[volwassenman-modus]quote:
Ik zie niks hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef Tania18 het volgende:
Ze zijn alleen niet van mij
[afbeelding]
Juist.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[volwassenman-modus]
Pfff, alsof ik die wil zien.
[/volwassenman-modus]
Ik heb ze gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, hoe kun je die nou missen.
Nee, ik wilde alleen weten waarom ELM geband wasquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:38 schreef Tania18 het volgende:
Ben je overgelopen naar de PUB slowchat Sven?
Ik ben niet weggeweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey MB
Alle babes (ik vergeet er misschien nog een paar) zijn weer bijeen.
En de PUB's zijn weg
Ja, in het vorige topic.quote:
Nee, maar je was er ff niet ... en nu allemaal weer bijeenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet weggeweest....................
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic.Alleen niemand kende jou.
.
Ja, wat een drama hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 5 minuten proberen te kijken naar die 'komedie' van Talpa. Wat is dat nou weer voor zooi? Echt verschrikkelijk
Ik ben gisteren gewoon nog online geweestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, maar je was er ff niet ... en nu allemaal weer bijeen![]()
![]()
Het wordt zowaar nog lekker weer.
Ik heb gister ook een stukje gezien ... heb niet een keer kunnen lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb gisteren trouwens 5 minuten proberen te kijken naar die 'komedie' van Talpa. Wat is dat nou weer voor zooi? Echt verschrikkelijk
Ik vind alleen de postbode en Angela Schijf leuk. Voor de rest vind ik het maar een warrig programmaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb gister ook een stukje gezien ... heb niet een keer kunnen lachen.
Lieve lust vind ik dan wel weer leuk
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef mark_03 het volgende:
Lieve lust vind ik dan wel weer leuk
Quequote:
Oh. nu zie ik het pas.quote:
quote:
Bagger-TVquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef mark_03 het volgende:
En... hebben jullie al een favo BB bewoner?
Ik ben wel gecharmeerd van Nathalie en Dido(ik kan ze niet uitelkaar houden dus noem ik ze beiden maar
)
Ik moet zo langzamerhand m'n hele team verbouwenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
Mark, van Hooijdonk is geblesseerd.
Samen met FC Thun en Sparta Praagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Ajax met Arsenal in groep B.
Gewoon naar Teammanagement gaan en op de speler klikken die je wilt wisselen. En dan komt er een hele lijst met spelers die je kunt betalen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik moet zo langzamerhand m'n hele team verbouwen. Hoe moet ik wisselen dan
Jouw smaak.........mijn smaak.......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Tania18 het volgende:
Kone erinquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon naar Teammanagement gaan en op de speler klikken die je wilt wisselen. En dan komt er een hele lijst met spelers die je kunt betalen..
Die speelt dit weekend niet toch.quote:
quote:Juanfran, die vandaag voor het eerst tegelijkertijd met de selectie trainde, zal zich ongetwijfeld hebben afgevraagd of er een nieuwe aankoop was gedaan. Want, wie was toch die speler met dat enorme Afro-kapsel op de training? Het bleek Steven Pienaar te zijn. ,,Nee, het is geen nieuwe Champions-Leaguelook", grapte de Zuid-Afrikaan na de training. ,,Ik moet straks meteen naar de kapper en daarvoor moest ik mijn vlechten losmaken."
Je hebt wel 6% transactiekosten elke keer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef mark_03 het volgende:
En je kunt onbeperkt wisselen?
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die speelt dit weekend niet toch.!
Hij komt van Roda. Hij vindt het niet echt fair om dan met PSV tegen Roda te spelen (deze week is het PSV-Roda of Roda-PSV)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
. Laat ik maar stoppen':').
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij komt van Roda. Hij vindt het niet echt fair om dan met PSV tegen Roda te spelen (deze week is het PSV-Roda of Roda-PSV)
Mijn twee favoriete onderwerpenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Aaaaaaaaanyway.
Genoeg over voetbal.
We hadden het over Tania.
Slijmbalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn twee favoriete onderwerpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |