quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
Ik vind Hind een kneus.
Dane Cook impersonating Tom Cruise on Jimmy Kimmel Livequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
Ik vind het een kneus.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:07 schreef MissBliss het volgende:
Nee Dizer, dat mocht ook niet
Heb je trouwens dat gifje gezien waarin TC Oprah probeert te wurgen?? Die is wel leuk.
Grappig, maar kan er niet om lachen. TC was leuker en origineelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dane Cook impersonating Tom Cruise on Jimmy Kimmel Live
Eventjes op skip drukken..
Populist. De lokale snackbar will prevail.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Dizer het volgende:
* Dizer eet 9 McNuggets met BBQ saus en een McFlurry Crunch
Lokale snackbar is zooooo 1993quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Populist. De lokale snackbar will prevail.
Ik weet niet waar hij staatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]Nee.. laat zien
![]()
Edit: iedereen die Oprah probeert te wurgen is leuk![]()
Nee, die is van alle tijden.quote:
Wou net zeggen... heb je een identiteitscrisis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij staat
Ik zag hem in een bepaald topic en toen ik hem later nog een keertje zocht was het een kruisje geworden...
Hij was heel leuk
-EDIT- Oeps verkeerde naamMissBliss dus.
Deze?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij staat
Ik zag hem in een bepaald topic en toen ik hem later nog een keertje zocht was het een kruisje geworden...
Hij was heel leuk
Ik vind de echte versie schrokkender. Leek wel of hij Oprah aanranddequote:
Daar staat stond Ron Raven [onm] ook voorquote:Dizer said: Ik geloof namelijk dat je als individu in staat bent om alles te bereiken in je leven wat je lief is. Het is aan jou om je eigen pad te lopen. Ik bepaal mijn toekomst. Ik wil vrij zijn en ik wil het beste in mijnzelf halen! En daar staat Scientology ook voor!
Nouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we dit topic alsjeblieft zo snel mogelijk vol posten?.
Een halve dagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb een heel topic gemist??! hoe lang was ik weg???
Die Scientology is ook wel interessant, is wel een discussie waard vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Jou mag ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Tom Cruise is een man die het helemaal gemaakt heeft. Hij valt goed in de smaak bij het grote meerendeel van het publiek, hij heeft ongelooflijk veel goeie acteerprestaties neergezet in heel veel films. Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Ik ga me er in verdiepen denk ik. Best ineterssantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Scientology is ook wel interessant, is wel een discussie waard vind ik..
Grote merendeel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Tom Cruise is een man die het helemaal gemaakt heeft. Hij valt goed in de smaak bij het grote meerendeel van het publiek, hij heeft ongelooflijk veel goeie acteerprestaties neergezet in heel veel films. Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Zeg! Laat mijn nieuwe vriendje met rust!!! Terug in je mand jij!! HUP...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grote merendeel?Is er ook een klein merendeel
Buup was mij voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grote merendeel?Is er ook een klein merendeel
Ik gewoon ad remmer dan jij.quote:
Dag, schat.quote:
Dat wil je ook niet weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dag, schat.
Let je goed op jezelf?
Heb je een warme jas mee?
Kijk je goed uit met oversteken?
Ik weet trouwens niet wát je precies gaat doen..
Je bent gewoon een keertje sneller. Puur toeval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gewoon ad remmer dan jij.
Euh...
Ik ben gewoon remmer dan ad.
Euh...
Ik ben gewoon adder rem dan jij.
Euh...
Ik ben gewoon meer ad rem dan jij!
En opeens is het topic niet meer zo erg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
grrroaauwrr daar doen we 't voor![]()
"Een keertje"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon een keertje sneller. Puur toeval..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En opeens is het topic niet meer zo erg..
Haha ik lach me suf.. NOT. Wat een kutopmerking! Meer iets voor Dada of Pberends eigenlijkquote:
ad-remmigerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Máár...wat is nou de overtreffende trap van 'ad rem'?
Je kon het ook niet laten he?quote:
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kon het ook niet laten he?.
.
Ik zit niet steeds op de F5 knop te rammen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Een keertje"![]()
![]()
!
Męn, ik antwoord sneller dan ik nadenk.
quote:
Hij gunt het ons gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
nou verpest je 't weer met je Cruisekop.....
quote:
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beterquote:
Ja, Nicole kan echt niet tippen aan Katie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan hem echt wel begrijpen waarom ie het met haar heeft uitgemaakt... als je alleen al naar deze foto kijkt
Moet het niet zijn 'beteriger'?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beter
Nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beter
is alleen maar stom van 'm....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
Hij gunt het ons gewoon niet..
Zei je iets?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
is alleen maar stom van 'm....
eerst iemand opgeilen, en dan 'n bak ijskoud water over iemand heengooien, is niet handig
Mijn bureaublad is anders:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
die onderste lijkt 'n beetje op m'n bureaublad
Viggo Mortensen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
Wat een lelijke flikker zeg.
Wat een pisnicht.quote:
Ik vind jou met een baard en je zwaard op zondag ochtend anders niet lekker hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
IRL is hij niet leuk, maar met die baard [en dat zwaard] is ie wel smakelijk hoor
Ik bedoel ermee.. dat ik jou zondag zonder dat je je benen hebt geschoren als een zwaard voel als ik je ga likkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
zeer logische vergelijking Diz....
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee.. dat ik jou zondag zonder dat je [tussen] je benen hebt geschoren als een zwaard voel als ik je ga likken
Ik blij dat babette post... gaat ze dat posten. Dat is zooo 12 augustus 2005quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
ik wist niet dat Ellen ten Damme borstkanker had
eerder teleurgesteld Diz... en da's eigenlijk veel erger.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
Babs.. waar ben je... ben je nou boos?
Niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
Ellen ten Damme is echt zo'n nasty sloerie.
ik speel mijn Toscane-troefquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
Ik blij dat babette post... gaat ze dat posten. Dat is zooo 12 augustus 2005
Ze's gewoon vaag. Of neukt ze een toyboy? Wat moet ze in Mofrika trouwens?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon.
Waarom deze keer?
Was ie weer te voorspellend?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerder teleurgesteld Diz... en da's eigenlijk veel erger.....
Ze is wel leuk.. vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's gewoon vaag. Of neukt ze een toyboy? Wat moet ze in Mofrika trouwens?
Ze verlaat het zinkend schip?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef Nano het volgende:
Volgens de laatste roddels is Bridget Maasland vanavond opgestapt bij Talpa.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:23 schreef Nano het volgende:
Volgens de laatste roddels is Bridget Maasland vanavond opgestapt bij Talpa.
Je bent lekker bezig in dit topic Dizerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Haha ik lach me suf.. NOT. Wat een kutopmerking! Meer iets voor Dada of Pberends eigenlijk
Ohh! die FUCKING irritantje logo'tjes ook he!quote:
ondanks de vierkante haken vind ik 't nieuwe logo zó lelijk...quote:
a. ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ondanks de vierkante haken vind ik 't nieuwe logo zó lelijk...
ik denk btw niet dat Talpa een zinkend schip is,
programering is nu al beter dan alle andere commerciëlen bij elkaar, muv Net 5....
Bah ik vind het niet veel soeps (wat ik tot nu toe heb gezien).quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ondanks de vierkante haken vind ik 't nieuwe logo zó lelijk...
ik denk btw niet dat Talpa een zinkend schip is,
programering is nu al beter dan alle andere commerciëlen bij elkaar, muv Net 5....
MOet je maar eens in ONZ gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig in dit topic Dizer
ik kreeg de TVShow ipv de Lama'squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
En dat ik verdomme zondagavond (net terug van vakantie) 10 minuten heb lopen zoeken voordat ik AMNT er op had staan omdat die bimbo's de boel hebben omgegooid.!
Die logo's zijn echt mega oer lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohh! die FUCKING irritantje logo'tjes ook he!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kreeg de TVShow ipv de Lama's
Ach je bevestiging was leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef babette21 het volgende:
oh en Ellen ten Damme is stoer
edit: en als ik even had geF5t had ik gezien dat zussie dat ook al zei
Dat je mij beschuldigt van rot opmerkingen is tot daaraantoe maar dat jij verwacht dat ik in ONZ kijk is echtquote:
ONZ is leuk... gewoon keihard gallen... dat kan jij welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat je mij beschuldigt van rot opmerkingen is tot daaraantoe maar dat jij verwacht dat ik in ONZ kijk is echt![]()
![]()
Ach....principes....
Oké.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
ja dat rtl-gerotzooi begreep ik
ik doelde meer op de algemene frustratie van terugkomen en merken dat er altijd wel íets verkeerd gaat in programmeren
JAAA met die keuken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
gisteren nog AbFab gezien?! ik lag echt weer op de grond van 't lachen
Er zaten een paar hele goede grappig tussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb er ook 'n paar gemist, maar gelukkig maakt dat weinig uit
begreep zo ook wel dat Patty de keuken had afgefikt met haar peuk....
die hele onderneming voor die deurkruk was té grappig
Een foto plaatsen van een user zonder toestemming is idd niet toegestaan.quote:
Hind is ook een user en BVO post ook foto's van haarquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een foto plaatsen van een user zonder toestemming is idd niet toegestaan.
Momenteel is Tom Cruise zo fout/gay als (witte)sokken aan tijdens de sex.
Sterk puntquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hind is ook een user en BVO post ook foto's van haar
En witte sokken tijdens de sex is inderdaad zoooooo zwaaar fout
No, everybody hates you over herequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef TomCruise het volgende:
So I was told that I have a major fan here! Is that true?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
Momenteel is Tom Cruise zo fout/gay als (witte)sokken aan tijdens de sex.
How can you hate me? I am fun and I make good movies!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
No, everybody hates you over here.
None taken. You have the right to think whatever you want. Thats what we learn at the church of scientology. As long as they stay words and not deedsquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
You make shitty movies and you're as much fun as the late pope in his grave.
No offence, of course.
Tering, dat moet wel 3 eeuwen geleden zijn niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me toen ik nog jong en naief was, eens laten verleiden tot zo'n test te doen bij Scientology in Amsterdam. Zat ik daar zeker een uur boven een vragenlijst gebogen en vervolgens kwam er uiteraard uit dat ik me toch echt moest verdiepen in Scientology. Was goed voor me. Dus moest ik ook boeken kopen en me inschrijven voor cursussen.
Toen was mijn geduld op en ben ik weggegaan.
O bedankt voor de beschermingquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg! Laat mijn nieuwe vriendje met rust!!! Terug in je mand jij!! HUP...![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:21 schreef JimCarrey het volgende:
Wow, long time no see, guys!
Alrighty.How are you doing?
Wow, Tommy-boy. How are you doing, pal?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:22 schreef TomCruise het volgende:
[..]
I did not understand what you said, but I do believe it's someting nice
Hey man! How's life.... When are we gonna make a movie together?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:24 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Wow, Tommy-boy. How are you doing, pal?
Life is a joke, my friend. Just enjoy it!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Oh, it's you again. The most terrible actor of the world. You think everything is a joke!
I was just kidding! Missed you man!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:24 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Life is a joke, my friend. Just enjoy it!
Yeah... that wasn't me that was Katie making fun.. she is sooo much funquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:26 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Haha, you changed your reaction!
We're going to make a blockbuster, but only if I can 'borrow' Katie for a couple of .....weeks!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:24 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Hey man! How's life.... When are we gonna make a movie together?
Sure, she won't mind. We at the church of scientology learn to share everything with our brothersquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:28 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
We're going to make a blockbuster, but only if I can 'borrow' Katie for a couple of .....weeks!![]()
Haha! Way to go, 'brother'quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Sure, she won't mind. We at the church of scientology learn to share everything with our brothers
Oprahquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:33 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Haha! Way to go, 'brother'
But hey, when you are my brother....then "who's (y)our daddy"?![]()
![]()
No no no.. I learned some dutch when I was visiting the Dutch church of Scientology. You need to say:quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef JimCarrey het volgende:
Ik (am ??) verliefd worden op ZOWIEE
I'm sorry my Dutch sucks, but I'm using this website to translate:
http://dictionaries.travlang.com/EnglishDutch/
What the...??quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef TomCruise het volgende:
[..]
No no no.. I learned some dutch when I was visiting the Dutch church of Scientology. You need to say:
Ich liebe dich, ZOWIEE...
If I understand you correct, you said your vagina is broken and it happened last night?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Gaat het hier nog steeds over die kutkneus??!.
Anyway, ik heb een leuke avond gehad gisteren..
What's up with the guinea-pig-thing in your icon?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Gaat het hier nog steeds over die kutkneus??!.
Anyway, ik heb een leuke avond gehad gisteren..
Ooh you said Dutch.. I thought you said Deutchquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
What the...??
Why is forum.fok.nl hosted on a Dutch server?
Right, because it's Dutch.
And when I'm using this website ( http://dictionaries.travlang.com/EnglishDutch/ ) I don't get words like "Ich" and "liebe"
Go and see for yourself.
Her vagina is brokenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
What's up with the guinea-pig-thing in your icon?
ACHTUNG!!! I SAID DUTCH, NOT GERMAN!!! DO I LOOK LIKE ADOLF!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Ooh you said Dutch.. I thought you said Deutch
In Liar Liar you did ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:41 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
ACHTUNG!!! I SAID DUTCH, NOT GERMAN!!! DO I LOOK LIKE ADOLF!!
Niet de mijne, de hare.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:39 schreef TomCruise het volgende:
[..]
If I understand you correct, you said your vagina is broken and it happened last night?
It was funny.. as usual. But I loved you more in Man On The Moon!quote:
Not yours, but your hair? Ooh I see... you shaved your pubic hair and now is your razor broken!quote:
Erm, what the ** is 'beyong'?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef TomCruise het volgende:
[..]
It was funny.. as usual. But I loved you more in Man On The Moon!
And I do like the Cable Guy. You have to see beyong the movie. It's far more than funny.
Did you see the War Of The Worlds yet?
Huh? So do I?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef TomCruise het volgende:
Well, I'm going to lunch with Katie.
Attack of the Clones? I'm not fucking George Lucas, mister.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Que?
Is de 'Attack of the Clones' weer begonnen ofzo?
Yeah right.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef JimCarrey het volgende:
[..]
Attack of the Clones? I'm not fucking George Lucas, mister.
It's Carrey. Jim Carrey.
Dat zal wel BVO weer zijn. Typisch zijn manier van grappig zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef Bupatih het volgende:
Que?
Is de 'Attack of the Clones' weer begonnen ofzo?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:00 schreef Dizer het volgende:
Waar slaat dit nou weer op. En wie is die kloon van TomCruise?? Wat een gebagger weer hier. Erg grappig!
Is inderdaad wel zo. Maar ik ben helaas druk bezig met mijn studie en heb dus echt geen tijd om zoveel onzin te gaan doen hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wel verdacht dat jij weg was toen TC hier was en jij hier bent, terwijl TC weg is.
Ze lurkt alleen maar hoor, Hind. is een kloon.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hind is ook een user en BVO post ook foto's van haar
Dat wil niet zeggen dat het geen user isquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze lurkt alleen maar hoor, Hind. is een kloon..
Aangezien ze alleen lurkt en niet geregistreerd is, is ze dus geen user.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het geen user is
Hind.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Aangezien ze alleen lurkt en niet geregistreerd is, is ze dus geen user..
Je bedoeld BVO en Hindquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:05 schreef beaverhausen het volgende:
Altijd leuk zo'n identiteitscrisis..
Da's een kloon.quote:
Ik snap die zin niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef Bupatih het volgende:
En nog een domme ook, aangezien "iemand" als Hind. serieus antwoord gaf op een vraag van die "iemand in mijn fotoboek.
Ja maar Hind. kan misschien echt zijn en Hind de kloon... weet je niet!quote:
quote:
Als A=C en B=C dan geldt A=B.quote:Hind. = Dom
Hind. is wél een kloon en Hind in de zin van de geweldige zangeres post hier niet, maar lurkt alleen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar Hind. kan misschien echt zijn en Hind de kloon... weet je niet!
Komt 'ie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt 'ie:Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En sizzler (die mod, die woont naast d'r.) ging allemaal lastige vragen stellen.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ja, dat weet ik nog.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja..
En sizzler (die mod, die woont naast d'r.) ging allemaal lastige vragen stellen.
.
Ze gaat een beetje de Olsen twins achterna hequote:
quote:By Geoffrey Wansell
August 20, 2005
YOU could argue that she is the most influential woman in America, not least because her daily television program reaches into the living room of almost every home in the US.
Television insiders insist she can single-handedly turn books into bestsellers and mere celebrities into megastars. But now, glamorous talk show host Oprah Winfrey has become the target of the controversial Church of Scientology.
The campaign is being led by its most famous disciple, 43-year-old Tom Cruise, who is doing everything in his considerable power to convert her to the cultish faith. Cruise recently bought a house two doors away from Oprah in the glamorous suburb of Santa Barbara, California. The two are close friends. Winfrey regularly sings Cruise's praises on her show, and it was there that he chose to make his first public declaration of love for his new fiancee, 26-year-old Katie Holmes, in a toe-curling spectacle.
Oprah would be a huge catch for the Scientologists, one internet site announced this week, and you can almost see Cruise's eyes gleaming at the prospect. Another adds: "If Oprah falls into the hands of Scientology, who can tell what influence she might have on the population? The prospect is terrifying"
[...]
A convert to Scientology in 1987 in the wake of his first marriage to actress Mimi Rogers, Cruise claims that its teaching helped him to overcome his dyslexia. According to members of the group, Cruise has reached the sixth of eight "Operating Thetan" levels and is trusted enough to know almost all the secret truth of the universe. Oprah Winfrey beware.
Haha leeft die nogquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef mark_03 het volgende:
Def Rhyms zonet bij Chris Kras ... wat een debiel blijft 't toch.
quote:GREEN DAY LYRICS
"Wake Me Up When September Ends"
Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends
like my fathers come to pass
seven years has gone so fast
here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are
as my memory rests
but never forgets what I lost
summer has come and passed
the innocent can never last
ring out the bells again
like we did when spring began
here comes the rain again
falling from the stars
drenched in my pain again
becoming who we are
as my memory rests
but never forgets what I lost
Summer has come and passed
The innocent can never last
like my father's come to pass
twenty years has gone so fast
Whahahahahquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef babette21 het volgende:
is 't eindelijk mooi weer, mag ik de wasvrouw uithangen
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:
Binnen is beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
geen beter vermaak dan leedvermaak
en nu gaat de zon ook nog achter een wolkje..............
dan blijf ik maar binnen he
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier tv-concepten voor John de Mol.
Nou zeg. Rustig aan Nano.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerd![]()
![]()
Gisteren was je het nog met me eens dat Talpa best wat te bieden hadquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:24 schreef Dizer het volgende:
Talpa is kut. Punt.
Als je het vergelijkt met de rest van de zenders op Net5 na. Heb je helemaal gelijk want ze draaien goede films. En gezien het feit dat ik naast Net5 alleen GTST kijk is dat niet moeilijk om met je mee eens te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gisteren was je het nog met me eens dat Talpa best wat te bieden had
Leiden? Waar ligt dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerd![]()
![]()
Tis trouwens helemaal geen zeiktopic, zeikwijf.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Tief eens op! Talpa is kut, dus is het automatisch een zeiktopicquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis trouwens helemaal geen zeiktopic, zeikwijf.
Tis daarom ook een verbetertopic.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op! Talpa is kut, dus is het automatisch een zeiktopic![]()
Wat zeik je dan? Ga toch een leven leidenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis daarom ook een verbetertopic.
Mijn dochter heet Florancequote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Mijn God, bij het Jeugdjournaal heette een kindje Pinky.
Wie's de moeder?quote:
Het was of Florance of Urk... Dan is de keuze snel gemaaktquote:
Ik dacht mevrouw Carpenter.quote:
Wie zegt dat ik een relatie heb met Babette??? Ik heb je maar 1 ding te vertellen: Dronkenquote:
Allochtonen drinken niet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een relatie heb met Babette??? Ik heb je maar 1 ding te vertellen: Dronken
MUWAHAHAHAHA MUWHAHAHAHHAAquote:
We moeten blij wezen dat je niet op vakantie was naar Mongoliëquote:
nee die blowenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Dizer het volgende:
MUWAHAHAHAHA MUWHAHAHAHHAA
Je bedoeld moslims drinken niet
ik wil nog wel 'n Sydney......quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:05 schreef Dizer het volgende:
We moeten blij wezen dat je niet op vakantie was naar Mongolië
Had ze nu Mongolita moeten heten of zo. Afgekort Lolita![]()
Ik moet vandaag boeken kaften en kamer en papieren doorzoeken/opruimen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef babette21 het volgende:
en toen was het weer maandag
fijn 68 mailtjes door mogen spitten....
mag nu 12 mensen terugbellen........... olé
boeken kaftenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Airelle het volgende:
Ik moet vandaag boeken kaften en kamer en papieren doorzoeken/opruimen.
Ook leuk.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad... toen was het weer maandag.
Waarom gaat een weekendvakantie altijd zo verdomd snel?
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer...quote:
ik twee....quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:13 schreef Copycat het volgende:
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer....
Tien of één, what's the difference?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer....
Een 0-letje, dus helemaal niets in principequote:Op maandag 22 augustus 2005 11:37 schreef Airelle het volgende:
Tien of één, what's the difference?.
Geen idee, omdat het pokkenwerk is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een 0-letje, dus helemaal niets in principe.
Blegh, ben nu mijn uren in aan het voeren vanaf begin augustus... Waarom laat ik dat altijd versloffen tot ik een mail krijg met 'UREN BOEKEN !!!!'
LOL dat moest ik bij mijn vorige job ook altijdquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
Blegh, ben nu mijn uren in aan het voeren vanaf begin augustus... Waarom laat ik dat altijd versloffen tot ik een mail krijg met 'UREN BOEKEN !!!!'
Ook!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
Geen idee, omdat het pokkenwerk is?.
Ik maak vanaf 7 minuutjes overwerken ook altijd een kwartierquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook!
Ik heb een teringhekel aan cijfertjes invoeren. En elke keer voel ik me weer schuldig als ik een kwartiertje FOK!ken op een account afschuif.
Ik ga opteren voor een FOK ordernummer.
Maarik ben al op de helft...
't is maar goed dat ik bij deze job niet meer hoef te registrerenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een teringhekel aan cijfertjes invoeren. En elke keer voel ik me weer schuldig als ik een kwartiertje FOK!ken op een account afschuif.
Ik moet nog 2 uur en drie kwartier... maar ik ben niet aan het aftellen, hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
jeetje valt niet mee zo'n eerste dagje
nog 2,5 uur
wat is Fok sloom.... en waar is één ieder???
Maar tegen de tijd dat deze tekst er eindelijk stond, schalt die loser van een Jon Bon Jovi alweer door mijn speakersquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig draait 3FM nu The Seed van The Roots. Swingend copywriten is best een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |