Waarom ben jij verliefd op mijquote:
Ja dat klopt. Alleen de echte svenniepennie weet dat hij als enige mij Dies mag noemenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:08 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Niet. Ik heb geleerd van de vorige keer.
Toen zei je dat ik het anders moest uitspreken, dus doe ik dat ook![]()
Godverdomme, ik zat echt 5 minuten naar die post te kijkenquote:
je mannelijkheid bewijs je echt niet door 'n vrouw aan haar haren mee je grot in te sleuren hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
En hoezo hou je niet van piemelhumor... je doet wat ik zeg, en thats it. Begrijp je? Jij met je softie..![]()
Gefaald, Dies.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Alleen de echte svenniepennie weet dat hij als enige mij Dies mag noemen
Dus je hebt gefaalt!
Buup, heb je al een laptop gevonden?quote:
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!quote:
Zegt mevrouw de Kloonquote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
SvensationaI met een hoofdletter i rot op
Nee.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Buup, heb je al een laptop gevonden?
Geen verwarrende kloon, het is duidelijk wie ik benquote:
Echt wel! Jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde... willen gewoon keihard gepakt worden door een man!quote:Op donderdag 1 september 2005 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
je mannelijkheid bewijs je echt niet door 'n vrouw aan haar haren mee je grot in te sleuren hoor
Mijn MSN is stuk. Ik wilde je verbeteren (zoals altijd), maar dat ging dus nietquote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!
Ik wist het! Ik zei het al eerst tegen Sven via msn. En weet je waarom? Want sven had me anders gecorrigeerd via msn... en gezien Bupa dat altijd gelijk doet... heb ik dat natuurlijk expres gedaan!! MUWAHAHAHAHAHAHA
Euh...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha!! Het is dus echt Bupa...!!
Ik wist het! Ik zei het al eerst tegen Sven via msn. En weet je waarom? Want sven had me anders gecorrigeerd via msn... en gezien Bupa dat altijd gelijk doet... heb ik dat natuurlijk expres gedaan!! MUWAHAHAHAHAHAHA
Ik ben SvensationaIquote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen verwarrende kloon, het is duidelijk wie ik ben
Wanneer snap jij wel wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...Vind je het héél gek als ik dit ff niet snap?
Ach rot toch opquote:
Toffe avaquote:
ach jochie, je hebt nog zoveel te leren...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
Echt wel! Jullie vrouwen zijn allemaal hetzelfde... willen gewoon keihard gepakt worden door een man!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach rot toch op![]()
Leuke avatar ook![]()
Vreemd... zit hier met Sven op msn..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:18 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Mijn MSN is stuk. Ik wilde je verbeteren (zoals altijd), maar dat ging dus niet
Ja doeiquote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef SvensationaI het volgende:
[..]Ik heb nog wel voor jouw avatar gezorgd.
Dat is de neppe, begrijp dat danquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vreemd... zit hier met Sven op msn..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |