Nu je het zegt! Helemaal niet bij stil gestaan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu op Nederland 1, Flikken Maastricht met Angela Schijf (Sowieso), Rick Engelkes èn Wilbert Gieske
3 oud-acteurs in 1 aflevering
Het leek me niet zo interessant, maar nou ga ik het toch maar aanzetten, wacht toch op Vermist.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu op Nederland 1, Flikken Maastricht met Angela Schijf (Sowieso), Rick Engelkes èn Wilbert Gieske
3 oud-acteurs in 1 aflevering
Ik keek vanwege Frans Bauer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het leek me niet zo interessant, maar nou ga ik het toch maar aanzetten, wacht toch op Vermist.
Ja Sigaarsnor zijn alle filmpjes al van verwijderd toch zou wel niet meer zo lang duren dan,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen was Arnie nog gewoon Arnie.
[..]
De recente filmpjes zijn al een tijdje geblokkeerd. Geen idee wat ze verder nog gaan doen, maar RTL is lekker bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
ShortieBing vs Sjors zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaar![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Poesopstokje het volgende:
ShortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze nou ook iets aan hun eigen kanaal zouden doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja Sigaarsnor zijn alle filmpjes al van verwijderd toch zou wel niet meer zo lang duren dan,
Wel jammer want ik heb gister nog genoten van je Ludo filmpjes
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Die komt nooit meer terug. Ook maandag niet.
Bwhehehequote:
Klopt sowieso dom om maar al je filmpjes van Youtube te halen en er bij vermelden dat ze dat doen zodat ze hopen dat er meer mensen naar de eigen site gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze nou ook iets aan hun eigen kanaal zouden doen.
Heb jij een nieuwe disc van seizoen 5 gekregen met aflevering 929 erop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bwhehehe
Overigens hoog tijd dat ik Just Bridge eens helemaal gek ga mailen over die DVD's. Wordt er een beetje moe van dat ze niet reageren terwijl ze medewerkers hebben die ervoor betaald worden! Bah.
Komt bij mobiel is de rtl site nog niet beschikbaar dankzij Silver Light.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt sowieso dom om maar al je filmpjes van Youtube te halen en er bij vermelden dat ze dat doen zodat ze hopen dat er meer mensen naar de eigen site gaan.
Ja dat vroeg ik me ook al af. Lana is tijdens de vorige cliff geboren, dus is nu 1,5.. Best knap dan :pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
DIe uitnodiging van dat huwelijk he, zei ze nou dat Lana die had getekend? Of ingekleurd?
Was een goede tekening namelijk, voor een kind van 3 ofzo??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |