Maar bij haar valt het minder op, door haar rol. Nuran is veel erger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nuran was leuk in deze aflevering.
Aysen vind ik maar monotoon klinken als ik eerlijk ben.
inderdaad, dit dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef James1988 het volgende:
Aysen vind ik meevallen, die moet er wellicht nog inkomen. Nuran vind ik echt tenenkrommend slecht.
wonderlijke zin hoor...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef roos85 het volgende:
Zo Kennard is ook lekker duidelijk over boulevard:twitter:knbos twitterde op woensdag 01-02-2012 om 19:38:42@team_maxime dat krijg je als blvd doet alsof er weet niet wat terugkomt... Is onze keus ook niet! #enhetismaareenweek reageer retweet
Ik blijf er naar kijkenquote:
leg uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:38 schreef loezzzje het volgende:
Wat een loser is die Kennard tochEn die zin moest ik idd een keer of 3 lezen voordat het duidelijk werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
leg uit
Ik was voor team Nick.Ik ken hem verder nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar met die tweets klinkt ie gewoon als een loser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ken hem verder nietmaar met die tweets klinkt ie gewoon als een loser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 10:45:21 ]![]()
hoezo?quote:Ik ook.. dit pareltje moest ik wel delen met julliequote:En die zin moest ik idd een keer of 3 lezen voordat het duidelijk werd![]()
![]()
Ik vind hem zo loserig (is dat een woord?) overkomen in zijn tweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het ook zo dom dat maxime nul komma nul ervaring in de horeca heeft en gelijk wordt aangenomen. er stond notabene een advertentie in de krant, komen daar niet zat mensen op af die wel de juiste papieren hebben? nee, laura neemt de eerste beste aan zonder sollicitatiegespreken toen zei ze; je kunt morgen beginnen.
moet er geen arbeidscontract opgesteld worden?![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind hem zo loserig (is dat een woord?) overkomen in zijn tweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het ook zo dom dat maxime nul komma nul ervaring in de horeca heeft en gelijk wordt aangenomen. er stond notabene een advertentie in de krant, komen daar niet zat mensen op af die wel de juiste papieren hebben? nee, laura neemt de eerste beste aan zonder sollicitatiegespreken toen zei ze; je kunt morgen beginnen.
moet er geen arbeidscontract opgesteld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik denk dat het de rol is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:57 schreef loezzzje het volgende:
Nuran is niet veel beter. Die scenes met Sjors waren zo slecht. Ik weet nog steeds niet of het haar rol is of dat ze gewoon mega slecht acteert.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De dingen die ze moet zeggen zijn echt zo domquote:kunnen ze niet wat subtielere dialogen verzinnen?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe ze dat zei; oh serveerster?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
![]()
![]()
Wel naïef ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe ze dat zei; oh serveerster?mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
Maar de reactie van Ludo vond ik wel overdreven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Idd. 'oh je bent blond?' 'je hebt 2 kinderen met danny?' 'vind je man het niet erg dat je hier woont met je ex?'quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
De dingen die ze moet zeggen zijn echt zo domkunnen ze niet wat subtielere dialogen verzinnen?
Waar bemoeit dat mens zich meeAls ik Sjors was had ik haar allang de deur uit geschopt
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: