Oké.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
ja dat rtl-gerotzooi begreep ik
ik doelde meer op de algemene frustratie van terugkomen en merken dat er altijd wel íets verkeerd gaat in programmeren
JAAA met die keuken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
gisteren nog AbFab gezien?! ik lag echt weer op de grond van 't lachen
Er zaten een paar hele goede grappig tussen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb er ook 'n paar gemist, maar gelukkig maakt dat weinig uit
begreep zo ook wel dat Patty de keuken had afgefikt met haar peuk....
die hele onderneming voor die deurkruk was té grappig
Een foto plaatsen van een user zonder toestemming is idd niet toegestaan.quote:
Hind is ook een user en BVO post ook foto's van haarquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een foto plaatsen van een user zonder toestemming is idd niet toegestaan.
Momenteel is Tom Cruise zo fout/gay als (witte)sokken aan tijdens de sex.
Sterk puntquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hind is ook een user en BVO post ook foto's van haar
En witte sokken tijdens de sex is inderdaad zoooooo zwaaar fout
No, everybody hates you over herequote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef TomCruise het volgende:
So I was told that I have a major fan here! Is that true?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
Momenteel is Tom Cruise zo fout/gay als (witte)sokken aan tijdens de sex.
How can you hate me? I am fun and I make good movies!quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
No, everybody hates you over here.
None taken. You have the right to think whatever you want. Thats what we learn at the church of scientology. As long as they stay words and not deedsquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
You make shitty movies and you're as much fun as the late pope in his grave.
No offence, of course.
Tering, dat moet wel 3 eeuwen geleden zijn niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me toen ik nog jong en naief was, eens laten verleiden tot zo'n test te doen bij Scientology in Amsterdam. Zat ik daar zeker een uur boven een vragenlijst gebogen en vervolgens kwam er uiteraard uit dat ik me toch echt moest verdiepen in Scientology. Was goed voor me. Dus moest ik ook boeken kopen en me inschrijven voor cursussen.
Toen was mijn geduld op en ben ik weggegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |