Ze vond het zelf ook een leuke grapquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss.
Je moet die leuke meiden koesteren, niet afstoten![]()
![]()
Met dezelfde TTquote:
Daaromquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze vond het zelf ook een leuke grap
Jij had vast iets liefs gepostquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef mark_03 het volgende:
Ik had recht op een OP omdat ik 'm volposte.
Hind zou er nooit ingetrapt zijn.quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij had vast iets liefs gepost.
Het is mark_03 (met underscore)quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk mark-03 zijn die is veel leuker dan jett
Nog meer Wytske valt alleen maar aan te moedigenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil eigenlijk mark-03 zijn die is veel leuker dan jett
Fuck, stomquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Je vergeet het puntje achter de smilie..
Als je echt een topper bent doe je datquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wytske
Oohja sign verander is me te veel werk
Neuh, het is nu wel weer leuk geweestquote:
Ik was het vergeten, niet jijquote:
Die wou ik ook voor tijdens de bb periode nemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, het is nu wel weer leuk geweest
Whoei, feest in het BB-huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neuh, het is nu wel weer leuk geweest
quote:
Tss, alsof dat het niveau van mijn posts isquote:
Ik heb de hele dag nog niet gekeken.quote:
Alles wat zij doet vind jij helemaal geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss, alsof dat het niveau van mijn posts is.
Mwoah, het is aan het afnemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alles wat zij doet vind jij helemaal geweldig
Natalie danst wel grappigquote:
Have funquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mwoah, het is aan het afnemen. Maargoed, ik smeer nog ff een pot gel in m'n haar en ga d'r vandoor
.
Doei
Ken ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:34 schreef Airelle het volgende:
Zus & Zo kijken Sven!?!
Volgens mij heb ik die in Australie nog eens op TV gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Airelle het volgende:
Nu op Ned.3!
Je avaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
Zus& Zo schijnt goed te zijn.
En dan neem je ook nog Marks ondertitelquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik word helemaal dol van die Dido nu.
Als je op RTL7 zat:quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
Swingers was dat?
Je hebt er nu anders tijd genoeg voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog niet gekeken.
Tanja is er niet uit en opeens heb ik geen trek meer om te kijken![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
_ELMaikel_. In onzin mag je best ver gaan. Maar er zijn grenzen.
48 uur
Ik kijk alleen als het mij visueel interesseert, het verhaal volg ik niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
leuke tip he Sven, dat Swingers
heb je hem afgekeken?! ik vond het persoonlijk wat vermoeiend
Ja ik vond 'um leuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
leuke tip he Sven, dat Swingers
heb je hem afgekeken?! ik vond het persoonlijk wat vermoeiend
Airelle: was Zus & zo leuk?! die heb ik nl opgenomen.......
Vertelquote:Op zondag 11 september 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren leuke verjaardagskado's gekregen
The Godfather Trilogy Boxquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dus Dido.. das duidelijk te zien
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zegt meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manierquote:Op zondag 11 september 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Dit is toch écht een vrouwenlichaam hoor.
Ook hier en hier en hier zie ik toch écht geen vent.
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijktquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof ook niet dat Dizer zo heel serieus er over was
quote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh... oh jah, en jij vond Hind knap.. Zeg meer over jou manier van verstand over vrouwen dan die mijn manier![]()
Jij vindt Ingrid en Chantal er vrouwelijker uitzien?quote:Op zondag 11 september 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als er één omgebouwde tussen zit, zal zij/hij het zijn. Kan niet anders als je naar de rest van de vrouwen kijkt
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwenquote:Op zondag 11 september 2005 11:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
is vééél vrouwelijker dan
[afbeelding]
De benen van Chantal weleens gezien?quote:Op zondag 11 september 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat om de uitstraling en de vrouwelijke rondingen en zo (die Dido dus niet zo veel heeft als de rest van de vrouwen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |