Die moet ik nog op de post doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Morgen krijg ik mijn Kado's
Sven, zit jouw kaartje er dan bij???
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die moet ik nog op de post doen![]()
Echt wel!! Ik ben benieuwd wat ik morgen krijg allemaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
We kunnen zo mooi doorgaan in dit topic.
En, hoe was hetquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef timbob het volgende:
Hoi!
ik heb 1 week op kamers overleefd
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Wat spontaan, dat naamtopic!!
Dan niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Bupatih het zal wel.
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Wat spontaan, dat naamtopic!!
LOLquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
Ick wet neet whar iji hed oever hebd?
ja, druk, vooral met de nieuwe schoolquote:
Jeez, ik loop hier gewoon nog steeds te shaken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan niet.
Doe ik eens een keer aardig, is het weer niet goed.
Je hebt me gekwetst, MVP. Héél erg gekwetst. Ik had niet verwacht dat het er zó aan kon toegaan op een internet-forum
Nu lijk je zelf ook op een seksistische frusti.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Kusjes kom me maar zoeken weett je gelijk dat ik echt ben...rrrr
waarom ben ik niet verbaasd??!quote:
Waar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ik de kloon ben al 1.5 week op kamers...:)
de meeste suzanne's die ik ken zijn tofquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ja leuk bp. Ik snap jeniet. Ga iemand anders bitchen. . Ik ga nou uit, Kusjes kom me maar zoeken weett je gelijk dat ik echt ben...rrrr
Heel simpel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom ben ik niet verbaasd??!
anyway, Diz: dat over die mannen en vrouwen mag je nog even uitleggen [het verschil enzo]![]()
toetatoet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
de meeste suzanne's die ik ken zijn tof
Drink je ook breezers?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Ja leuk bp. Ik snap jeniet. Ga iemand anders bitchen. . Ik ga nou uit, Kusjes kom me maar zoeken weett je gelijk dat ik echt ben...rrrr
Vergeet mijn laatste vraag, je hebt hem al beantwoordtquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Groningen. Seksistisch nee hoor bp lezen, lezen. En nou ben ik weg mn vrinedinnen wachten. Fijne avond BVO. kszz
Mag ik ook een kusje van jou?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Groningen. Seksistisch nee hoor bp lezen, lezen. En nou ben ik weg mn vrinedinnen wachten. Fijne avond BVO. kszz
Nee een bacoboyquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wel!
soms!
als het niet anders kan!
ben ik nu ook een pino?
jawel.... ik bedoel, met deel 1 ben ik het eens, want dan hebben we nog de optie "bi"quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
Als een vrouw met een vrouw het doet, is ze nog geen pot.
Als een man met een man het doet, is ie homo.
Valt niks aan uit te leggen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef MostValuablePrincess het volgende:
en timbob
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef MostValuablePrincess het volgende:
Groningen. Seksistisch nee hoor bp lezen, lezen.
Neuh, lijkt maar zo, hè.quote:Kusjes kom me maar zoeken weett je gelijk dat ik echt ben...rrrr
Zo iemand noemen wij een Loekie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wel!
soms!
als het niet anders kan!
ben ik nu ook een pino?
Nee nee nee.. je begrijpt me verkeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel.... ik bedoel, met deel 1 ben ik het eens, want dan hebben we nog de optie "bi"
maar dat bestaat volgens jou kennelijk niet bij de heren: daar heb je alleen de optie he of ho?!
verklaar je nader.....![]()
alleen sex met iemand hebben van je eigen geslacht maakt je nog geen bi / lesbo / homo in mijn optiekquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heel simpel..
Als een vrouw met een vrouw het doet, is ze nog geen pot.
Als een man met een man het doet, is ie homo.
Valt niks aan uit te leggen
Jij bent mijn pinoquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
pinopotentieel interessant neuk-object
* studententijd komt weer boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |