twitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
Maar voor Jack geldt het wel als straf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dat straffen noemt, nadat Martine Ludo's geld had versnippert vloog hij haar ook goed naar de keel. Maar of dat een straf is.....ik kan alleen voor mezelf spreken en ik ervaarde dat niet zo.
Bovendien gaat het ook om de duur, Jack en Charlie (laten we haar niet vergeten) hebben Nick dat inderdaad laten geloven? Maar hoelang? Een maand of 2, dat is wel iets anders dan een jaar of 2. Die hele strijd tussen Jack en Nick eindigde trouwens redelijk gelijk en begon niet om zo een kleinzielige reden als 'niet met iemand om willen gaan'.
Maar vreemdgaan kan wel worden goedgepraat omdat iemand net zijn zoon heeft begraven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat te denken van het feit dat ze de kids van Ludo/Janine wou vervreemden van hun, omdat ze geen kinderen kan krijgen.
Absoluut, want die had er maanden van te lijden, Maxime liep een half uur later weer schaterend en pesterig rond. Wederom is er een verschil als dag en nacht tussen de duur en het effect van de poging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar voor Jack geldt het wel als straf?
Absoluut niet, maar dat Nick Jack dood wilde hebben ook niet (hij wist het toen nog niet van Valentijn, dus het was niet daarom). Dit is nou echt conflict waarbij beiden geen zuiver geweten hadden en in een remise is geëindigd.quote:Dat Jack Nick liet geloven dat Valentijn dood was, had ook geen goede reden.
Wietquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Is hier al bekend wie er een weekje terugkomt in GTST?
*ZUCHT*quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar vreemdgaan kan wel worden goedgepraat omdat iemand net zijn zoon heeft begraven?
En Maxime heeft allang geaccepteerd dat ze hun tante is, niet hun moeder.
Toen hij wegging wel ja. maar nu met Lucas en Ludo zijn er weer volop mogelijkheden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano zo graag ?
Zijn rol was wel op toen ie ging. Ben benieuwt hoe die zich staande zou houden.
Ik vond niet echt dat zijn rol op was toen. Vooral tussen Ludo en hem werden er steeds weer ijzersterke verhaallijnen bedacht. Hij had Yasmin toen en Lucas. Ook kon die strijd met Nick over te lange termijn worden getild. Zijn verhaallijn was op een gegeven wel op, maar het personage nog niet. Althans dat vond ik destijds.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stefano zo graag ?
Zijn rol was wel op toen ie ging. Ben benieuwt hoe die zich staande zou houden.
Dat is voor de acteurs die een personage hebben gespeeld, niet voor de personages zelf. Volgens mij is Raynor Arkenbout nog in leven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:13 schreef MissN het volgende:
hee Edwin moet nog in de 'in memoriam'!!
Hij zat vanmiddag in ieder geval nog aan het bierquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is voor de acteurs die een personage hebben gespeeld, niet voor de personages zelf. Volgens mij is Raynor Arkenbout nog in leven.
Zag hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:16 schreef MissN het volgende:
ja oeps kwam er 3 seconden later ook achter hihi.......
toch blijven we ijdele hoop houdentwitter:Basmuijs twitterde op woensdag 01-02-2012 om 23:07:33@KreezieBee #gtstSorry! Stefano heeft het veel te druk in New York... reageer retweet
Ach hopen kan geen kwaad..quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:21 schreef roos85 het volgende:
toch blijven we ijdele hoop houdentwitter:Basmuijs twitterde op woensdag 01-02-2012 om 23:07:33@KreezieBee #gtstSorry! Stefano heeft het veel te druk in New York... reageer retweet
twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
Ik weet nieteens wie dat is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef roos85 het volgende:
Zo Kennard is ook lekker duidelijk over boulevard:twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
De uitvoerend producent van GTST.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wie dat is.
Maar bij haar valt het minder op, door haar rol. Nuran is veel erger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran was leuk in deze aflevering.
Aysen vind ik maar monotoon klinken als ik eerlijk ben.
inderdaad, dit dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef James1988 het volgende:
Aysen vind ik meevallen, die moet er wellicht nog inkomen. Nuran vind ik echt tenenkrommend slecht.
wonderlijke zin hoor...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef roos85 het volgende:
Zo Kennard is ook lekker duidelijk over boulevard:twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
Ik blijf er naar kijkenquote:
leg uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef loezzzje het volgende:
Wat een loser is die Kennard tochEn die zin moest ik idd een keer of 3 lezen voordat het duidelijk werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leg uit
Ik was voor team Nick.Ik ken hem verder nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar met die tweets klinkt ie gewoon als een loser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ken hem verder nietmaar met die tweets klinkt ie gewoon als een loser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 10:45:21 ]![]()
hoezo?quote:Ik ook.. dit pareltje moest ik wel delen met julliequote:En die zin moest ik idd een keer of 3 lezen voordat het duidelijk werd![]()
![]()
Ik vind hem zo loserig (is dat een woord?) overkomen in zijn tweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het ook zo dom dat maxime nul komma nul ervaring in de horeca heeft en gelijk wordt aangenomen. er stond notabene een advertentie in de krant, komen daar niet zat mensen op af die wel de juiste papieren hebben? nee, laura neemt de eerste beste aan zonder sollicitatiegespreken toen zei ze; je kunt morgen beginnen.
moet er geen arbeidscontract opgesteld worden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind hem zo loserig (is dat een woord?) overkomen in zijn tweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het ook zo dom dat maxime nul komma nul ervaring in de horeca heeft en gelijk wordt aangenomen. er stond notabene een advertentie in de krant, komen daar niet zat mensen op af die wel de juiste papieren hebben? nee, laura neemt de eerste beste aan zonder sollicitatiegespreken toen zei ze; je kunt morgen beginnen.
moet er geen arbeidscontract opgesteld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik denk dat het de rol is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:57 schreef loezzzje het volgende:
Nuran is niet veel beter. Die scenes met Sjors waren zo slecht. Ik weet nog steeds niet of het haar rol is of dat ze gewoon mega slecht acteert.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De dingen die ze moet zeggen zijn echt zo domquote:kunnen ze niet wat subtielere dialogen verzinnen?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe ze dat zei; oh serveerster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
![]()
![]()
Wel naïef ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe ze dat zei; oh serveerster?mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
Maar de reactie van Ludo vond ik wel overdreven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Idd. 'oh je bent blond?' 'je hebt 2 kinderen met danny?' 'vind je man het niet erg dat je hier woont met je ex?'quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
De dingen die ze moet zeggen zijn echt zo domkunnen ze niet wat subtielere dialogen verzinnen?
Waar bemoeit dat mens zich meeAls ik Sjors was had ik haar allang de deur uit geschopt
![]()
![]()
Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe ze dat zei; oh serveerster?mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
There's a lesson that you always have to learn
Ik heb mezelf daar gister gewoon aan lopen ergerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. 'oh je bent blond?' 'je hebt 2 kinderen met danny?' 'vind je man het niet erg dat je hier woont met je ex?'
Waar bemoeit dat mens zich meeAls ik Sjors was had ik haar allang de deur uit geschopt
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Quote van de dag:
"Ludo tegen Maxime: "Ik had begrepen dat je achter de receptie stond, maar je bent afgezakt tot het niveau van serveerster zie ik!"
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
Nou kun je het haar ook niet echt kwalijk nemen. Ze heeft Danny de makelaar als voorbeeldquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.![]()
![]()
Kijk dit is tenminste wel een goede quote van de dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
Quote van de dag:
"Ludo tegen Maxime: "Ik had begrepen dat je achter de receptie stond, maar je bent afgezakt tot het niveau van serveerster zie ik!"
![]()
![]()
Ik had haar toch als afwasser laten beginnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Je haar is prachtig" was idd geen al te bestequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk dit is tenminste wel een goede quote van de dag![]()
![]()
Dat was toch ook de bedoeling? Ze moest alleen eerst een stage lopen langs alle afdelingen, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
![]()
Ik had gelijk een reclamespotje in mijn hoofd: "Pam, je haar danst!"quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Je haar is prachtig" was idd geen al te beste
twitter:ferrydoedens twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:39:53Onderweg naar Meerdijk
ik ga denk ik even een warme choco met slagroom bij Jef halen in de Koning #goedidee reageer retweet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wel als het gewoon een ruzie was, maar nu denkt ie met de potentiële moordenares van zijn vrouw te maken te hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel naïef ja.Maar de reactie van Ludo vond ik wel overdreven.
Een heer met stijl![]()
En het dan wel raar vinden dat fans fictie en werkelijkheid niet meer uit elkaar kunnen houden en je in de tram condolerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:29 schreef DeLuna het volgende:
twitter:ferrydoedens twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:39:53Onderweg naar Meerdijk
ik ga denk ik even een warme choco met slagroom bij Jef halen in de Koning #goedidee reageer retweet
![]()
![]()
Ze vinden zichzelf wel erg lollig met hun getwitter, vooral die Bosquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het dan wel raar vinden dat fans fictie en werkelijkheid niet meer uit elkaar kunnen houden en je in de tram condoleren
Een heer met stijl![]()
Die Bos is toch gewoon Mikie ?
Wel logisch dat mensen hem een kneusje vinden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mickey is toch Martin van Steijn of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Bos is toch gewoon Mikie ?
Wel logisch dat mensen hem een kneusje vinden?
![]()
Ik zou het best verkeerd hebben. ik dacht dat die kerel met die bril Mickey was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is Mickey:quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het best verkeerd hebben. ik dacht dat die kerel met die bril Mickey was.![]()
![]()
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee Kennard Bos is niet degene die Mickey speelde.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?
Martin van Steijn speelde die rol, die zat/zit bij het schrijversteam.![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/mickey.xmlquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?
Hij heet Martin van Steijn![]()
Tenenkrommende scene tussen Sjors en Nuran. Echt afschuwelijk. Dat stomme met die handdoek om Sjors's hoofd (why?) en dat bemoeizuchtige gedoe van Nuran. Het lijkt Laura wel van vroeger.![]()
Ik zou zo'n meid niet in mijn huis laten. Voor je het weet gaat ze zich nog met je kind bemoeien.![]()
Gaat ze ook toch? omdat het van Danny is? De omslag van Ayan/ Aydan .
Vond ik wel leuk aan het einde van robot naar bitch in 3sec.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aysen, niet te verwarren met Mohammed AydinAls ze toch allochtonen wilden, waarom lieten ze hem dan niet blijven? Echt domste beslissing ooit, hij en Dian waren zo leuk
know'm sayin?
word? word.![]()
In het echte leven kan je anders ook wat worden zonder ervoor geleerd te hebben hoor! Soapschrijver bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
In het echte leven kan je anders ook wat worden zonder ervoor geleerd te hebben hoor! Soapschrijver bijvoorbeeld..![]()
![]()
Ik had zijn dood toen ook totaal niet verwacht!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef alors het volgende:
Aysen, niet te verwarren met Mohammed AydinAls ze toch allochtonen wilden, waarom lieten ze hem dan niet blijven? Echt domste beslissing ooit, hij en Dian waren zo leuk
Die van Dian trouwens ook niet. Had nergens gelezen dat ze eruit zou gaan.
Dramatisch was dat trouwens, stomme Ludo!![]()
![]()
Truequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
In het echte leven kan je anders ook wat worden zonder ervoor geleerd te hebben hoor! Soapschrijver bijvoorbeeld..
Klopt hij was leuk ja en populair ook prima acteur toffe rol en beter als speurneus Jack,quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef alors het volgende:
Hij moest weg omdat anders de vaste cast te groot zou worden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar dat had zij niet verwacht. Zij zag zichzelf al het hele personeel commanderen als managerquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Ze moest alleen eerst een stage lopen langs alle afdelingen, toch?
Nog iets, Laura heeft niet eens een salaris afgesproken met Maxime. Nou maakt het Maxime waarschijnlijk niet uit wat ze verdiend omdat ze blut is maar dan nog![]()
![]()
Ze gaan natuurlijk niet van alle details scènes opnemen hè.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, maar dat had zij niet verwacht. Zij zag zichzelf al het hele personeel commanderen als manager
Nog iets, Laura heeft niet eens een salaris afgesproken met Maxime. Nou maakt het Maxime waarschijnlijk niet uit wat ze verdiend omdat ze blut is maar dan nogStraks ga je nog zeggen dat het raar is dat niemand ooit naar het toilet gaat.
![]()
![]()
Dat is wel raar toch? Nog nooit iemand horen zeggen dat ie ff moest pissen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet van alle details scènes opnemen hè.Straks ga je nog zeggen dat het raar is dat niemand ooit naar het toilet gaat.
In de cliffhanger moest Sjors naar het toilet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel raar toch? Nog nooit iemand horen zeggen dat ie ff moest pissen.
Dat is ook van de weinige keren dat het genoemd is.
There's a lesson that you always have to learn
Functioneel aangeven dat je moest plassen, cute!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In de cliffhanger moest Sjors naar het toilet.
Dat is ook van de weinige keren dat het genoemd is.![]()
ff pissen
(ha, ik voel me net tong80)______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Cliffhanger!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
ff pissen
(ha, ik voel me net tong80)![]()
En Anton moest eergisteren ook naar het toilet. Maar uiteindelijk ging hij seksen met Maxime dus die telt niet![]()
![]()
![]()
Deze katThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een aparte vergelijking. Natuurlijk wordt niet alles in beeld gebracht, maar om het professioneel over te laten komen kon Laura tegen Maxime zeggen dat de details nog nader besproken zouden worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel raar toch? Nog nooit iemand horen zeggen dat ie ff moest pissen.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
En weer een spoiler
15-02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seks met tante heksquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef loezzzje het volgende:
En Anton moest eergisteren ook naar het toilet. Maar uiteindelijk ging hij seksen met Maxime dus die telt niet![]()
Een heer met stijl![]()
FOK! doet bij mij raar met quoten???
Wil niet lukken.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Even proberen dan....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
FOK! doet bij mij raar met quoten???
Wil niet lukken.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Spoilers t/m 10-02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers 13 - 15 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anton is toch enkele lichaamssappen kwijt gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef loezzzje het volgende:
.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Truequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Anton is toch enkele lichaamssappen kwijt geworden.
![]()
![]()
Kan wel weer quoten, maar op een andere manier.
Als ik op het quote symbooltje druk, komt de qoute helemaal boven in mijn scherm te staan.
Dan kopieer ik hem en plak hem in mijn bericht onderin het scherm.
Beetje omslachtig, maar zo kan het ook.
Wel raar dat het niet meer op de normale manier werkt bij mij?
Misschien doet ie het morgen wel weer, ga nu een hapje eten.
Laterrrrrrrs.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Het nieuwe quoten. #3quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kan wel weer quoten, maar op een andere manier.
Als ik op het quote symbooltje druk, komt de qoute helemaal boven in mijn scherm te staan.
Dan kopieer ik hem en plak hem in mijn bericht omderin het scherm.
Beetje omslachtig, maar zo kan het ook.
Wel raar dat het niet meer op de normale manier werkt bij mij?
Misschien doet ie het morgen wel weer, ga nu een hapje eten.
Laterrrrrrrs.There's a lesson that you always have to learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog iets spannends vanavond ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: