quote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Exit DannyKan me niet voorstelllen dat hij er zo 'abrupt' uit geschreven wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrouwbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar niet dus.quote:
Dat is al wel een tijdje bekend ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het al lang bekend dat hij er uit ging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moet even laten zien hoe góed zij in haar werk is.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
echt heals iemand dat tegen mij zei kreeg ze meteen een stomp in dr bakkes, en ik ben echt totaal niet agressief
Nina was aan het praten en ze nam gewoon de telefoon op en liep weg, zo'n aso zou ik ook gestampt hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze moet even laten zien hoe góed zij in haar werk is.Ik zou haar als Nina zijnde ook irritant vinden al vind ik Nina zelf niet beter.
Tuurlijk! De Aysen is asociaal en brutaal maar Nina is kinderlijk, egoïstisch, kortzichtig en vreselijk truttig.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nina was aan het praten en ze nam gewoon de telefoon op en liep weg, zo'n aso zou ik ook gestampt hebben.
Maar ze is vooral onzeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk! De Aysen is asociaal en brutaal maar Nina is kinderlijk, egoïstisch, kortzichtig en vreselijk truttig.
Nina, die ander ken ik toch amper.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is al wel een tijdje bekend ja.Ik vind het in dit geval wel geloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom Edwin geofferd moest worden, is me nog steeds niet duidelijk. Laat iemand eens een keer twee jaar na zijn komst in Meerdijk zijn gezin compleet en gelukkig te houden, alsjeblieft zeg![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Exit DannyIk denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrouwbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Nouwja 1 keer Maxime verkeerd aankijken of de afwas vergeten te doen en Maxime zorgt dat je er inkomt hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik denk het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een explosief wat niets durft?.. Dynamietje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |