Behoeden voor namaakquote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doei
Waarom zou je 2 keer dezelfde nick registreren??
Of ben je LeBeau?
Ja, en die smiley gebruik ik dus nooitquote:
Neem die stomme kloon mee.quote:
Een tijdje terug zat je anders te piepenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach jochie, je hebt nog zoveel te leren...
Ik gebruik vaker een zweepje bij MB hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die smiley gebruik ik dus nooit
Ik ben niet van Bupaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem die stomme kloon mee.
Van wie dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef SvensationaI het volgende:
Doei Buup
[..]
Ik ben niet van Bupa
Pardon?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja doei
Waarom zou je 2 keer dezelfde nick registreren??
Of ben je LeBeau?
Ga ik jouw niet aan je nieuwsgierige neus hangenquote:
Hoi baas / pa / vader / schepper / creatorquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pardon?Waar zie je me wel niet voor aan? Een kloon maken, pffft.
Jij hebt wel eens een avatar voor me geregeld vandaarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pardon?Waar zie je me wel niet voor aan? Een kloon maken, pffft.
Dus omdat ik een avatar voor je geregeld heb ben ik opeens iemand die klonen maakt?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een avatar voor me geregeld vandaar
Ik dacht het al niet hoor..
Ik had het over je huidige avatarquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus omdat ik een avatar voor je geregeld heb ben ik opeens iemand die klonen maakt?![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef SvensationaI het volgende:
[..]Ik heb nog wel voor jouw avatar gezorgd.
Kwam Bupa niet een keer met dat Marlboro-pakje aan in SCquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:38 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Ik had het over je huidige avatar
Je kent me wel goedquote:
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topicquote:Op donderdag 1 september 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kwam Bupa niet een keer met dat Marlboro-pakje aan in SC
Vraag maar aan Yeahinhoquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topic
Jarenlange obsessie oberservatie ging er aan voorafquote:
Dat was Mark die dat gedaan hadquote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Maar ik had hem daarna verbeterd in het icon-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |