Welterusten dan maar.quote:
Ja, je maakt me blij met een dooie mus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Showchat is aan het verloederen
Anyhow.. ik ben weg![]()
Die hebben wij samen gemaaktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jahaa, omdat ze de verkeerde OP-ink nemen. Kijk maar een paar posts daaronder, zo wordt het voortaan..
JIJ en 16 miljoen andere nederlandersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:19 schreef babette21 het volgende:
godverdomme, waarom ben ik in godsnaam verzekerd?!
ik krijg echt nooit wat vergoed.....
mja we zitten hier ons al massaal te beklagen over verzekeringshondenquote:
Vrouwen achter het stuur.. het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja we zitten hier ons al massaal te beklagen over verzekeringshonden![]()
maar 't is écht niet tof hoor: voor de 4de keer schade dit jaar,
waarvan 3x níet door mijn schuld, en ik krijg gewoon niks!!
't is een complot... ik zweer het
aaaah jij gemenerd..... hij's twee keer gesloopt terwijl ie geparkeerd stond...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Dizer het volgende:
Vrouwen achter het stuur.. het zou verboden moeten worden![]()
Das inderdaad lullig. Al die sukkels die dat doen. Ik vind het triest! Het is ook niet leuk nee!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaah jij gemenerd..... hij's twee keer gesloopt terwijl ie geparkeerd stond...
en in de vakantie is ie opengebroken, dus nu is 't slot kapot
[godzijdank alleen cd's gejat, maar die krijg ik ook maar half vergoed]
het is NIET mijn schuld en ik ben HEEL zielig..... ja?!![]()
2005 is niet mijn auto-jaar....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef Dizer het volgende:
Das inderdaad lullig. Al die sukkels die dat doen. Ik vind het triest! Het is ook niet leuk nee!!
ik neuk niet tijdens werktijd, dan word ik geacht zielige kindertjes te helpenquote:Feelgoodneukertje?
beter, want zo vrijgevend is het ziekenfonds meestal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
Ik kreeg mijn tandartsrekening van Australie wel vergoed
ik krijg niet eens m'n cd-case vergoed! omdat ik 'm "al" 4 jaar heb.... stelletje gierenquote:Daarentegen, mijn broertje die daar bestolen was kreeg maar 400 van de geclaimde 1200 terug
ai da's wel extra zuur...quote:Plus een boete omdat z'n id ook gejat was.
Ik zat er niet in, ik probeerde er op te springen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
beter, want zo vrijgevend is het ziekenfonds meestal niet
had je erbij verteld dat je zelf in die wagen was gaan zitten?!
Wij moesten allemaal boekjes van de CD's opsturen.quote:[..]
ik krijg niet eens m'n cd-case vergoed! omdat ik 'm "al" 4 jaar heb.... stelletje gieren
[..]
haha ik dacht dat je erin zat en van 'n berg afreed ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef Svensational het volgende:
Ik zat er niet in, ik probeerde er op te springen.
ik had geen zin om 100 km terug te rijden dus heb ergens anders aangifte gedaan,quote:. Maar ik heb iets verteld van dat een lantaarnpaal het niet deed ofzo en dat ik toen over de stoeprand struikelde.
.
da's balen... ik móest aangifte doen [fijn, vakantiedag kwijt], gaan ze vervolgens niks mee doenquote:Wij moesten allemaal boekjes van de CD's opsturen.En mooi niet dat we die terug gekregen hebben.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |