Tegenwerken is een groot woord, maar hij zal er soms heus wel hinder van ondervinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.." Tja, het is wat apart, maar ik kan me niet voorstellen dat het hem tegen zal werken in het leven.
Huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Ik dacht dat we alle PUBers uitgeroeid hadden![]()
.
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan wat? "Oh, ik ben geboren in een Big Brother-huis.." Tja, het is wat apart, maar ik kan me niet voorstellen dat het hem tegen zal werken in het leven.
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemd.
Je denkt toch niet echt dat Hummie en John zich deze primeur laten ontnemen???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze er wel eerder uitgestemd. Dan heb je weer gezeur om niks, net als gister bij die "spermashow".
Als het publiek dat vindquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Hummie en John zich deze primeur laten ontnemen???
Doe nou niet zo naïef.quote:
Ik heb nog altijd het volste vertrouwen in Hummyquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe nou niet zo naïef.. Als ze eruit zou moeten rommelen ze wel met de percentages hoor.
.
Gordon en Victoriaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef Airelle het volgende:
Thuis is.
Met Gordonen Froukje
enzo.
Welke Winston?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gordon en Victoria
Ik vind Angela en WInston echt verschrikkelijk ... die willen er echt een 5 uur show van maken.
Gerstanowischzquote:
Er was niks mis met de 5 uur show tochquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gordon en Victoria
Ik vind Angela en WInston echt verschrikkelijk ... die willen er echt een 5 uur show van maken.
Ik nietquote:
Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
vriendelijk verzoek te nokken met die babette-kloon: laat mij er lekker buiten!
Ik had ook niets anders van je verwacht.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is babette25 een kloon van Sven?
Kan nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand waar je smilies die je in MSN hebt opgeslagen terug kan vinden in je computer?
Wat is dat voor hoerenstreekquote:
ik heb het niet zo op klonen die verdacht veel op een echte, bestaande user lijken.quote:
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op klonen die verdacht veel op een echte, bestaande user lijken.
Ja, Bupa en ik zitten daar ook alweer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:07 schreef mark_03 het volgende:
Het is weer druk. Dat PUB forum is al 3 topics verder geloof ik
.
Wat is dat voor hoerenstreek?quote:
Wat is dat voor taal?quote:
Inderdaad. Ga jij maar naar bed dan hoef je je niet steeds een hoedje te schrikkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Wat is dat voor taal?
Hee, heb jij trouwens toegang tot het oldbie-forumquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Hee, heb jij trouwens toegang tot het oldbie-forum?
En waar gaat het daar eigenlijk over???quote:
Over pubers en pooiers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:27 schreef Svensational het volgende:
En waar gaat het daar eigenlijk over???
Ja godver, doe nou ff serieus.quote:
Jaaaaaa, wacht effe....praat ik nu met Svensational? Of met SvensationaI? Of met Swensational? Ik zweer het je die pubers spelen de hoer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ja godver, doe nou ff serieus.
Damn, je maakt me echt aan het lachen vanavondquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaa, wacht effe....praat ik nu met Svensational? Of met SvensationaI? Of met Swensational? Ik zweer het je die pubers spelen de hoer.
Valt wel mee toch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tjeeeezus wat een bagger in de PUBSC.
Ze hebben maar 25 topics in 2 dagen. Geen plaats voor bagger dus, dunkt mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In welk universum valt dat wel mee?.
Het is echt verschrikkelijk daarquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben maar 25 topics in 2 dagen. Geen plaats voor bagger dus, dunkt mij
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |