oke, dan kom ik ongeveer tot dit verhaal:quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
foutje bedenk ik me net: het was een papaver tinktuur. Papaver tinktuur is een opiaat, maar voor zover duidelijk werd in sterk verdunde vorm. Ik weet verder ook alleen wat ze in ONM zeiden dus dat hou ik maar aan![]()
Hij is wegquote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef babette21 het volgende:
nieuwe castfoto
zo te zien blijft Kasper weg, Just ontbreekt ook...
lulligquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
nou ja, deze staat iig vast!
en volgens mij wordt het tijd voor 'n heroïneverhaaltje, die pillen kennen we nu wel....
Niels mag trouwens ook wel weer eens een tegenslag dus eh.... als Ilyas even op wil schieten...
nou ja, ze zuipen natuurlijk allemaal om de haverklap, maar om het nou onder het kopje "verslavingen" te gooien?!quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef soapie het volgende:
Ik heb het idee dat er nog meer verslaafden waren, maar ik kan er nu niet op komen, misschien later....
Hahaha, klopt en daardoor raken tienermeisjes irl aan de zuip....quote:Op zondag 24 september 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, ze zuipen natuurlijk allemaal om de haverklap, maar om het nou onder het kopje "verslavingen" te gooien?!
Levert wél veel memorabele momenten op, zoals Babette die een teiltje nodig had, Arthur met z'n dramamuziek, Claire die d'r glas leegkiepte, Bram die z'n pieper wat onhandig liet vallen en nou... vul maar aan! haha
tja, toen ik 16 was en heel stoer naar de Tempel [quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef soapie het volgende:
Hahaha, klopt en daardoor raken tienermeisjes irl aan de zuip....![]()
was ook mijn eerste idee!quote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef soapie het volgende:
Weinig originele foto's trouwens, zelfde stijl als vorig jaar..![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, toen ik 16 was en heel stoer naar de Tempel [bestaat ie nog?!
] ging, dacht ik ook: oeh nu móet ik wel aan de zuip - elke 5 minuten - want dan doen ze bij onm ook
ik voel me meteen zo'n bejaardequote:
quote:Op zondag 24 september 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
dan nu [met Chris Z. boven m'n bed![]()
]
uhuquote:Op zondag 24 september 2006 18:04 schreef soapie het volgende:
Het wordt echt tijd dat ze het begin gaan herhalen!!!!!
Rotter dan nu kan het haast niet worden.quote:Op zondag 24 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhual ziet dat er waarschijnlijk onwijs knullig uit
Niks mis met Chris toch, maar om nou een poster boven m'n bed te gaan hangen, daar voel ik me toch echt te oud voor...quote:Op zondag 24 september 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja nu ik 'm zo teruglees is dat niet heel vreemd...
zal ik 't maar toegeven dan.......
leuk voor als je een scharrel [of nog erger: de liefde van je leven] meeneemt, die rent meteen keihard wegquote:Op zondag 24 september 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
Niks mis met Chris toch, maar om nou een poster boven m'n bed te gaan hangen, daar voel ik me toch echt te oud voor...![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk voor als je een scharrel [of nog erger: de liefde van je leven] meeneemt, die rent meteen keihard weg
maar goed, genoeg off-topic
quote:Op zondag 24 september 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
verder staat mij bij dat Victor in de beginjaren gokverslaafd was (hij had hierdoor onder meer schulden bij Cor), komt dit iemand bekend voor?
BTW: Die broer van Abel Hagen was ook aan de drank verslaafd.quote:WO. 28-12-1994 (193)
Cor dreigt Victor's gokverleden openbaar te maken en doet hem een voorstel.
En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.quote:DO. 12-03-1998 "DREIGEMENTEN" (819)
Lotje probeert Abel ervan te overtuigen dat zijn broer niet meer aan de alcohol verslaafd is.
Ik zie dat Youssef ook op de nieuwe castfoto staat.quote:Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef babette21 het volgende:
hier dan 'n andere, hoewel niet bepaald duidelijk:
[afbeelding]
bron: www.onmclub.net
20.30uur op 3 'De avond van de straat'. Met als hoogtepunt: 'het eerste Nederlandse straattaal dictee'.quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
vanavond is Junior trouwens te gast in één of ander BNN-programma over straattaal...
maar jammer joh: net5-avond![]()
En Claire aan mannen....quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.![]()
vóór hij in ONM kwam toch?quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Die broer van Abel Hagen was ook aan de drank verslaafd.
ik heb er serieus aan gedacht om Marnix om die reden in het lijstje te zetten...quote:En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.![]()
Ik geloof van wel. Duuk had ook ooit een patiënte (Petra de Vries) die verslaafd was aan proletarisch winkelen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
vóór hij in ONM kwam toch?
maar wel de start van één van de leukere lijntjesquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar flirt met Frida was inderdaad geen succes.
oeps hier had ik overheen gelezen...quote:WO. 28-12-1994 (193)
Cor dreigt Victor's gokverleden openbaar te maken en doet hem een voorstel.
Het lijntje was alleen van korte duur.quote:Op zondag 24 september 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
maar wel de start van één van de leukere lijntjes
nee hij was wat aan het dealen om zo aan geld te komen om Aïsha naar Nederland te kunnen halen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:03 schreef soapie het volgende:
Heeft Ravi nou ook uit de pillendoos gesnoept, er staat zoiets op jou site Babette?? Hoe zat dat ook al weer precies???
Ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 24 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
voorproefje van 't nieuwe topic....
[afbeelding]
nou 't was de aanleiding van 't Claire-en-Niels-verhaal, en dat liep weer over in de Victorfiles enzo...quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijntje was alleen van korte duur.![]()
Kan me er niet veel van herinneren...quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hij was wat aan het dealen om zo aan geld te komen om Aïsha naar Nederland te kunnen halen.
Sasza kwam hierachter en ging zedenpreken, toen is Ravi hier braaf mee gestopt (1997).
Op de SEHquote:Op zondag 24 september 2006 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Duuk had ook ooit een patiënte (Petra de Vries) die verslaafd was aan proletarisch winkelen.
In die periode maakte Jop de Vries zijn regiedebuut in ONM.quote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
nou 't was de aanleiding van 't Claire-en-Niels-verhaal, en dat liep weer over in de Victorfiles enzo...
vanaf dat India-gedoe is er constant van alles te doen geweest rond de Van Walsums (incl. mev. Simons) en de Couwenbergs (incl. dhr. Richter)
Nee iddquote:Op zondag 24 september 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
even snel een topic volposten valt niet mee met deze forumtraagheid....
regisseert ie eigenlijk nog steeds bij onm?!quote:In die periode maakte Jop de Vries zijn regiedebuut in ONM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |