You're welcome.quote:
Wat leuk trouwens... een (oorspronkelijk dan) quote van onze Kroonprinsesquote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
You're welcome.Ik moest het ff rechtzetten, want die vorige TT....dat kon echt niet
Allang.quote:Op zondag 11 september 2005 18:30 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie het nieuwste forum al gezien?
Design
zeg, je neemt me niet in de zeik he..??quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef Airelle het volgende:
In het kader van de alpha vrouw enzo.... just for the.... uhhh fun.
Ik zou niet durven, dat weet jequote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, je neemt me niet in de zeik he..??
want dat doe je maar met Sven en z'n knutselacademie.....
Ik bedoel het gewoon... uhh serieus... zonder sarcastische ondertoonquote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, wat bedoelde je dan?! want ik kon de link niet helemaal vinden
Dat bedoel ik nou, hè.quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
oh het wat een soortemet van compliment
dank je
Is dat zo moeilijk te geloven uit mijn mond?quote:Op zondag 11 september 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
oh het wat een soortemet van compliment
dank je
Ik begin er bijna zelf in te geloven.quote:Op zondag 11 september 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, hè.
Bij Airelle straalt de tofheid er gewoon van af.
That's the spirit!quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik begin er bijna zelf in te geloven.
nee hoor, maar je was Svennie zo lekker in de zeik aan het nemenquote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef Airelle het volgende:
Is dat zo moeilijk te geloven uit mijn mond?.
Met mijn gevoel van eigenwaarde is niets mis, geloof me!quote:Op zondag 11 september 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
That's the spirit!
Ik zal al mijn positieve energie uitstralen naar jou, zodat jouw gevoel voor eigenwaarde alleen maar zal toenemen.
Hoe tof.
Ik zal nooit spotten met een alphavrouw.quote:Op zondag 11 september 2005 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, maar je was Svennie zo lekker in de zeik aan het nemen
dus ik dacht: misschien trekt ze die lijn even door naar mij ofzo?!?
en trouwens, je nam m'n aardstralen ook niet serieus,
misschien geldt datzelfde wel voor het Alphavrouw-verhaal
Ik geloof je.quote:Op zondag 11 september 2005 19:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met mijn gevoel van eigenwaarde is niets mis, geloof me!
familietrekje dus.quote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
ik zeg ook heel vaak "hoe tof" maar de mensen om mij heen vinden dat geloof ik 'n beetje raar
fijn te merken dat het niet aan mij ligt
lijkt me verstandig, aangezien je zelf een alphaatje in de dop bentquote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef Airelle het volgende:
Ik zal nooit spotten met een alphavrouw..
ja dat je daar in bent getraptquote:Trouwens sven had nog iets van me tegoed.
die laatste wel ja.... en ik zeg ook vaak "overigens"quote:Op zondag 11 september 2005 19:30 schreef Airelle het volgende:
familietrekje dus.
zeg je ook vaak... 'bij deze(n)' en 'trouwens'?
Hahaquote:Op zondag 11 september 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me verstandig, aangezien je zelf een alphaatje in de dop bent
[..]
Ik ben zeg maar nogal visueel ingesteld...quote:ja dat je daar in bent getrapt
toegegeven: Sven deed een goeie pberends, maar je zíet toch dat er Svensational staat!???!?
heb je nooit gehad dat als je niet kan slapen [meerdere dagen achter elkaar] en je andersom in je bed gaat liggen, of je bed een kwartslag draait, dat je dan ineens wél kan slapen?!?quote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef Airelle het volgende:
Oh en dat over die aardstralen, daar ben ik veels te nuchter en rationeel voor.
Ik moet zeggen dat ik mijn grap beter geslaagd vond.quote:Op zondag 11 september 2005 19:28 schreef Airelle het volgende:
Trouwens sven had nog iets van me tegoed.
nee geen goede smoesquote:Op zondag 11 september 2005 19:34 schreef Airelle het volgende:
Ik ben zeg maar nogal visueel ingesteld...
is het een goede smoes?
Nee, ik lette alleen op de avatars.quote:Op zondag 11 september 2005 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee geen goede smoes
want als je visueel bent ingesteld dan zíe je dus dat er Svensational staat.....
Alphavrouwen nemen geen kinderen.....quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
En jullie moeten trouwens niet zo zeuren over mijn opleiding, het zijn toevallig wel jullie kinderen die ik later wat fatsoen ga bij brengen
Als het goed is, doen de ouders dat al.quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
En jullie moeten trouwens niet zo zeuren over mijn opleiding, het zijn toevallig wel jullie kinderen die ik later wat fatsoen ga bij brengen
Daar zit 'm de crux.quote:
Whihihi, zie mij moeilijke woorden gebruikenquote:
Whihihi, zie Sven moeilijke woorden gebruikenquote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whihihi, zie mij moeilijke woorden gebruiken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |