Dag, schat.quote:
Dat wil je ook niet weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dag, schat.
Let je goed op jezelf?
Heb je een warme jas mee?
Kijk je goed uit met oversteken?
Ik weet trouwens niet wát je precies gaat doen..
Je bent gewoon een keertje sneller. Puur toeval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gewoon ad remmer dan jij.
Euh...
Ik ben gewoon remmer dan ad.
Euh...
Ik ben gewoon adder rem dan jij.
Euh...
Ik ben gewoon meer ad rem dan jij!
En opeens is het topic niet meer zo erg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
grrroaauwrr daar doen we 't voor![]()
"Een keertje"quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent gewoon een keertje sneller. Puur toeval..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En opeens is het topic niet meer zo erg..
Haha ik lach me suf.. NOT. Wat een kutopmerking! Meer iets voor Dada of Pberends eigenlijkquote:
ad-remmigerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Máár...wat is nou de overtreffende trap van 'ad rem'?
Je kon het ook niet laten he?quote:
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kon het ook niet laten he?.
.
Ik zit niet steeds op de F5 knop te rammen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Een keertje"![]()
![]()
!
Mên, ik antwoord sneller dan ik nadenk.
quote:
Hij gunt het ons gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:23 schreef babette21 het volgende:
nou verpest je 't weer met je Cruisekop.....
quote:
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beterquote:
Ja, Nicole kan echt niet tippen aan Katie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan hem echt wel begrijpen waarom ie het met haar heeft uitgemaakt... als je alleen al naar deze foto kijkt
Moet het niet zijn 'beteriger'?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beter
Nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, dus is mijn NL beter
is alleen maar stom van 'm....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
Hij gunt het ons gewoon niet..
Zei je iets?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
is alleen maar stom van 'm....
eerst iemand opgeilen, en dan 'n bak ijskoud water over iemand heengooien, is niet handig
Mijn bureaublad is anders:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
die onderste lijkt 'n beetje op m'n bureaublad
Viggo Mortensen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
Wat een lelijke flikker zeg.
Wat een pisnicht.quote:
Ik vind jou met een baard en je zwaard op zondag ochtend anders niet lekker hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:59 schreef babette21 het volgende:
IRL is hij niet leuk, maar met die baard [en dat zwaard] is ie wel smakelijk hoor
Ik bedoel ermee.. dat ik jou zondag zonder dat je je benen hebt geschoren als een zwaard voel als ik je ga likkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef babette21 het volgende:
zeer logische vergelijking Diz....
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee.. dat ik jou zondag zonder dat je [tussen] je benen hebt geschoren als een zwaard voel als ik je ga likken
Ik blij dat babette post... gaat ze dat posten. Dat is zooo 12 augustus 2005quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
ik wist niet dat Ellen ten Damme borstkanker had
eerder teleurgesteld Diz... en da's eigenlijk veel erger.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
Babs.. waar ben je... ben je nou boos?
Niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
Ellen ten Damme is echt zo'n nasty sloerie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |