Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe ze dat zei; oh serveerster?mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
Ik heb mezelf daar gister gewoon aan lopen ergerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. 'oh je bent blond?' 'je hebt 2 kinderen met danny?' 'vind je man het niet erg dat je hier woont met je ex?'
Waar bemoeit dat mens zich meeAls ik Sjors was had ik haar allang de deur uit geschopt
Nou kun je het haar ook niet echt kwalijk nemen. Ze heeft Danny de makelaar als voorbeeldquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.
Kijk dit is tenminste wel een goede quote van de dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
Quote van de dag:
"Ludo tegen Maxime: "Ik had begrepen dat je achter de receptie stond, maar je bent afgezakt tot het niveau van serveerster zie ik!"
Ik had haar toch als afwasser laten beginnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoe ze dat zei; oh serveerster?mevrouw dacht dat ze gelijk restaurant manager kon worden zonder diploma's of ervaring
"Je haar is prachtig" was idd geen al te bestequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kijk dit is tenminste wel een goede quote van de dag
Dat was toch ook de bedoeling? Ze moest alleen eerst een stage lopen langs alle afdelingen, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik had gelijk een reclamespotje in mijn hoofd: "Pam, je haar danst!"quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
"Je haar is prachtig" was idd geen al te beste
twitter:ferrydoedens twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:39:53Onderweg naar Meerdijk
ik ga denk ik even een warme choco met slagroom bij Jef halen in de Koning #goedidee reageer retweet
Wel als het gewoon een ruzie was, maar nu denkt ie met de potentiële moordenares van zijn vrouw te maken te hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wel naïef ja.Maar de reactie van Ludo vond ik wel overdreven.
En het dan wel raar vinden dat fans fictie en werkelijkheid niet meer uit elkaar kunnen houden en je in de tram condolerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:29 schreef DeLuna het volgende:
twitter:ferrydoedens twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:39:53Onderweg naar Meerdijk
ik ga denk ik even een warme choco met slagroom bij Jef halen in de Koning #goedidee reageer retweet
Ze vinden zichzelf wel erg lollig met hun getwitter, vooral die Bosquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het dan wel raar vinden dat fans fictie en werkelijkheid niet meer uit elkaar kunnen houden en je in de tram condoleren
Mickey is toch Martin van Steijn of zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Bos is toch gewoon Mikie ?
Wel logisch dat mensen hem een kneusje vinden
Dit is Mickey:quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het best verkeerd hebben. ik dacht dat die kerel met die bril Mickey was.
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?quote:
Nee Kennard Bos is niet degene die Mickey speelde.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/mickey.xmlquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en die is tegenwoordig producer/schrijver gtst = Kenhard Bos of niet?
In het echte leven kan je anders ook wat worden zonder ervoor geleerd te hebben hoor! Soapschrijver bijvoorbeeld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is soap hè. Daar kun je chirurg worden zonder ooit te hebben gestudeerd.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
In het echte leven kan je anders ook wat worden zonder ervoor geleerd te hebben hoor! Soapschrijver bijvoorbeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |