Daar staat stond Ron Raven [onm] ook voorquote:Dizer said: Ik geloof namelijk dat je als individu in staat bent om alles te bereiken in je leven wat je lief is. Het is aan jou om je eigen pad te lopen. Ik bepaal mijn toekomst. Ik wil vrij zijn en ik wil het beste in mijnzelf halen! En daar staat Scientology ook voor!
Nouquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:00 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen we dit topic alsjeblieft zo snel mogelijk vol posten?.
Een halve dagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb een heel topic gemist??! hoe lang was ik weg???
Die Scientology is ook wel interessant, is wel een discussie waard vind ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Jou mag ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Tom Cruise is een man die het helemaal gemaakt heeft. Hij valt goed in de smaak bij het grote meerendeel van het publiek, hij heeft ongelooflijk veel goeie acteerprestaties neergezet in heel veel films. Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Ik ga me er in verdiepen denk ik. Best ineterssantquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Scientology is ook wel interessant, is wel een discussie waard vind ik..
Grote merendeel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:06 schreef DiabloSam het volgende:
Tom Cruise is een man die het helemaal gemaakt heeft. Hij valt goed in de smaak bij het grote meerendeel van het publiek, hij heeft ongelooflijk veel goeie acteerprestaties neergezet in heel veel films. Hij heeft dan wel een rare scientology kant waar niemand volgens mij iets van snapt maar iedereen heeft wel iets aparts of niet soms?![]()
Zeg! Laat mijn nieuwe vriendje met rust!!! Terug in je mand jij!! HUP...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grote merendeel?Is er ook een klein merendeel
Buup was mij voor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grote merendeel?Is er ook een klein merendeel
Ik gewoon ad remmer dan jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |