twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
Ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
Deze rechtszaak is echt belachelijk
sowieso is het een rare rechtszaal waar ze zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar hangt daar een foto van Beatrix? Een rechtszaal zonder Beatrix.
Een rechtszaal zonder een portret van Beatrix mag niet eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso is het een rare rechtszaal waar ze zitten
Hoort achter de rechter te hangenquote:
Nou idd, echt een farce dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Oh ze vergeet even dat kids die geadopteerd zijn relatief gezien meer hchtingsproblematiek hebben
Ach, hechtingsproblemen kan je overal van krijgen. Een vader zoals Bing bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
Oh ze vergeet even dat kids die geadopteerd zijn relatief gezien meer hchtingsproblematiek hebben
Die is in de koning een stoel aan het lijmenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die Danny bloempot gezien in Toko?!
Ik bedoelde dat lego/playmobiel hoofd met een plant erin. Letterlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die is in de koning een stoel aan het lijmen
Ja wat een afgrijselijk ding inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Niemand die Danny bloempot gezien in Toko?!
welke van de 15?quote:
Om echte italiaanse pasta te maken ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb ineens trek in keukens na het zien van de reclame.
Ohquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat lego/playmobiel hoofd met een plant erin. Letterlijk.
Nee om te eten. Lekker hoor zon keukenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Om echte italiaanse pasta te maken ?
Ik vind ze beiden nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef leilab het volgende:
Aysen lijkt me wel leuk over Nuran twijfel ik.
Eerst zit hij in zijn handen te wringen, daarna komt het moment waar we op gewacht hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga hem nu zo kijken via rtlgemist.
Bing gaat kapot?W00t w00t!!
Alsof Bing voor rede vatbaar is..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef loezzzje het volgende:
Dat kun je toch ook niet in je eentje beslissenMoet ze dat niet overleggen met Bing
Daar gaat het huwelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef loezzzje het volgende:
Dat kun je toch ook niet in je eentje beslissenMoet ze dat niet overleggen met Bing
Die komt nooit meer terug. Ook maandag niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
GTST #125: Bing, de relaxte Samurai!
Waar is de tijd gebleven dat de reacties over Bing nog positief waren
Orginialquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Klipnap het volgende:
Jij baalt nu natuurlijk, van wat je destijds geschreven hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug. Ook maandag niet.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
Bing is inderdaad relaxt![]()
Hopelijk krijgt hij binnenkort een grote, spannende verhaallijn.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
Bing is inderdaad relaxt![]()
Hopelijk krijgt hij binnenkort een grote, spannende verhaallijn.
Toen was Arnie nog gewoon Arnie.quote:
De recente filmpjes zijn al een tijdje geblokkeerd. Geen idee wat ze verder nog gaan doen, maar RTL is lekker bezig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat rtl nu trouwens ook al jou filmpjes verwijderen
Nu je het zegt! Helemaal niet bij stil gestaan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu op Nederland 1, Flikken Maastricht met Angela Schijf (Sowieso), Rick Engelkes èn Wilbert Gieske
3 oud-acteurs in 1 aflevering
Het leek me niet zo interessant, maar nou ga ik het toch maar aanzetten, wacht toch op Vermist.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu op Nederland 1, Flikken Maastricht met Angela Schijf (Sowieso), Rick Engelkes èn Wilbert Gieske
3 oud-acteurs in 1 aflevering
Ik keek vanwege Frans Bauer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het leek me niet zo interessant, maar nou ga ik het toch maar aanzetten, wacht toch op Vermist.
Ja Sigaarsnor zijn alle filmpjes al van verwijderd toch zou wel niet meer zo lang duren dan,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen was Arnie nog gewoon Arnie.
[..]
De recente filmpjes zijn al een tijdje geblokkeerd. Geen idee wat ze verder nog gaan doen, maar RTL is lekker bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
ShortieBing vs Sjors zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar![]()
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze nou ook iets aan hun eigen kanaal zouden doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Sigaarsnor zijn alle filmpjes al van verwijderd toch zou wel niet meer zo lang duren dan,
Wel jammer want ik heb gister nog genoten van je Ludo filmpjes
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug. Ook maandag niet.
Bwhehehequote:
Klopt sowieso dom om maar al je filmpjes van Youtube te halen en er bij vermelden dat ze dat doen zodat ze hopen dat er meer mensen naar de eigen site gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze nou ook iets aan hun eigen kanaal zouden doen.
Heb jij een nieuwe disc van seizoen 5 gekregen met aflevering 929 erop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehehe
Overigens hoog tijd dat ik Just Bridge eens helemaal gek ga mailen over die DVD's. Wordt er een beetje moe van dat ze niet reageren terwijl ze medewerkers hebben die ervoor betaald worden! Bah.
Komt bij mobiel is de rtl site nog niet beschikbaar dankzij Silver Light.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt sowieso dom om maar al je filmpjes van Youtube te halen en er bij vermelden dat ze dat doen zodat ze hopen dat er meer mensen naar de eigen site gaan.
Ja dat vroeg ik me ook al af. Lana is tijdens de vorige cliff geboren, dus is nu 1,5.. Best knap dan :pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
DIe uitnodiging van dat huwelijk he, zei ze nou dat Lana die had getekend? Of ingekleurd?
Was een goede tekening namelijk, voor een kind van 3 ofzo??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoiler 16 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Die andere personages zijn al verneukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jef zou je toch ook niet willen?![]()
![]()
Jef is vrijgezel, toch? Die kan met elke vrije vrouw zonder meer eh.... vrijenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die andere personages zijn al verneukt.
Maar Jef zou je toch ook niet willen?![]()
![]()
Ik vind het ook weer een beslissing van niks.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dan is het handig als die vrouwen dat ook willen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jef is vrijgezel, toch? Die kan met elke vrije vrouw zonder meer eh.... vrijen
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Jef en Biancaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is het handig als die vrouwen dat ook willen.![]()
![]()
![]()
Up yours Bing.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Sjors verdient mijquote:.
Ik heb het al vaker gezegd, maar die Nina kan nooit een echte Sanders zijn.
Zo gemakkelijk te beïnvloeden, iedereen in de kamer heeft dat door, behalve miss Nina.![]()
Heeft Janine soms flink gezopen toen ze in verwachting was van Nina?
En ik vind Aysen steeds leuker.
Mooie meid.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ik denk ook dat ze nog wel leuker wordt, heel vaak moeten nieuwe personages even goed hun scherpe kanten laten zien, maar worden ze na verloop van tijd milder. Kijk maar naar Sjoerd bijvoorbeeld, die gedroeg zich zijn eerste week volstrekt onaangepast en sloeg zowat iedereen op zijn bek, terwijl het nu een hele relaxte kerel is geworden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Sjors verdient mij.
Zo gemakkelijk te beïnvloeden, iedereen in de kamer heeft dat door, behalve miss Nina.![]()
Mooie meid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heer met stijl![]()
Sjoerd is echt een baas ja eerst vond ik het maar niets een dude met langhaar.
Ben trouwens benieuwd wanneer de andere nieuwe personages komen. Er zijn meer mensen uit dan nieuw bijgekomen als straks Danny vertrekt toch ? of is Amy nu oud genoeg voor een vaste rol?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:![]()
![]()
Sjors die in bh de voordeur opendoet.![]()
Maar ze neemt eindelijk de juiste beslissing.![]()
Lekker voor Bing.![]()
Sjoerd was alleen niet echt slim bezig ..
Die personages die overdreven politiek correct proberen te doen.![]()
Over de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Sjors...
Heeft gelijk! Bram hoort bij Rikki en Sjoerd.
95%
Is gek geworden! Zij en Bing moeten Bram opvoeden.
5%
Aantal stemmen: 4895They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Sjors die in bh de voordeur opendoet.![]()
Maar ze neemt eindelijk de juiste beslissing.![]()
Lekker voor Bing.![]()
Sjoerd was alleen niet echt slim bezig ..
Die personages die overdreven politiek correct proberen te doen.![]()
Over de spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In meerdijk kent iedereen elkaar dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:14 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar wie doet er nou in zijn bh de deur open? Dadelijk is het de postbode ofzo![]()
![]()
Meerdijk heeft ook bepaalde wijken waar je kennelijk niet alleen over straat moet lopen. Dat hoorde ik gister in de uitzending![]()
![]()
De ghetto's van meerdijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Meerdijk heeft ook bepaalde wijken waar je kennelijk niet alleen over straat moet lopen. Dat hoorde ik gister in de uitzending![]()
![]()
En iedereen heeft elkaar al ooit in bh gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In meerdijk kent iedereen elkaar dus dat maakt niet uit
De vogeltjesbuurt![]()
![]()
Misschien wat voor Maxime! Daar mag je nooit alleen komen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En iedereen heeft elkaar al ooit in bh gezien
De vogeltjesbuurt![]()
quote:Raynor Arkenbout in tranen om vertrek GTST
Laatste update: 4 februari 2012 11:48 info
AMSTERDAM - Raynor Arkenbout heeft het tijdens zijn laatste draaidagen voor Goede Tijden, Slechte Tijden niet droog gehouden. Zijn personage Edwin Bouwhuis stierf vorige week aan het ebolavirus.
Foto: NU.nl/Bob Thomas
"Ik geloof dat ik in mijn hele leven niet zoveel heb gehuild als de afgelopen maanden", vertelt Raynor aan De Telegraaf.
"Mijn eigen leven en dat van Edwin liepen parallel aan elkaar", legt de 22-jarige acteur uit. "Ik verplaatste me écht in dat van Edwin. Toen hij doodging, vond ik dat dus heel heftig. Het voelde alsof echt een stukje van mij stierf."
Emotioneel
Arkenbout was tijdens zijn laatste weken bij Goede Tijden, Slechte Tijden erg emotioneel. "GTST is een heel leuke plek om te werken. En ik moest afscheid nemen en doodgaan. Ik ben daar ontzettend emotioneel over geweest. De eerste keer dat ik dat script voor de laatste week doornam, weet ik nog dat ik bij het lezen van mijn laatste woorden en het wegvallen moest huilen."
Raynor barstte geregeld in tranen uit. "Bij het repeteren was het nagenoeg onmogelijk om droog te oefenen. Mijn tranen bleven stromen, en ik zei tegen mijn collega's: jongens, ik ga jullie missen." Arkenbout is blij dat zijn vertrek uit de soap over ruim twee weken is uitgesmeerd. "Daardoor heb ik het gevoel dat ik mijn jaar op de set eervol af kon sluiten."
Fans
Na de dood van Edwin startten GTST-fans een online petitie om Raynors personage in de soap te houden. "De actie vleit me", blikt de acteur terug. "Geholpen heeft het niet, want het verhaal was van tevoren zo bedacht door de producent, die wist dat deze reactie zou kunnen komen."
De 22-jarige acteur kijkt met warme gevoelens terug op zijn tijd bij de soap. "Toen ik na mijn laatste draaidag met Ferry Doedens het pand uitliep, zei ik: niet heel veel 22-jarige hetero's kunnen zeggen dat ze al een vriendje hebben gehad en dood zijn gegaan."Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Misschien was die camping wel in de vogeltjesbuurtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Misschien wat voor Maxime! Daar mag je nooit alleen komen!![]()
![]()
Ik heb grotere tieten hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors in BH mag gezien worden![]()
[ afbeelding ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Jah,....je vraagt erom hè, nu willen we dan ook pic;s zienquote:
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Is ook een rare actie. Niet functioneel 'bloot'. Misschien willen ze Sjors ónttutten'.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:14 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar wie doet er nou in zijn bh de deur open? Dadelijk is het de postbode ofzo
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Nina is een onzeker typje, thats allquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Sjors verdient mij.
Mooie meid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Turkse, mooie meid, te dunne lippen though.
Tot nu toe vind ik het een onaangenaam type, al vind ik vrouwen met pit wel leuk, maar zij overdrijft.
Bijdehand doen en psychologische spelletjes spelen, pfffffff, ik zou haar rauw lusten. Ik hou d'r van (als vooral vrouwen) stoer willen doen.
[ Bericht 5% gewijzigd door ThunderBitch op 04-02-2012 12:26:30 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Lelijk mormelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Sjors verdient mij.
Mooie meid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eruit met die meuk.![]()
Ja misschien wel. Erg subtiel was het in ieder geval nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is ook een rare actie. Niet functioneel 'bloot'. Misschien willen ze Sjors ónttutten'.![]()
![]()
Das waar!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert .....![]()
![]()
Anton en Maxime
Is hetzelfde als Isabella en Jef òf Jessica en Ludo![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ludo komt er wel mee weg hoor. Die is best nog wel geschikt. Je kent het wel, mannen (ook al zijn de ouder, check Isabella) met macht die authoriteit uitstralen en hij ziet er ook nog goed uit. Mooie natuurlijke donkere 'rand bij zijn wimpers.'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef LetsGame het volgende:
Anton en Maxime
Rikkie en Harmsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef LetsGame het volgende:
Anton en Maxime
![]()
![]()
![]()
Het is niet echt een lekker ding hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo komt er wel mee weg hoor. Die is best nog wel geschikt. Je kent het wel, mannen (ook al zijn de ouder, check Isabella) met macht die authoriteit uitstralen en hij ziet er ook nog goed uit. Mooie natuurlijke donkere 'rand bij zijn wimpers.'
Weer iemand voor de boot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet echt een lekker ding hoor.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nee man bij die koppels die jij noemt met een groot leeftijds verschil Anton en Maxime zijn even oud.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:21 schreef LetsGame het volgende:
Anton en Maxime
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nicequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors in BH mag gezien worden![]()
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik speel met hem graag een 'robbetje bridge'. whehehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet echt een lekker ding hoor.
Hij is zo lekker fout en toch lief.
Nieuwste spoilers incl 17 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilers incl 17 febSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op deze foto's vind ik Victoria Koblenko super mooi!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ludo komt er wel mee weg hoor. Die is best nog wel geschikt. Je kent het wel, mannen (ook al zijn de ouder, check Isabella) met macht die authoriteit uitstralen en hij ziet er ook nog goed uit. Mooie natuurlijke donkere 'rand bij zijn wimpers.'
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet het nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:46 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Op deze foto's vind ik Victoria Koblenko super mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef roos85 het volgende:
[..]Gewoon de serie uitflikkeren. Voegt niks meer toe aan GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:14 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]Die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die?
BtwDat haar hangt wel heel erg voor zijn ogen he, dat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Die?
BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:40 schreef fotostarter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die KOP van Bing, echt priceless!![]()
![]()
![]()
Ik vloog zo op van de bank dat ik mn voet stootte aan de tafel“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:43 schreef inZanity het volgende:
Ik had een tijdje niet gekeken zie ik dat er ineens een lekker wijf nieuw in zit, twee nog wel!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:14 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Danny was wel leuk met Maxime.
Maar die moesten natuurlijk uit elkaar worden gehaald.
Damn you, writers.
There's a lesson that you always have to learn
Nooit gedaan zijn ouders waren alleen wel tof.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gewoon de serie uitflikkeren. Voegt niks meer toe aan GTSTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha
R.I.P DTS.![]()
Vooral zijn pa. Die lach van hemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit gedaan zijn ouders waren alleen wel tof.![]()
![]()
Stangaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vooral zijn pa. Die lach van hem![]()
![]()
Jij neemt nog dingen op met je VHC videorecorderquote:Op zondag 5 februari 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
Ik wilde net Home Alone 2 kijken. Moet ik eerst een bloedende Ron doorspoelen? U serious?
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Nee, DVD van UPC. Maar hij bladert heel sloom door en ik noem het nog ouderwets doorspoelenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Jij neemt nog dingen op met je VHC videorecorder? U serious?
![]()
![]()
Volgens mij was dat ene nieuwe meisje zonder hoofddoek (aysen?) wel geinteresseerd in Bing..haken is cool![]()
Hahahahaha geweldigquote:![]()
![]()
Dan is ze de enigequote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef MissN het volgende:
Volgens mij was dat ene nieuwe meisje zonder hoofddoek (aysen?) wel geinteresseerd in Bing..![]()
Hahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het gezicht van Bing er vrijdag uit![]()
![]()
Je ziet er geagiteerd uit!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef MissN het volgende:
Volgens mij was dat ene nieuwe meisje zonder hoofddoek (aysen?) wel geinteresseerd in Bing..
Heb je een strafblad?![]()
echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je ziet er geagiteerd uit!
Heb je een strafblad?als iemand dat tegen mij zei kreeg ze meteen een stomp in dr bakkes, en ik ben echt totaal niet agressief
know'm sayin?
word? word.![]()
Doortje en Stangequote:Dat zulke leuke ouders zo'n mormel voortbrengen, onbegrijpelijk
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vind haar persoonlijk hilarisch!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
echt heals iemand dat tegen mij zei kreeg ze meteen een stomp in dr bakkes, en ik ben echt totaal niet agressief
Goede concurrentie voor Nina dat wel
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Hoezo concurrentie?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk hilarisch!
Goede concurrentie voor Nina dat wel![]()
Onbegrijpelijk dat de schrijvers Doortje eruit hebben geschreven omdat ze te oud zou zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
Doortje en StangeDat zulke leuke ouders zo'n mormel voortbrengen, onbegrijpelijk
![]()
Jef tegen Stanga in dat filmpje![]()
![]()
Nina vind ze maar raar. Ze was ook weer beledigd over Tasjesdief denk ik.quote:Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het gezicht van Bing er vrijdag uit![]()
![]()
Meer een vijand dusquote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nina vind ze maar raar. Ze was ook weer beledigd over Tasjesdief denk ik.Maar ja, dat is inderdaad wel leuk
![]()
![]()
Dora was echt leuk had alleen weinig te doen vaak dus ging ze als nu Laura maar bemoeien.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de schrijvers Doortje eruit hebben geschreven omdat ze te oud zou zijn![]()
Jef tegen Stanga in dat filmpjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De schrijvers vergeten de oudjes gewoon een toffe verhaallijn te geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dora was echt leuk had alleen weinig te doen vaak dus ging ze als nu Laura maar bemoeien.
Het wordt hoog tijd dat Jef weer eens een grote lijn krijgt.![]()
Mwa... als je een kwalitatief goed persoon, die een paar sterke rollen heeft gehad, weg stopt in een verlaten oude kroeg om hamburgers te flippen.... ben ik bang dat hij weinig carrière meer zal maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
De schrijvers vergeten de oudjes gewoon een toffe verhaallijn te geven.
Het wordt hoog tijd dat Jef weer eens een grote lijn krijgt.![]()
Oh oh foute boelquote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef MissN het volgende:
haha vindt net een leuk filmpje op youtube voor de stefano fans...![]()
![]()
Die muziek eronderquote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef MissN het volgende:
haha vindt net een leuk filmpje op youtube voor de stefano fans...![]()
![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 10:49:03 ]![]()
Sjors is wel een beetje egoistisch om dat te beslissen in haar eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:36 schreef loezzzje het volgende:
Sjors is wel een beetje egoistisch om dat te beslissen in haar eentje.En maar goed ook, egoïstisch of niet, Bram is nu wel bij de mensen waar 'ie hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies.. :-)quote:Op maandag 6 februari 2012 10:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En maar goed ook, egoïstisch of niet, Bram is nu wel bij de mensen waar 'ie hoort![]()
Exit DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrouwbaar?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Exit DannyKan me niet voorstelllen dat hij er zo 'abrupt' uit geschreven wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrouwbaar?![]()
Moeilijk te schatten zonder bron
R.I.P DTS.![]()
Was het al lang bekend dat hij er uit ging ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijkbaar niet dus.quote:
Ik bedoel meer van hadden de schrijvers genoeg tijd of krijgen we een inprovisatie dood allla Anita en Isabella ik hoop het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is al wel een tijdje bekend ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het al lang bekend dat hij er uit ging ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moet even laten zien hoe góed zij in haar werk is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
echt heals iemand dat tegen mij zei kreeg ze meteen een stomp in dr bakkes, en ik ben echt totaal niet agressief
Ik zou haar als Nina zijnde ook irritant vinden al vind ik Nina zelf niet beter.
![]()
![]()
Nina was aan het praten en ze nam gewoon de telefoon op en liep weg, zo'n aso zou ik ook gestampt hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moet even laten zien hoe góed zij in haar werk is.Ik zou haar als Nina zijnde ook irritant vinden al vind ik Nina zelf niet beter.
Tuurlijk! De Aysen is asociaal en brutaal maar Nina is kinderlijk, egoïstisch, kortzichtig en vreselijk truttig.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nina was aan het praten en ze nam gewoon de telefoon op en liep weg, zo'n aso zou ik ook gestampt hebben.![]()
![]()
Maar ze is vooral onzeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk! De Aysen is asociaal en brutaal maar Nina is kinderlijk, egoïstisch, kortzichtig en vreselijk truttig.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Nina, die ander ken ik toch amper.quote:
Ik vind die nieuwe dames echt onuitstaanbaar. Maar ik ben iets minder politiek correct dan de mensen in Meerdijk
Heb de aflevering van vrijdag gekeken min de stukken tijdens de rechtszaak, ik vond het tenenkrommend hoe de beslissing al genomen was. Ook jammer dat het uiteindelijk Sjors is die het recht zet en niet het recht zélf zegenviert.
En Bing, die de baby van zijn grote liefde niet kon accepteren maar dit jongetje wel direct als zijn "zoon" zag, blijft een walgelijk stuk ellendeEn dat zijn mishandeling van vorig jaar niet eens is meegewogen blijft raar.
![]()
Ik heb zin in vanavond.Met Bing z'n hoofd.
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is al wel een tijdje bekend ja.Ik vind het in dit geval wel geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom Edwin geofferd moest worden, is me nog steeds niet duidelijk. Laat iemand eens een keer twee jaar na zijn komst in Meerdijk zijn gezin compleet en gelukkig te houden, alsjeblieft zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Exit DannyIk denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrouwbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Nouwja 1 keer Maxime verkeerd aankijken of de afwas vergeten te doen en Maxime zorgt dat je er inkomt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
Bing gaat echt irritant worden...
Nog meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
Lucas
Ja paar dagen geleden al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog 20 posts tegaan.. weet iemand al een nieuwe leuke TT
Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
394 waar Supermen de topics vol spamed ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit biedt trouwens wel mogelijkheden voor de terugkomst van Tanja Jess. Haar dubbelgangster is niet doodgegaan in de serie denk?quote:![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
394 waar Supermen de topics vol spamed ?
Noot noot.![]()
Geen idee eerlijk gezegd? (A)quote:Dit biedt trouwens wel mogelijkheden voor de terugkomst van Tanja Jess. Haar dubbelgangster is niet doodgegaan in de serie denk?Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.![]()
Nee die is gewoon weer verder gaan met leven.
Schrijven we gelijk de dubbelganger van Frits Edwin, Benjamin Dorotha en Rosa er even in.
R.I.P DTS.![]()
Geloof me dat wil echt niemand zien...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nog 9 posts en je hebt je ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bing is in het echt wel homo. Dus misschien is Lucas /Bing een idee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Serieus?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing is in het echt wel homo. Dus misschien is Lucas /Bing een idee.![]()
quote:quote:Everon Jackson Hooi is 'van de andere kant'
Een van Aalsmeers grootste geheimen is toch wel de seksuele geaardheid van Everon Jackson Hooi. Want hoewel we hem in Goede tijden Slechte tijden de liefde zien bedrijven met Ronja Huygens, een rol die gespeeld wordt door musicalster Alexandra Alphenaar, is Everon in werkelijkheid meer van de mannen..
Zo wordt Everon de laatste tijd regelmatig gesignaleerd in homotenten. Daarnaast weet een insider, die jarenlang de buurvrouw is geweest van Everon, ons te melden dat Everon de afgelopen jaren meerdere vriendjes heeft gehad. Toch bestempelt de buitenlandse acteur zichzelf niet als homoseksueel. In een mailinterview met GTST.nl laat de 26-jarige acteur namelijk doorschermen zowel jongens als meisjes leuk te vinden. Toch rept Everon met geen woord over zijn relaties met jongens in de media. Het ziet er dus naar uit dat Everon liever niet wil dat men op de hoogte is van zijn liefdesleven.. De GTSTCourantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
please nee zeg, ik vond dat met Yasmin, Charlie, Isabella ook al zo dom dat hetero's opeens lesbisch werdenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing is in het echt wel homo. Dus misschien is Lucas /Bing een idee.om daarna weer 100% hetero te zijn
alsof mensen irl zomaar van seksualiteit switchen
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat wist ik niet. Niet dat de acteur me zoveel boeit, dat zeg ik er wel bij
In de ogen van de schrijvers is dat vast 'biseksueel'. Stelletje stakkersquote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
please nee zeg, ik vond dat met Yasmin, Charlie, Isabella ook al zo dom dat hetero's opeens lesbisch werdenom daarna weer 100% hetero te zijn
alsof mensen irl zomaar van seksualiteit switchen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: