quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:32 schreef Tania18 het volgende:
Thuis, ook al zo'n geweldig programma. Lekker spontaan ook

quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]! En ook van zo'n hoog niveau: Lekker door elkaar beppen, niet luisteren naar de andere...
Maar de reden dat ik gisteren keek en dat dadelijk wellicht weer ga doen is omdat ik wacht op een reactie van Gordon op tv.
Naar aanleiding van dit mailtje

Als Talpa zichzelf niet zo serieus neemt, wel ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je echt dat die reactie er komen gaat?

Oh, gemenerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
Ik hoop stiekem dat Talpa de grootste flop ooit wordt![]()

Ik denk dat Talpa zichzelf wél serieus neemt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Talpa zichzelf niet zo serieus neemt, wel ja.

Nee, want Talpa heeft nog niet zoveel programma's dus volgens mij wordt het wel tig keer herhaald.quote:

Kutzender.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat Talpa zichzelf wél serieus neemt.!
Ja, herhalingen die meer kijkers trekken dan de normale uitzending.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want Talpa heeft nog niet zoveel programma's dus volgens mij wordt het wel tig keer herhaald..

Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Maar kijk je nu wel?

Ik hoor ze eigenlijk niet zo goed, m'n muziek staat te hard.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En? Niks over een mailtje, zeker![]()

Mwah, ik lees het hier of in het Thuis-topic wel terug als ze het mailtje zouden behandelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor ze eigenlijk niet zo goed, m'n muziek staat te hard.. Ik dacht dat jij ook wel zou kijken, en als het geweest was had ik het vanavond op kunnen nemen.

Waarschijnlijk niet, wie zijn datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je deze rare snuiters eigenlijk ook gezien op Lowlands, Sven?
[afbeelding]

Leuk voor ze.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Dennis Rodman is getrouwd met Anna Nicole Smith..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |