Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Oh weer een Tonnie-crimineel verhaallijntje.
Hij had beter het pakhuis niet kunnen kopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.![]()
Ben ik naast degene die er niks van kan weer in een reclame te zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.![]()
Als ik het me goed herinner heeft Bettina geen afscheid genomen van Lisette, maar nu dus wel van Shirina, die een paar maandjes op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
wat staan ze nou te janken, ze gaat toch gewoon even op vakantie (soort van)...
Dit vastgoedverhaallijntje biedt anders wel voldoende mogelijkheden om een paar karakters te liquideren.quote:
eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit vastgoedverhaallijntje biedt anders wel voldoende mogelijkheden om een paar karakters te liquideren.
Nou ja, 3 maanden is best lang hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
wat staan ze nou te janken, ze gaat toch gewoon even op vakantie (soort van)...
begint?? hij hangt al twee jaar op dit niveauquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Joost begint bijzonder irritant te worden!
neuh...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
begint?? hij hangt al twee jaar op dit niveau
Wat een artisiek man.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
en een ereplekje in de nieuwe OP![]()
Wat een irritante kutsite zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
haha, wel een zooi, die muffe verhaallijntjequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
"Je moet klusjes voor me doen"
"Neeeeeeeeeee"
"Anders gaat je pink eraf".
Jezus, iets originelers graag.
Dopedeal met Frans vergeten, nadat hij Do'Riz aan gort had gereden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Uhmmm...Tonnie kwam toch uit de gevangenis, maar ik kan me niet herinneren dat ie in ONM verder nog foute klusjes heeft gedaan?
jawel hij heeft drugs rondgereden voor ene Frans of Freek of weet ik 't hoe die heette...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Uhmmm...Tonnie kwam toch uit de gevangenis, maar ik kan me niet herinneren dat ie in ONM verder nog foute klusjes heeft gedaan?
klopt, was rond de exit van Ellen, Bram en Clairequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:21 schreef Svensational het volgende:
hmm...toen zat ik denk ik in Australië
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, was rond de exit van Ellen, Bram en Claire
herkenbaar trouwens: ook bij mij valt elke niet bekendklinkende lijn in de Oz-periode!![]()
Dat ie Doris aanreed was volgens mij de laatste aflevering die ik zag voor ik vertrokquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dopedeal met Frans vergeten, nadat hij Do'Riz aan gort had gereden?
volgens mij was dat zo half oktober, zou dat kunnen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:26 schreef Svensational het volgende:
Dat ie Doris aanreed was volgens mij de laatste aflevering die ik zag voor ik vertrok!
Ik ging 27 25 oktober weg, dus die aflevering zou dan 24 22 oktober geweest moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was dat zo half oktober, zou dat kunnen?
gecheckt, 22 oktober idd... dan heeft Doris korter in het ziekenhuis gelegen dan ik dacht, want Ellen en Bram vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ging 27 25 oktober weg, dus die aflevering zou dan 24 22 oktober geweest moeten zijn...
Toch jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...
redelijk ironisch welquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
Toch jammer dat ik dat heb moeten missen!
Do'Riz werd met pinnen weer in elkaar gesoldeerd en toen kon ze naar huis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
gecheckt, 22 oktober idd... dan heeft Doris korter in het ziekenhuis gelegen dan ik dacht, want Ellen en Bram vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...
Heb wel eens eenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
redelijk ironisch wel
heb je 'm daarna nooit gezien? (op mijn onwijs gelikte fotospecial na natuurlijk![]()
)
ik heb 'm nog steeds ergens op video, maar ja daar heb je weinig aan
Heb ik het weer gedaan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
Heb wel eens eenWup
filmpje gezien, maar das toch anders, ik zat er niet echt in zegmaar
. En hier op FOK! heb ik helemaal het plezier moeten missen
!
volgens mij hing hier een algemene rouwstemming, dus daar zou jij je goed mee vermaakt hebben jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
En hier op FOK! heb ik helemaal het plezier moeten missen!
Wat ben je weer lekker schattig vandaag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef babette21 het volgende:
betrek vooral alles lekker op jezelf jij, je wordt niet eens genoemd man
Er is er maar eentje die zo goed een bezopene kon spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:50 schreef babette21 het volgende:
[maar Ellen helaas ook, die mis ik nou écht nog steeds]
Hoeft nog niks te zeggen.. Toch, toch????quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef babette21 het volgende:
Just ontbreekt ook...
maar ze was er iig wel een soort van afhankelijk van geworden dus?quote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef soapie het volgende:
Bettina was wel verslaafd aan iets wat ze van die goeroe had gejat, maar wat het nou ook al weer was voor spul, was geen morfine iig...
quote:Op zondag 24 september 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ze was er iig wel een soort van afhankelijk van geworden dus?
en laat me raden: iets als afkicken was niet nodig, want na de operatie was ze spontaan 'clean' ?!quote:Op zondag 24 september 2006 12:32 schreef soapie het volgende:
Shirina heeft dat flesje gevonden en aan Niels laten zien en zo zijn ze er achter gekomen. bla bla bla....
thanks... ik denk dat ik het voor het gemak maar op het gebruik van middelen hou, dan kom ik ook al op 12!quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Mvnl het volgende:
@babette... Victor-verhaal komt me iig bekend voor (al twijfel ik ff op t wel echt victor was en niet pim ofzo..) maar da's ook gelijk alles wat ik er over kan melden :s
foutje bedenk ik me net: het was een papaver tinktuur. Papaver tinktuur is een opiaat, maar voor zover duidelijk werd in sterk verdunde vorm. Ik weet verder ook alleen wat ze in ONM zeiden dus dat hou ik maar aanquote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha... nooit van gehoord haha! dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |