quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nooit gedaan zijn ouders waren alleen wel tof.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gewoon de serie uitflikkeren. Voegt niks meer toe aan GTST
Vooral zijn pa. Die lach van hemquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit gedaan zijn ouders waren alleen wel tof.
Stangaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vooral zijn pa. Die lach van hem
Jij neemt nog dingen op met je VHC videorecorderquote:Op zondag 5 februari 2012 00:04 schreef Klipnap het volgende:
Ik wilde net Home Alone 2 kijken. Moet ik eerst een bloedende Ron doorspoelen
Nee, DVD van UPC. Maar hij bladert heel sloom door en ik noem het nog ouderwets doorspoelenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:25 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Jij neemt nog dingen op met je VHC videorecorder? U serious?
Hahahahaha geweldigquote:
Dan is ze de enigequote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef MissN het volgende:
Volgens mij was dat ene nieuwe meisje zonder hoofddoek (aysen?) wel geinteresseerd in Bing..
Hahahaquote:Op zondag 5 februari 2012 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het gezicht van Bing er vrijdag uit
Je ziet er geagiteerd uit!quote:Op zondag 5 februari 2012 11:48 schreef MissN het volgende:
Volgens mij was dat ene nieuwe meisje zonder hoofddoek (aysen?) wel geinteresseerd in Bing..
echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 14:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je ziet er geagiteerd uit!
Heb je een strafblad?
Doortje en Stangequote:
Ik vind haar persoonlijk hilarisch!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
echt heals iemand dat tegen mij zei kreeg ze meteen een stomp in dr bakkes, en ik ben echt totaal niet agressief
Hoezo concurrentie?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk hilarisch!
Goede concurrentie voor Nina dat wel
Onbegrijpelijk dat de schrijvers Doortje eruit hebben geschreven omdat ze te oud zou zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef alors het volgende:
[..]
Doortje en StangeDat zulke leuke ouders zo'n mormel voortbrengen, onbegrijpelijk
Nina vind ze maar raar. Ze was ook weer beledigd over Tasjesdief denk ik.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag het gezicht van Bing er vrijdag uit
Meer een vijand dusquote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Nina vind ze maar raar. Ze was ook weer beledigd over Tasjesdief denk ik.
Dora was echt leuk had alleen weinig te doen vaak dus ging ze als nu Laura maar bemoeien.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat de schrijvers Doortje eruit hebben geschreven omdat ze te oud zou zijn![]()
Jef tegen Stanga in dat filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |