quote:
Das toch die Rita die niet met mensen uit Deurne op de foto wil?!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rita..
Toch wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef BVO het volgende:
Das toich die Rita die niet met mensen uit Deurna op de foto wil?!
Niet zo snel he.quote:
Bij nader inzien vind ik 't een super-OPquote:
Ja, mijn Cu2.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef BVO het volgende:
Niet zo snel he..
Oh, ik herinner me nog een tekst op je CU2..
Alleen gister heel eventjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef mark_03 het volgende:Is Tania alweer gesignaleerd op SC?
Ja, die Cu2 heb ik ook ooit eens gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, mijn Cu2.. Met Paula Udondek.
.
De gekke bekken van Paula.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, mijn Cu2.. Met Paula Udondek.
.
* Tom_Tom- luistert nu: Hind - Fado Mae.
Kan niet dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
OKGa ook zo maar ff kijken
.
Gokje:
Liverpool
Ajax
Real Madrid
Anderlect
Geen idee of het kan, maar dit denk ik.
Volgens mij zitten Liverpool en RM in groep 1 allebei, dat kan dus niet. Ajax zit in groep 2.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:02 schreef mark_03 het volgende:
OKGa ook zo maar ff kijken
.
Gokje:
Liverpool
Ajax
Real Madrid
Anderlect
Geen idee of het kan, maar dit denk ik.
mooi blokkie hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Bupatih, Tania18, beaverhausen, Dizer, Tom_Tom-
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]niksan, Duiveltja, PeRi, MissBliss, Zhenar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Airelle, LeBeau, ShowChat, Skaai, Copycat
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]mark_03, Svensational, babette21, BVO, bar_rel
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]pberends, Dada, timbob, Nano, _ElMaikel_
Hey Eevquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef Airelle het volgende:
ok HOI!
Omdat zijn ava niet 60,60 is dus moeten we dat ervoor zetten. En bij een quote blijft het dan een plaatje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
mooi blokkie hoor
waarom blijft Duifje doorvliegen?!?
Ajax in groep 2quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij zitten Liverpool en RM in groep 1 allebei, dat kan dus niet. Ajax zit in groep 2..
Nee groep 2quote:
Taniaquote:
Ja, van dolfijnen en rotsen, en cocktails en katjes buiten het hotel en rare Portugezen. Leuke foto's johquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania![]()
Leuke foto's gemaakt?
Van jezelf bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, van dolfijnen en rotsen, en cocktails en katjes buiten het hotel en rare Portugezen. Leuke foto's joh![]()
Ohquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van jezelf bedoel ik natuurlijk!
Of het boeiend is bepalen wij wel. Hoop ik.quote:
Mbabequote:
Hey MBquote:
Gelukkig wel jaquote:
Zal ik ff kijken of het zo isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel
Zelf zie je dat meestal niet zo goed
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zal ik ff kijken of het zo is(waar is dat met-z'n-wenkbrouwen-op-een-neer-bounce-smiley
)
[volwassenman-modus]quote:
Ik zie niks hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
Ze zijn alleen niet van mij
[afbeelding]
Juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[volwassenman-modus]
Pfff, alsof ik die wil zien.
[/volwassenman-modus]
Ik heb ze gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, hoe kun je die nou missen.
Nee, ik wilde alleen weten waarom ELM geband wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef Tania18 het volgende:
Ben je overgelopen naar de PUB slowchat Sven?
Ik ben niet weggeweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey MB
Alle babes (ik vergeet er misschien nog een paar) zijn weer bijeen.
En de PUB's zijn weg
Ja, in het vorige topic.quote:
Nee, maar je was er ff niet ... en nu allemaal weer bijeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet weggeweest....................
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic.Alleen niemand kende jou.
.
Ja, wat een drama hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 5 minuten proberen te kijken naar die 'komedie' van Talpa. Wat is dat nou weer voor zooi? Echt verschrikkelijk
Ik ben gisteren gewoon nog online geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, maar je was er ff niet ... en nu allemaal weer bijeen![]()
![]()
Het wordt zowaar nog lekker weer.
Ik heb gister ook een stukje gezien ... heb niet een keer kunnen lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 5 minuten proberen te kijken naar die 'komedie' van Talpa. Wat is dat nou weer voor zooi? Echt verschrikkelijk
Ik vind alleen de postbode en Angela Schijf leuk. Voor de rest vind ik het maar een warrig programmaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook een stukje gezien ... heb niet een keer kunnen lachen.
Lieve lust vind ik dan wel weer leuk
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef mark_03 het volgende:
Lieve lust vind ik dan wel weer leuk
Quequote:
Oh. nu zie ik het pas.quote:
quote:
Bagger-TVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef mark_03 het volgende:
En... hebben jullie al een favo BB bewoner?
Ik ben wel gecharmeerd van Nathalie en Dido(ik kan ze niet uitelkaar houden dus noem ik ze beiden maar
)
Ik moet zo langzamerhand m'n hele team verbouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
Mark, van Hooijdonk is geblesseerd.
Samen met FC Thun en Sparta Praagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ajax met Arsenal in groep B.
Gewoon naar Teammanagement gaan en op de speler klikken die je wilt wisselen. En dan komt er een hele lijst met spelers die je kunt betalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik moet zo langzamerhand m'n hele team verbouwen. Hoe moet ik wisselen dan
Jouw smaak.........mijn smaak.......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Kone erinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon naar Teammanagement gaan en op de speler klikken die je wilt wisselen. En dan komt er een hele lijst met spelers die je kunt betalen..
Die speelt dit weekend niet toch.quote:
quote:Juanfran, die vandaag voor het eerst tegelijkertijd met de selectie trainde, zal zich ongetwijfeld hebben afgevraagd of er een nieuwe aankoop was gedaan. Want, wie was toch die speler met dat enorme Afro-kapsel op de training? Het bleek Steven Pienaar te zijn. ,,Nee, het is geen nieuwe Champions-Leaguelook", grapte de Zuid-Afrikaan na de training. ,,Ik moet straks meteen naar de kapper en daarvoor moest ik mijn vlechten losmaken."
Je hebt wel 6% transactiekosten elke keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
En je kunt onbeperkt wisselen?
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die speelt dit weekend niet toch.!
Hij komt van Roda. Hij vindt het niet echt fair om dan met PSV tegen Roda te spelen (deze week is het PSV-Roda of Roda-PSV)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
. Laat ik maar stoppen':').
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij komt van Roda. Hij vindt het niet echt fair om dan met PSV tegen Roda te spelen (deze week is het PSV-Roda of Roda-PSV)
Mijn twee favoriete onderwerpenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Aaaaaaaaanyway.
Genoeg over voetbal.
We hadden het over Tania.
Slijmbalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete onderwerpen!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Tania18 het volgende:
Thuis, ook al zo'n geweldig programma. Lekker spontaan ook
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]! En ook van zo'n hoog niveau: Lekker door elkaar beppen, niet luisteren naar de andere...
Maar de reden dat ik gisteren keek en dat dadelijk wellicht weer ga doen is omdat ik wacht op een reactie van Gordon op tv.
Naar aanleiding van dit mailtje
Als Talpa zichzelf niet zo serieus neemt, wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die reactie er komen gaat?
Oh, gemenerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Talpa de grootste flop ooit wordt![]()
Ik denk dat Talpa zichzelf wél serieus neemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Talpa zichzelf niet zo serieus neemt, wel ja.
Nee, want Talpa heeft nog niet zoveel programma's dus volgens mij wordt het wel tig keer herhaald.quote:
Kutzender.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat Talpa zichzelf wél serieus neemt.!
Ja, herhalingen die meer kijkers trekken dan de normale uitzending.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Talpa heeft nog niet zoveel programma's dus volgens mij wordt het wel tig keer herhaald..
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Maar kijk je nu wel?
Ik hoor ze eigenlijk niet zo goed, m'n muziek staat te hard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En? Niks over een mailtje, zeker![]()
Mwah, ik lees het hier of in het Thuis-topic wel terug als ze het mailtje zouden behandelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor ze eigenlijk niet zo goed, m'n muziek staat te hard.. Ik dacht dat jij ook wel zou kijken, en als het geweest was had ik het vanavond op kunnen nemen.
Waarschijnlijk niet, wie zijn datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je deze rare snuiters eigenlijk ook gezien op Lowlands, Sven?
[afbeelding]
Leuk voor ze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Dennis Rodman is getrouwd met Anna Nicole Smith..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk niet, wie zijn dat?
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Gezien de grote belangstelling en de drukke werkzaamheden rondom de start van onze zender kan het echter enige tijd in beslag nemen voor u een reactie ontvangt. We hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Talpa
Nee, niet gezien...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. The Arcade Fire.
.
Het op-twee-na-beste optreden dit weekend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
Wat vond jij het leukste trouwens??
die vond ik best amusantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
En áls ze dan iets zelf maken (Samen) is het van zo'n bedroevend niveau dat je vanzelf terug verlangt naar slechte comedy's als Bergen Binnen en Kinderen geen Bezwaar.
Jeltje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
En 'Mijn dochter en ik' niet te vergeten
'Heremetiet'
Maar idd, ongeveer alles is gepikt en op een niet-leuke manier bewerkt
Zoals jij zijn er miljoenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Talpa de grootste flop ooit wordt![]()
quote:
Wordt het niet eens tijd voor een fanclub?quote:
quote:
Heremetiet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een fanclub?
Uhuh. Hoe fout kun je bezig zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef BVO het volgende:
Ah, en roken terwijl je zwanger bent:.
Zoek het zelf maar op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben de KC op 3voor12?
Mwah, ik denk dat dat kind er nu nog weinig van merken zal, hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Hoe fout kun je bezig zijn?
Ik vind het sowieso al in en in triest. Ze denken alleen maar aan de kijkcijfers, commercie, blabla...
Maar denk eens aan dat kind? Denk je dat die het zo leuk gaat vinden dat haar moeder ervoor gekozen heeft om te gaan bevallen voor half Nederland?
True, dat is ook zo bij bevallingsprogramma's, maar dit is toch allemaal wat anders.
Ik heb het over later.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat kind er nu nog weinig van merken zal, hoor..
Ah, ze gaat er nog maar 3 per dag roken zegt ze net.
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.quote:
Tegenwerken is een groot woord, maar hij zal er soms heus wel hinder van ondervinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.." Tja, het is wat apart, maar ik kan me niet voorstellen dat het hem tegen zal werken in het leven.
Huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Ik dacht dat we alle PUBers uitgeroeid hadden![]()
.
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.." Tja, het is wat apart, maar ik kan me niet voorstellen dat het hem tegen zal werken in het leven.
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemd.
Je denkt toch niet echt dat Hummie en John zich deze primeur laten ontnemen???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemd. Dan heb je weer gezeur om niks, net als gister bij die "spermashow".
Als het publiek dat vindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Hummie en John zich deze primeur laten ontnemen???
Doe nou niet zo naïef.quote:
Ik heb nog altijd het volste vertrouwen in Hummyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe nou niet zo naïef.. Als ze eruit zou moeten rommelen ze wel met de percentages hoor.
.
Gordon en Victoriaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Thuis is.
Met Gordonen Froukje
enzo.
Welke Winston?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gordon en Victoria
Ik vind Angela en WInston echt verschrikkelijk ... die willen er echt een 5 uur show van maken.
Gerstanowischzquote:
Er was niks mis met de 5 uur show tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gordon en Victoria
Ik vind Angela en WInston echt verschrikkelijk ... die willen er echt een 5 uur show van maken.
Ik nietquote:
Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
vriendelijk verzoek te nokken met die babette-kloon: laat mij er lekker buiten!
Ik had ook niets anders van je verwacht.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is babette25 een kloon van Sven?
Kan nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand waar je smilies die je in MSN hebt opgeslagen terug kan vinden in je computer?
Wat is dat voor hoerenstreekquote:
ik heb het niet zo op klonen die verdacht veel op een echte, bestaande user lijken.quote:
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op klonen die verdacht veel op een echte, bestaande user lijken.
Ja, Bupa en ik zitten daar ook alweer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef mark_03 het volgende:
Het is weer druk. Dat PUB forum is al 3 topics verder geloof ik
.
Wat is dat voor hoerenstreek?quote:
Wat is dat voor taal?quote:
Inderdaad. Ga jij maar naar bed dan hoef je je niet steeds een hoedje te schrikkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Wat is dat voor taal?
Hee, heb jij trouwens toegang tot het oldbie-forumquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Hee, heb jij trouwens toegang tot het oldbie-forum?
En waar gaat het daar eigenlijk over???quote:
Over pubers en pooiers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
En waar gaat het daar eigenlijk over???
Ja godver, doe nou ff serieus.quote:
Jaaaaaa, wacht effe....praat ik nu met Svensational? Of met SvensationaI? Of met Swensational? Ik zweer het je die pubers spelen de hoer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ja godver, doe nou ff serieus.
Damn, je maakt me echt aan het lachen vanavondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht effe....praat ik nu met Svensational? Of met SvensationaI? Of met Swensational? Ik zweer het je die pubers spelen de hoer.
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tjeeeezus wat een bagger in de PUBSC.
Ze hebben maar 25 topics in 2 dagen. Geen plaats voor bagger dus, dunkt mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In welk universum valt dat wel mee?.
Het is echt verschrikkelijk daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben maar 25 topics in 2 dagen. Geen plaats voor bagger dus, dunkt mij
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk daar.
Ja, en Rita Verdonk is een lekker wijf.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:20 schreef Knoekie het volgende:
Helemaal niet. Het isl euk
Ja, echt, wat een vreselijk boutprogramma is dat zeg.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar het bleef een schijtprogramma.!
Jahaa, omdat ze de verkeerde OP-ink nemen. Kijk maar een paar posts daaronder, zo wordt het voortaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
Mijn avatar in de op is nog steeds verkeerd
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Dit keer komt het niet door mij..
Leg eens uit.quote:
Fuck, er zijn nog SC'ers wakker.quote:
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Fuck, er zijn nog SC'ers wakker.
Nee, in PUB.quote:
Welterusten dan maar.quote:
Ja, je maakt me blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Showchat is aan het verloederen
Anyhow.. ik ben weg![]()
Die hebben wij samen gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaa, omdat ze de verkeerde OP-ink nemen. Kijk maar een paar posts daaronder, zo wordt het voortaan..
JIJ en 16 miljoen andere nederlandersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:19 schreef babette21 het volgende:
godverdomme, waarom ben ik in godsnaam verzekerd?!
ik krijg echt nooit wat vergoed.....
mja we zitten hier ons al massaal te beklagen over verzekeringshondenquote:
Vrouwen achter het stuur.. het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja we zitten hier ons al massaal te beklagen over verzekeringshonden![]()
maar 't is écht niet tof hoor: voor de 4de keer schade dit jaar,
waarvan 3x níet door mijn schuld, en ik krijg gewoon niks!!
't is een complot... ik zweer het
aaaah jij gemenerd..... hij's twee keer gesloopt terwijl ie geparkeerd stond...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Dizer het volgende:
Vrouwen achter het stuur.. het zou verboden moeten worden![]()
Das inderdaad lullig. Al die sukkels die dat doen. Ik vind het triest! Het is ook niet leuk nee!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaah jij gemenerd..... hij's twee keer gesloopt terwijl ie geparkeerd stond...
en in de vakantie is ie opengebroken, dus nu is 't slot kapot
[godzijdank alleen cd's gejat, maar die krijg ik ook maar half vergoed]
het is NIET mijn schuld en ik ben HEEL zielig..... ja?!![]()
2005 is niet mijn auto-jaar....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef Dizer het volgende:
Das inderdaad lullig. Al die sukkels die dat doen. Ik vind het triest! Het is ook niet leuk nee!!
ik neuk niet tijdens werktijd, dan word ik geacht zielige kindertjes te helpenquote:Feelgoodneukertje?
beter, want zo vrijgevend is het ziekenfonds meestal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg mijn tandartsrekening van Australie wel vergoed
ik krijg niet eens m'n cd-case vergoed! omdat ik 'm "al" 4 jaar heb.... stelletje gierenquote:Daarentegen, mijn broertje die daar bestolen was kreeg maar 400 van de geclaimde 1200 terug
ai da's wel extra zuur...quote:Plus een boete omdat z'n id ook gejat was.
Ik zat er niet in, ik probeerde er op te springen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter, want zo vrijgevend is het ziekenfonds meestal niet
had je erbij verteld dat je zelf in die wagen was gaan zitten?!
Wij moesten allemaal boekjes van de CD's opsturen.quote:[..]
ik krijg niet eens m'n cd-case vergoed! omdat ik 'm "al" 4 jaar heb.... stelletje gieren
[..]
haha ik dacht dat je erin zat en van 'n berg afreed ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef Svensational het volgende:
Ik zat er niet in, ik probeerde er op te springen.
ik had geen zin om 100 km terug te rijden dus heb ergens anders aangifte gedaan,quote:. Maar ik heb iets verteld van dat een lantaarnpaal het niet deed ofzo en dat ik toen over de stoeprand struikelde.
.
da's balen... ik móest aangifte doen [fijn, vakantiedag kwijt], gaan ze vervolgens niks mee doenquote:Wij moesten allemaal boekjes van de CD's opsturen.En mooi niet dat we die terug gekregen hebben.
.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Dit is een mededeling voor Duiveltja:
Waarschijnlijk gaan we op koelie-uitje eind september, want mijn bankrekening is aan het doodgaan dankzij mijn boekenlijst.!!!
Deze vakantie was het weer raak. Hetzelfde broertje zat in Brussel op de trein te wachten toen wéér zijn tas werd gejat. Omdat z'n trein vertrok is ie toen maar gegaan. Ok de vakantiebestemming wilde we toen aangifte doen, maar dat kon alleen in Brussel. Dus zijn we naar een ander stadje gereden (30 km) hebben een leuk café uitgezocht, zijn naar het politiebureau gegaan, en hebben toen verteld dat de tas gestolen was bij dat café.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:04 schreef babette21 het volgende:
ik had geen zin om 100 km terug te rijden dus heb ergens anders aangifte gedaan,
en dus maar gezegd dat het dáár gebeurd was [bij de locale supermarkt]... je moet wat he
Bij ons waren het heel veel kopieën dus we moesten van allemaal oude cd's (toen je nog geen illegale kon krijgen.quote:da's balen... ik móest aangifte doen [fijn, vakantiedag kwijt], gaan ze vervolgens niks mee doen
ik krijg het standaardbedrag van 11 euro per cd;
helaas zaten er ook veel originelen tussen, dus winst maken zit er niet in
Maar je krijgt echt helemaal niks vergoed van je autoverzekeringquote:maar de schade aan m'n auto vind ik veel kutter... dat zijn geen leuke bedraagjes![]()
haquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Waarschijnlijk gaan we op koelie-uitje eind september, want mijn bankrekening is aan het doodgaan dankzij mijn boekenlijst.!!!
Loekiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ha
ik had een boekenlijst van 1 boek à 14.95
lekker goeiekoop
misschien moet hij eens op z'n spullen gaan lettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef Svensational het volgende:
Deze vakantie was het weer raak. Hetzelfde broertje zat in Brussel op de trein te wachten toen wéér zijn tas werd gejat.
en de verzekering was te lui om ze terug te sturen?quote:Bij ons waren het heel veel kopieën dus we moesten van allemaal oude cd's (toen je nog geen illegale kon krijgen.. de boekjes weg doen.
nope, heb alleen w.a. verzekeringquote:Maar je krijgt echt helemaal niks vergoed van je autoverzekering
informatica en webmaster.... nee dán kom je van je luie reetquote:Rikkert is iemand die niet stil kan zitten want naast zijn studie Informatiekunde werkt hij als webmaster.
Ik kan ze niet vinden op de bieb sitequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Boeken lenen!! of kan dat niet?
Wok-to-go heeft hele lekkere broodjes.....als ik weer es een keer in Rotterdam ben neem ik er wel een paar meequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden op de bieb site
En dan heb ik nog boeken tweedehans ook hè.![]()
Je hebt ze ook in Utrecht, als je hier bent moet je weer even meldenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wok-to-go heeft hele lekkere broodjes.....als ik weer es een keer in Rotterdam ben neem ik er wel een paar mee
Ik heb mijn boekenlijst nog niet binnen, maar ik vrees ook dat mijn banksaldo flink zal dalen daardoor
Goeiemorruge allen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef Duiveltja het volgende:
Wok-to-go heeft hele lekkere broodjes.....als ik weer es een keer in Rotterdam ben neem ik er wel een paar mee
Vanwege die bruiloft was ik best vaak in Rotjeknor, maar normaal ben ik niet zo vaak in jouw stadje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in Utrecht, als je hier bent moet je weer even melden
Mornin'quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeiemorruge allen!
Wij hebben hier ook zo'n soort zaakje. Nooit geweest... misschien binnenkort ook maar eens een keer checken.
Is misschien wel een goeie om een keer een luie zaterdag in te schakelen. Als ze nu ook nog bezorgen, is het helemaal ideaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:59 schreef Duiveltja het volgende:
Moet je doen was 2 keer geweest in Rotterdam met PeRi![]()
Same herequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:58 schreef PeRi het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn mama dat betaaltquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Same here
Mên, en dan mijn collegegeld nog
Mijnes ook, en die betaalt gelukkig ook m'n boeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn mama dat betaalt
Ik vraag het niet eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:23 schreef PeRi het volgende:
Ik zou dat niet durven vragen.
Neuh vind ik niet, waar moet zij het geld vandaan halen? Ik wil niet dat mijn moeder extra hard moet werken of zich in de schulden moet steken voor mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
Fout PeRi profiteren zolang het nog kan
All the me-hen who are independent... throw ya hands up at me .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben een independent man, ik betaal alles zelf![]()
![]()
Welke?quote:
Die rechter knippert ook hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:37 schreef timbob het volgende:
de nieuwe, links
Oiii je neemt em serieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh vind ik niet, waar moet zij het geld vandaan halen? Ik wil niet dat mijn moeder extra hard moet werken of zich in de schulden moet steken voor mij.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
All the me-hen who are independent... throw ya hands up at me .
* Copycat is nog steeds haar studieschuld aan het afbetalen.
Ze zijn volgens mij allebei wit met één transparante frame ertussen. In het fotoboek zie je dat beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef timbob het volgende:
oh
maar dat zie ik niet.
de linker heeft een wit knipperende achtergrond.
dit is m'n 21600ste post!
feesie
Ik veel te veel...quote:
Ik heb Duiveltja bijna ingehaaldquote:
Klopt ik zal de goede een keer uploadenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij allebei wit met één transparante frame ertussen. In het fotoboek zie je dat beter.
Ik geeft ook veel te gemakkelijk geld uit al sta ik nooit rood. Ik denk overigens niet dat het aan de sushi ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik veel te veel...
Sta (bijna) altijd in het rood, een postkredietje genomen om mijn creditcard schuld in één keer af te lossen (lagere rentevoet bij PK), en kan niet met geld omgaan.
Misschien moet ik maar eens cut-downen on the sushi.
Je blijft een newbie: Geregistreerd op: woensdag 7 mei 2003 @ 14:52quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb Duiveltja bijna ingehaald!
Dat is al meer dan twee jaar mên.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je blijft een newbie: Geregistreerd op: woensdag 7 mei 2003 @ 14:52
![]()
Nee... waarschijnlijk dragen die minimaal zeven pakjes sigaretten per week, die overvolle kleding- schoenen- en boekenkasten, die autoritjes (en die nieuwe auto) en die avonden/nachten doorhalen in de kroeg ook wel hun steentjes bij...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik geeft ook veel te gemakkelijk geld uit al sta ik nooit rood. Ik denk overigens niet dat het aan de sushi ligt
Ach live life to the maxquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... waarschijnlijk dragen die minimaal zeven pakjes sigaretten per week, die overvolle kleding- schoenen- en boekenkasten, die autoritjes (en die nieuwe auto) en die avonden/nachten doorhalen in de kroeg ook wel hun steentjes bij...
Steentjes? het is potdorrie net de Keilenweg.
Houden zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
Hee, die ken ik helemaal nog niet.
Ja, zie je wel, das dus niet alleen bij mij zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:19 schreef Duiveltja het volgende:
ok...waarom vliegt duiveltja niet meer?
Op Lowlands zeiden ze wat anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houden zo.
Echt.
Volgens mij willen ze krampachtig voorkomen dat ze de geschiedenisboeken ingaan als een eendagsvlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |