Wie zegt dat ik een relatie heb met Babette??? Ik heb je maar 1 ding te vertellen: Dronkenquote:
Allochtonen drinken niet!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een relatie heb met Babette??? Ik heb je maar 1 ding te vertellen: Dronken
MUWAHAHAHAHA MUWHAHAHAHHAAquote:
We moeten blij wezen dat je niet op vakantie was naar Mongoliëquote:
nee die blowenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Dizer het volgende:
MUWAHAHAHAHA MUWHAHAHAHHAA
Je bedoeld moslims drinken niet
ik wil nog wel 'n Sydney......quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:05 schreef Dizer het volgende:
We moeten blij wezen dat je niet op vakantie was naar Mongolië
Had ze nu Mongolita moeten heten of zo. Afgekort Lolita![]()
Ik moet vandaag boeken kaften en kamer en papieren doorzoeken/opruimen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef babette21 het volgende:
en toen was het weer maandag
fijn 68 mailtjes door mogen spitten....
mag nu 12 mensen terugbellen........... olé
boeken kaftenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Airelle het volgende:
Ik moet vandaag boeken kaften en kamer en papieren doorzoeken/opruimen.
Ook leuk.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:54 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad... toen was het weer maandag.
Waarom gaat een weekendvakantie altijd zo verdomd snel?
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer...quote:
ik twee....quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:13 schreef Copycat het volgende:
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer....
Tien of één, what's the difference?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik slechts één week vakantie heb gehad deze zomer....
Een 0-letje, dus helemaal niets in principequote:Op maandag 22 augustus 2005 11:37 schreef Airelle het volgende:
Tien of één, what's the difference?.
Geen idee, omdat het pokkenwerk is?quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een 0-letje, dus helemaal niets in principe.
Blegh, ben nu mijn uren in aan het voeren vanaf begin augustus... Waarom laat ik dat altijd versloffen tot ik een mail krijg met 'UREN BOEKEN !!!!'
LOL dat moest ik bij mijn vorige job ook altijdquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:45 schreef Copycat het volgende:
Blegh, ben nu mijn uren in aan het voeren vanaf begin augustus... Waarom laat ik dat altijd versloffen tot ik een mail krijg met 'UREN BOEKEN !!!!'
Ook!quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:48 schreef Airelle het volgende:
Geen idee, omdat het pokkenwerk is?.
Ik maak vanaf 7 minuutjes overwerken ook altijd een kwartierquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook!
Ik heb een teringhekel aan cijfertjes invoeren. En elke keer voel ik me weer schuldig als ik een kwartiertje FOK!ken op een account afschuif.
Ik ga opteren voor een FOK ordernummer.
Maarik ben al op de helft...
't is maar goed dat ik bij deze job niet meer hoef te registrerenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een teringhekel aan cijfertjes invoeren. En elke keer voel ik me weer schuldig als ik een kwartiertje FOK!ken op een account afschuif.
Ik moet nog 2 uur en drie kwartier... maar ik ben niet aan het aftellen, hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:34 schreef babette21 het volgende:
jeetje valt niet mee zo'n eerste dagje
nog 2,5 uur
wat is Fok sloom.... en waar is één ieder???
Maar tegen de tijd dat deze tekst er eindelijk stond, schalt die loser van een Jon Bon Jovi alweer door mijn speakersquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig draait 3FM nu The Seed van The Roots. Swingend copywriten is best een uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |