Dat mag niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, of niet natuurlijk als ik ga trouwen met HeatWave voor die tijd![]()
Ja![]()
Ik mocht er niks meer over zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag niet! [afbeelding] Onze afspraak, wat doe je?!
Niet alleen bij jou hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaargh, Fok is gewoon té traag nu bij mij
En weer supersnel dusquote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaargh, Fok is gewoon té traag nu bij mij
Bij mij gaat hij ook van snel naar langzaam en weer terug.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En weer supersnel dusdie vorige reply duurde 5 minuten ofzo
Oh, ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik mocht er niks meer over zeggen
Ja, we moeten een My Best Friends Wedding-scenario vermijden.quote:En hallo, als je zó graag met me wilt trouwen waarom moet ik dan zo lang wachten?
Ik blijf ook niet stilzitten hoorAsk HeatWave
Ja dan gebeurt er gewoon niksquote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij mij gaat hij ook van snel naar langzaam en weer terug.Vooral het openen van forums en topics gaat als dikke stront.
Ja doei, ik zeg niks meerquote:Op donderdag 1 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ja.Goed zo.
[..]
Ja, we moeten een My Best Friends Wedding-scenario vermijden.
Oké...2012 dan?10 jaar eerder.
Geen woorden, maar daden.quote:
Hier ook nietquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat een quasi-poëtische tekst, zeg.quote:Zelfs je naam is mooi
Mooier dan die van iedereen
Die dezelfde naam heeft
Ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:28 schreef MissBliss het volgende:
Ja, jij met je quasi-poëtische teksten
Of iets fatsoenlijks als Catch me if you can..quote:
Jij herhaalt zequote:
Zegt de meneer die gisteren BB én 3 afleveringen ANTM gekeken heeft met mequote:Op donderdag 1 september 2005 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of iets fatsoenlijks als Catch me if you can..
BB, ANTM.
De laatste 2 woorden doen het hemquote:Op donderdag 1 september 2005 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zegt de meneer die gisteren BB én 3 afleveringen ANTM gekeken heeft met me
GOdverdomme, ik zat echt 5 minuten naar die post te kijkenquote:
Ja, Diz?quote:
Gister was het wel leuk jaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef babette21 het volgende:
dat "lieve lust" is eigenlijk best oke [tenminste: de eerste indruk ervan]
Wie ben je?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
De live-uitzending van 1 september 2005 (deel 3)
Mag deze dicht?
Stomme kloon, wie ben jijquote:
Kijk naar jezelf, nepperd!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stomme kloon, wie ben jij!!!!!
Niet. Ik heb geleerd van de vorige keer.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slechte kloon...
De echte sven zegt:
Ja Dies?
Het bewijs dat jij een nepperd bent en ook nog eens een superslechte kloon:quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, nepperd! [afbeelding]
(Deze smiley is meteen hét bewijs dat ik de echte Sven ben.)
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slechte kloon...
De echte sven zegt:
Ja Dies?
Waarom ben jij verliefd op mijquote:
Ja dat klopt. Alleen de echte svenniepennie weet dat hij als enige mij Dies mag noemenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Niet. Ik heb geleerd van de vorige keer.
Toen zei je dat ik het anders moest uitspreken, dus doe ik dat ook![]()
Godverdomme, ik zat echt 5 minuten naar die post te kijkenquote:
je mannelijkheid bewijs je echt niet door 'n vrouw aan haar haren mee je grot in te sleuren hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
En hoezo hou je niet van piemelhumor... je doet wat ik zeg, en thats it. Begrijp je? Jij met je softie..![]()
Gefaald, Dies.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen de echte svenniepennie weet dat hij als enige mij Dies mag noemen
Dus je hebt gefaalt!
Buup, heb je al een laptop gevonden?quote:
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!quote:
Zegt mevrouw de Kloonquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
SvensationaI met een hoofdletter i rot op
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Buup, heb je al een laptop gevonden?
Geen verwarrende kloon, het is duidelijk wie ik benquote:
Echt wel! Jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde... willen gewoon keihard gepakt worden door een man!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je mannelijkheid bewijs je echt niet door 'n vrouw aan haar haren mee je grot in te sleuren hoor
Mijn MSN is stuk. Ik wilde je verbeteren (zoals altijd), maar dat ging dus nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!
Ik wist het! Ik zei het al eerst tegen Sven via msn. En weet je waarom? Want sven had me anders gecorrigeerd via msn... en gezien Bupa dat altijd gelijk doet... heb ik dat natuurlijk expres gedaan!! MUWAHAHAHAHAHAHA
Euh...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!
Ik wist het! Ik zei het al eerst tegen Sven via msn. En weet je waarom? Want sven had me anders gecorrigeerd via msn... en gezien Bupa dat altijd gelijk doet... heb ik dat natuurlijk expres gedaan!! MUWAHAHAHAHAHAHA
Ik ben SvensationaIquote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen verwarrende kloon, het is duidelijk wie ik ben
Wanneer snap jij wel wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...Vind je het héél gek als ik dit ff niet snap?
Ach rot toch opquote:
Toffe avaquote:
ach jochie, je hebt nog zoveel te leren...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
Echt wel! Jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde... willen gewoon keihard gepakt worden door een man!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach rot toch op![]()
Leuke avatar ook![]()
Vreemd... zit hier met Sven op msn..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Mijn MSN is stuk. Ik wilde je verbeteren (zoals altijd), maar dat ging dus niet
Ja doeiquote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef SvensationaI het volgende:
[..]Ik heb nog wel voor jouw avatar gezorgd.
Dat is de neppe, begrijp dat danquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vreemd... zit hier met Sven op msn..![]()
Behoeden voor namaakquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doei
Waarom zou je 2 keer dezelfde nick registreren??
Of ben je LeBeau?
Ja, en die smiley gebruik ik dus nooitquote:
Neem die stomme kloon mee.quote:
Een tijdje terug zat je anders te piepenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach jochie, je hebt nog zoveel te leren...
Ik gebruik vaker een zweepje bij MB hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die smiley gebruik ik dus nooit
Ik ben niet van Bupaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem die stomme kloon mee.
Van wie dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef SvensationaI het volgende:
Doei Buup
[..]
Ik ben niet van Bupa
Pardon?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doei
Waarom zou je 2 keer dezelfde nick registreren??
Of ben je LeBeau?
Ga ik jouw niet aan je nieuwsgierige neus hangenquote:
Hoi baas / pa / vader / schepper / creatorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pardon?Waar zie je me wel niet voor aan? Een kloon maken, pffft.
Jij hebt wel eens een avatar voor me geregeld vandaarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pardon?Waar zie je me wel niet voor aan? Een kloon maken, pffft.
Dus omdat ik een avatar voor je geregeld heb ben ik opeens iemand die klonen maakt?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een avatar voor me geregeld vandaar
Ik dacht het al niet hoor..
Ik had het over je huidige avatarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus omdat ik een avatar voor je geregeld heb ben ik opeens iemand die klonen maakt?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef SvensationaI het volgende:
[..]Ik heb nog wel voor jouw avatar gezorgd.
Kwam Bupa niet een keer met dat Marlboro-pakje aan in SCquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Ik had het over je huidige avatar
Je kent me wel goedquote:
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topicquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kwam Bupa niet een keer met dat Marlboro-pakje aan in SC
Vraag maar aan Yeahinhoquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topic
Jarenlange obsessie oberservatie ging er aan voorafquote:
Dat was Mark die dat gedaan hadquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topic
Ja dat wist ik toen toch nog nietquote:
Nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was Mark die dat gedaan had![]()
Wat bedoel jequote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer gaat alles wel goed kerel ?
Ohquote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat wist ik toen toch nog niet
Zoiets vroeg hij ook al in het GTST-topicquote:
Die PI gebruik ik ook nooitquote:Op donderdag 1 september 2005 22:46 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
NietIk had het gevraagd aan Yeahinho.
Wellesquote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die PI gebruik ik ook nooit
Huh?? Ja hoor.. hoezo?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizer gaat alles wel goed kerel ?
quote:
Je gedraagt je beetje vreemd vandaagquote:
Slechte kloon...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Maar nu ga ik aan de rosé.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slechte kloon...
Sven drinkt geen rosé door de weeks... Alleen in het weekend
Moet jij me weer onderbreke hequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Zo, nu heb ik iedereen wel beschuldigd
Niet iedereenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Zo, nu heb ik iedereen wel beschuldigt
Zoalsquote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je gedraagt je beetje vreemd vandaag![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet jij me weer onderbreke he
Wie niet danquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jan, Piet, Klaas, Mohammed, Ali en ga zo maar door
quote:
Ik weet het niet, maar ik vind de echte Sven irritanter met z'n beschuldigingen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
Wie is die kloon nou???
Soryquote:Op donderdag 1 september 2005 23:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik vind de echte Sven irritanter met z'n beschuldigingen.
Jij natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
Wie is die kloon nou???
quote:
quote:
Daarvoor is z'n Nederlands te goed.quote:
quote:
Kut dat je bentquote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvoor is z'n Nederlands te goed.![]()
quote:
Ja, en die kloon was ook ineens weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bupa is in ieder geval al lang naar bed![]()
Voor de veranderingquote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
een dvd kijken
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga mijn bed in, een dvd kijken... ciaaao
Te vroegquote:
En jij bent stomquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij bent stom [afbeelding]
Kijk maar of jij nog een keer 4 keer op een rij mag.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
En jij bent stom [afbeelding]
Ik had er net iets van 20quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kijk maar of jij nog een keer 4 keer op een rij mag.
Ik gok van niet.
Je kent me te goedquote:Op donderdag 1 september 2005 23:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vraag me af hoe vaak je nog terugkomt voordat je echt gaat slapen.
Maar dat heeft Sven niet meegekregen omdat hij niet op zit te letten.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kijk maar of jij nog een keer 4 keer op een rij mag.
Ik gok van niet.
Maar hij daagde me uit.quote:
Ja, ik lette niet op.quote:
quote:
En dus ben je stomquote:
Tania vindt van niet, en aan haar oordeel hecht ik lekker toch meer waarde.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dus ben je stom [afbeelding]
Nee, daar heb ik geen puf meer voor.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:36 schreef LeBeau het volgende:
Ik snap Beev volgens mij niet echt. Hij komt een beetje hitsig over maar dat zal het wel niet zijn.
Tania.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tania vindt van niet, en aan haar oordeel hecht ik lekker toch meer waarde. [afbeelding]
En dat komt door de personificatie van zijn slechte smaakquote:Op donderdag 1 september 2005 23:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen puf meer voor..
Nee, dat weet ikquote:
Kinky hoorquote:
quote:
quote:
Zelfkennis.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
Het niveau daalt hier.
En ja, dat komt door mij ja
Nee, Parels & Zwijnen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
O ja, dat topprogramma met Gordon begint zeker
Tuurlijk welquote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef LeBeau het volgende:
Eten doe je natuurlijk niet meer op dit tijdstip.
quote:
Want dan zie je er straks ook zo uit dus, Beevje.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:45 schreef LeBeau het volgende:
Eten doe je natuurlijk niet meer op dit tijdstip.
Ik zal vanaf nu proberen het niveau weer wat op te krikkenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zelfkennis.![]()
Dat mis je dan weer net niet.
Ze is echt net een bouwvakker daarquote:
Je zei krikken.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu proberen het niveau weer wat op te krikken
Nou, dan ga ik ook maarquote:Op donderdag 1 september 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu proberen het niveau weer wat op te krikken
quote:
Maar je blijft wel op voor Thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Parels & Zwijnen..
Maar ik heb honger en ben moe..
quote:
quote:
Niet speciaal daarvoor, heb gewoon nog geen zin om te slapen.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je blijft wel op voor Thuis
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
heb gewoon nog geen zin om te slapen..
Als ik voor de tv lig rust ik ook al uit hoor.quote:
Al net zo consequent als Dizer.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:49 schreef BVO het volgende:
Het is in de vakantie elke dag 1 of 2 uur..
De hele avond neuken, maar je mocht neit blijven slapenquote:
Ik had een thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
De hele avond neuken, maar je mocht neit blijven slapen?
Nog een wijntje, T.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet thuis kijken...
PFFFF.... JULLIE GELOOFDEN HET HE?!?![]()
![]()
![]()
![]()
JE BENT DRONKEN!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet thuis kijken...
PFFFF.... JULLIE GELOOFDEN HET HE?!?![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je hebt 'r weggestuurd omdat je zo nodig mij moest klonenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had een thuiswedstrijd..
De hele avond......
quote:
Dat was ik niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt 'r weggestuurd omdat je zo nodig mij moest klonen?
Nee, ze moest naar d'r vriend.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je hebt 'r weggestuurd omdat je zo nodig mij moest klonen?
Waarvan eentje voor mij?quote:
Neem nog een wijntje B.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
Heb ik het woord lelijk gebruikt? Ik vind haar niets klaar. Maar als ik haar lelijk zou vinden, dan is dat nog altijd mijn mening en dan heeft een ander zich daar niet mee te bemoeien. Anders is het toch wel vrij zielig hoor, net alsof je vindt dat je eigen mening de waarheid is en het niet kunt hebben, wanneer anderen jouw beeld verstoren.
Tuurlijk BVO, ik geloof jequote:
Je wou zo graag Thuis zienquote:Maareh, nee.. Had andere redenen.
.
Ik snap er ook geen hol vanquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk BVO, ik geloof je.
[..]
Je wou zo graag Thuis zien?
quote:Nee, ze moest naar d'r vriend.
Ze doen het rustig aan namelijk
quote:
Nou ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, ze moest naar d'r vriend.
Ze doen het rustig aan namelijk![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik volg jullie trouwens niet meer. Het gaat allemaal zo door elkaar en ik snap er geen fuck meer van.
Ik ook niet. Gewoon door blijven typen, niemand die het merkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
Ik volg jullie trouwens niet meer. Het gaat allemaal zo door elkaar en ik snap er geen fuck meer van.
quote:Leg eens uit dan?
Tania komt ook nog ff lekker stokenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Yolanthe Cabau van Kasbergen (clip boris en ONM)
quote:
Nee, daar heb je gelijk in, Beevje was zeer warrig bezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof het aan mij ligt dat Beevje zo onsamenhangend kletst.
Ach ja, hij blijft blont heh?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in, Beevje was zeer warrig bezig [afbeelding]
Ik was het ook even kwijt.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij die een plaatje post van een mooie vrouw.
Jij hoort aan te komen met dit soort dingen:
[afbeelding]
Nou ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij die een plaatje post van een mooie vrouw.
Jij hoort aan te komen met dit soort dingen:
[afbeelding]
Jij bent het met BVO en Sven eens of je gaat slapen?quote:
Beide denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent het met BVO en Sven eens of je gaat slapen?
quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent het met BVO en Sven eens of je gaat slapen?
Waarom denk je dat ik zo lief tegen je doe?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt het altijd al geweten he?![]()
Saai zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef LeBeau het volgende:
Naja als jullie allemaal gaan slapen dan ga ik ook maar.
Nooit geweten dat jij op dikke, behaarde mannen valtquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo lief tegen je doe?
Jij ging eerst!quote:
Ja zo hebben we allemaal wel onze geheimen, heh?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij op dikke, behaarde mannen valt![]()
Je kan toch in je eentje hier blijvenquote:
Wie is er om weg te jagen als jij en Dizer naar bed zijn?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan toch in je eentje hier blijven
De spammers wegjagen enzo
Wij kunnen toch terugkomenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wie is er om weg te jagen als jij en Dizer naar bed zijn?
Moet je eens proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |