Whahahahahquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef babette21 het volgende:
is 't eindelijk mooi weer, mag ik de wasvrouw uithangen
geen beter vermaak dan leedvermaakquote:
Binnen is beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef babette21 het volgende:
geen beter vermaak dan leedvermaak
en nu gaat de zon ook nog achter een wolkje..............
dan blijf ik maar binnen he
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerdquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
Bedenk hier tv-concepten voor John de Mol.
Nou zeg. Rustig aan Nano.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerd![]()
![]()
Gisteren was je het nog met me eens dat Talpa best wat te bieden hadquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:24 schreef Dizer het volgende:
Talpa is kut. Punt.
Als je het vergelijkt met de rest van de zenders op Net5 na. Heb je helemaal gelijk want ze draaien goede films. En gezien het feit dat ik naast Net5 alleen GTST kijk is dat niet moeilijk om met je mee eens te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gisteren was je het nog met me eens dat Talpa best wat te bieden had
Leiden? Waar ligt dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij geen leven ofzo? Altijd je gezeik over Talpa, je zou beter een reallife gaan leiden zeg. Nerd![]()
![]()
Tis trouwens helemaal geen zeiktopic, zeikwijf.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Tief eens op! Talpa is kut, dus is het automatisch een zeiktopicquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis trouwens helemaal geen zeiktopic, zeikwijf.
Tis daarom ook een verbetertopic.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief eens op! Talpa is kut, dus is het automatisch een zeiktopic![]()
Wat zeik je dan? Ga toch een leven leidenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis daarom ook een verbetertopic.
Mijn dochter heet Florancequote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
Mijn God, bij het Jeugdjournaal heette een kindje Pinky.
Wie's de moeder?quote:
Het was of Florance of Urk... Dan is de keuze snel gemaaktquote:
Ik dacht mevrouw Carpenter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |