteurs in ONM? We hebben het de laatste maanden met Just en Winston Post moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |