Waarschijnlijk niet, wie zijn datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je deze rare snuiters eigenlijk ook gezien op Lowlands, Sven?
[afbeelding]
Leuk voor ze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Dennis Rodman is getrouwd met Anna Nicole Smith..
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk niet, wie zijn dat?
quote:Hartelijk dank voor uw e-mail en belangstelling voor Talpa. Alle berichten worden door ons gelezen en beantwoord.
Gezien de grote belangstelling en de drukke werkzaamheden rondom de start van onze zender kan het echter enige tijd in beslag nemen voor u een reactie ontvangt. We hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Talpa
Nee, niet gezien...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. The Arcade Fire.
.
Het op-twee-na-beste optreden dit weekend.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:28 schreef Svensational het volgende:
Wat vond jij het leukste trouwens??
die vond ik best amusantquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
En áls ze dan iets zelf maken (Samen) is het van zo'n bedroevend niveau dat je vanzelf terug verlangt naar slechte comedy's als Bergen Binnen en Kinderen geen Bezwaar.
Jeltje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:45 schreef Tania18 het volgende:
En 'Mijn dochter en ik' niet te vergeten
'Heremetiet'
Maar idd, ongeveer alles is gepikt en op een niet-leuke manier bewerkt
Zoals jij zijn er miljoenen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Talpa de grootste flop ooit wordt![]()
quote:
Wordt het niet eens tijd voor een fanclub?quote:
quote:
Heremetiet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een fanclub?
Uhuh. Hoe fout kun je bezig zijn?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef BVO het volgende:
Ah, en roken terwijl je zwanger bent:.
Zoek het zelf maar op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:40 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben de KC op 3voor12?
Mwah, ik denk dat dat kind er nu nog weinig van merken zal, hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh. Hoe fout kun je bezig zijn?
Ik vind het sowieso al in en in triest. Ze denken alleen maar aan de kijkcijfers, commercie, blabla...
Maar denk eens aan dat kind? Denk je dat die het zo leuk gaat vinden dat haar moeder ervoor gekozen heeft om te gaan bevallen voor half Nederland?
True, dat is ook zo bij bevallingsprogramma's, maar dit is toch allemaal wat anders.
Ik heb het over later.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dat kind er nu nog weinig van merken zal, hoor..
Ah, ze gaat er nog maar 3 per dag roken zegt ze net.
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |