Misschien wel ja. Maar feit blijft dat ze een IQ van een marmot heeft. Met der Hollywood-gebit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:14 schreef Molluck het volgende:
Doe mij maar Mary-Kate en Ashley
Maar op andere foto's ziet Hillary er ook wel appetijtelijk uit hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef renz0r het volgende:
Heb er één keer geneukt, stelt echt geen ene fuck voor.
Ik noemd er altijd Londsdale Lohan. Enge bitch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Die lindsay lohan is anders NOG erger. BWEGH.
Lindsay Lohan heeft aangegeven dat ze weer wat wil aankomen, omdat ze d'r tieten mist...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Die lindsay lohan is anders NOG erger. BWEGH.
zegt veel over het IQ van de TSquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is behoorlijk afgetakeld, het laatste halfjaar. Eerder zag ze d'r tenminste nog normaal uit... 't is nou zo'n uitgemergeld mormel...
't is "Hilary", trouwens...
Jongen, ik zag het vliesje zo zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kan jij nooit weten en het is trouwens onwaar.
Omdat 2 L'en logischer is dan 1 L? Ga je moeder toch pijpen, mafketel.quote:
Ga effe biologieles volgen, zakquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat 2 L'en logischer is dan 1 L? Ga je moeder toch pijpen, mafketel.
tieten of geen tieten, blond of rood haar, het blijft een rijk verwend kuttrutje die het moet hebben van 15-jarige pubers die zich suf rukken op haar foto's. Arghl.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lindsay Lohan heeft aangegeven dat ze weer wat wil aankomen, omdat ze d'r tieten mist...
(wa'n wijf...)
Wat een fantastische quote. Je hebt me helemaal gedist!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |