SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden ze daar mee bedoelen?
Noot noot.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Er staat trouwens in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden ze daar mee bedoelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Noot noot.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
Er staat trouwens in de spoilerDat hij naar Rikki of naar Sjors toeloopt ofzo denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zouden ze daar mee bedoelen?
Trouwens: Team Maxime!![]()
![]()
Aan het eind:quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Al is deze foto wel mooi:
[ afbeelding ]
Acteren kan het meiske niet echt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Dat wicht van de Koning die in 1 keer moest niezen.
Please
The winning team!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:10 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Acteren kan het meiske niet echt.
Zijn speculaties he. Ik vind dat het er zo dik bovenop ligt dat het Noud is, nu ook vanavond weer met dat genies in zijn gezicht. We denken straks allemaal dat Noud dood gaat en dan BAM, is het een ander.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Noud kan ik hem eindelijk waarderen maken ze hem af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
En heel suf hoor, maar ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:13 schreef douche-eendje het volgende:
En heel suf hoor, maar ik denk datwas dat maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:45 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef loezzzje het volgende:
Als je had opgelet dan had je dat geweten want Anton heeft dat gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef amaranta het volgende:
Ff voor de goed orde:
Team maxime op google = stoere plaatjes
http://www.google.nl/sear(...)465&biw=1366&bih=677
Team Nick op google = suffe plaatjes
http://www.google.nl/sear(...)465&biw=1366&bih=677
Ja, dat wordt weer feest hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef DeLuna het volgende:
Jullie kunnen je lol ook weer op wat Bing betreft vanavond.
Dan heb ik dat waarschijnlijk gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je had opgelet dan had je dat geweten want Anton heeft dat gezegd.
Misschien iets te ver gezocht?quote:GTST: Dubbelspel Maxime Sanders in eigen ondergang?
Goede Tijden Slechte Tijden gaat met rasse schreden richting de mid-season cliffhanger. De uitbraak van het Ebola-virus maakt daar onderdeel van uit, maar ook de strijd binnen de Sanders-familie nadert een vurige climax. Ludo, Janine en de kinderen willen wraak nemen op Maxime omdat zij er van overtuigd zijn, dat Maxime heeft geknoeid met Janines medicatie, waarbij de dood een gevolg had kunnen zijn. In werkelijkheid is dit een smerig spelletje van Nick Sanders, die zo revanche neemt op Maxime. De Sanders-clan lijkt te slagen, nu Maxime eerst haar vermogen kwijtraakte via foute beleggingen en nu ook al haar bezittingen is afgenomen. Of speelt Maxime hier een dubbelspel?
Ikzelf denk het laatste. De uitzending van afgelopen vrijdag kende wat mij betreft teveel haken en ogen. Maxime kreeg bezoek van haar financieel adviseur Leander, die haar er van overtuigde dat hij onmogelijk met haar aandelen heeft kunnen sjoemelen. Maxime zag zich genoodzaakt haar bezittingen aan Ludo over te dragen, die ze op dat moment blind vertrouwde, en deze zo buiten schot van schuldeisers te houden. Leander oppert vervolgens een geheimzinnige andere constructie.
In de daaropvolgende scene zien we Maxime aankomen bij huize Sanders, ze mompelt iets over een stichting waar ze haar bezittingen aan zou over kunnen dragen, maar wil dan toch alles bij Ludo stallen. Ze heeft zelfs al een notaris in de arm genomen die al onderweg is om alles snel af te handelen. Pijlsnel. Onwaarschijnlijk snel. En ook de wending waarmee ze opeens Nick als dader aanwijst, is onverwacht en curieus.
Mijn theorie: Leander vermoedt dat Ludo achter de fraude zit en tipt Maxime om via deze valstrik de waarheid boven tafel te krijgen. Met een valse of omgekochte notaris lijkt alles officieel te verlopen. Wanneer Ludo na de transactie nog altijd poeslief doet tegen zijn zusje, worden de papieren via een echte notaris alsnog geldig gemaakt. Zo niet, dan weet Maxime hoe de vork in de steel zit, heeft ze toch nog haar bezit en kan ze aan een schaduwspel beginnen om Nick als aanvankelijke dader te ontmaskeren en Ludo aan te pakken voor de aandelenzwendel.
misschien, maar wel een leuk idee!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
Interessante speculatie op zappen.blog
[..]
Misschien iets te ver gezocht?
Ik zou toch liever zien dat Ludo een dubbelspel speelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien, maar wel een leuk idee!
Ik bedoel dat hij ook nog steeds Nick verdenkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
dat doetie toch ook? hij doet alsof hij maxime wil helpen, maar ondertussen licht hij haar pootje
Zover zijn we nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik heb even de afgelopen 3 afleveringen gekeken, maar ik vind het echt vreemd hoe snel Ron dood is gegaan. Werd er niet geprobeerd om hem te reanimeren? En wisten ze dat hij het virus had? Waarom moest hij dan niet in quarantaine? Omdat er paniek uit zou breken? Maar nu maak je veel meer slachtoffers. En Edwin ook maar rond laten lopen met bloed op zijn tshirt. Wil Edwin trouwens niet weten waaraan hij dood is gegaan?
Lijkt me van iemand die niet kan of wil accepteren dat Maxime ook verliezen kan, maargoed het zou kunnen, Maxime is tenslotte toch nog steeds een lievelingetje van de schrijvers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Haha heerlijk.quote:
Dat gevoel had ik ook even. Ik vond het te naief voor Maxime om er zo snel genoegen mee te nemen en ook omdat we niet meer gezien hebben hoe het gesprek met die Leander is afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar Maxime zou dat toch al aan Ludo verteld hebben dat ze een dubbelspel speelt? Ze weet al hoe de vork in de steel zit. Waarom zou ze dan doorgaan met acteren? Ik denk dat deze theorie niet klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook even. Ik vond het te naief voor Maxime om er zo snel genoegen mee te nemen en ook omdat we niet meer gezien hebben hoe het gesprek met die Leander is afgelopen.
Ik zou het wel vaag vinden, dat dan weer wel.
Dat Ludo nog twijfelt zou je kunnen halen uit het feit dat hij zo overdreven was tegen Nick, maar dat kan ook zijn omdat hij Maxime wilde raken.
Kortom, ik ben benieuwd waar de schrijvers voor gekozen hebben.
Ik hoop niet dat ze Ludo te slim af is (al kan ik daar ook weer in komen, omdat anderen zich met zijn plannetje moesten bemoeien).
Ondanks dat ik een beetje medelijden heb met Maxime omdat zij het dit keer niet gedaan heeft, heeft ze nog genoeg open staan waarvoor ze moet boeten.
Klopt, ik zat er ook op te wachten/letten, maar misschien heeft ze daar een reden voor, omdat ze nu zelf een plannetje heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar Maxime zou dat toch al aan Ludo verteld hebben dat ze een dubbelspel speelt? Ze weet al hoe de vork in de steel zit. Waarom zou ze dan doorgaan met acteren? Ik denk dat deze theorie niet klopt.
Heel subtiel weergegeven door de serveerster...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:24 schreef ZaZoe het volgende:
Weet niet of de schrijvers geheimzinnige constructies (waaronder o.a. dubbelspel) hebben bedacht voor de Sanders familievete. Zou het niet zo zijn dat ze het allemaal redelijk transparant op de voet laten verlopen, dus dat de verhaalschrijvers meteen laten zien waar het naar toe gaat.
Het enigste wat ze dan tot het eind toe spannend houden is de dood van een iemand van de vaste cast.
Misschien wel ja, je doelt op Noud neem ik aan? Maar is dat niet te voor de hand liggend, en wordt hij net als andere gewoon alleen maar ziek of besmet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heel subtiel weergegeven door de serveerster...
Zoiets zouden ze ook echt doen met hun lievelingetje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lijkt me van iemand die niet kan of wil accepteren dat Maxime ook verliezen kan, maargoed het zou kunnen, Maxime is tenslotte toch nog steeds een lievelingetje van de schrijvers.
twitter:team_maxime twitterde op maandag 02-01-2012 om 20:06:47Ik hoop dat Janine zich van ellende van een brug werpt als ze erachter komt dat Maxime ónschuldig is. Heks. #gtst reageer retweet
Voor Nick geldt dat nog meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk mocht Maxime al enorm blij zijn dat Ludo haar nog toeliet in de familie na al die streken.
Dat ook. Het is echt een heks nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef miep63 het volgende:
Ik ben echt voor Maxime, omdat Janine me steeds meer op m'n zenuwen begint te werken.
Dan ken jij Janine slecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ook. Het is echt een heks nu.
Het is nu de grootste bitch van Meerdijk.
Zo was Janine eerst nooit.
Oké: zo is Janine een hele tijd niet geweest.quote:
Wat had je vroeger voor overdrijven? Een 10? Damn, je wordt bijna vermoord, dan zou ik ook een 'heks' worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ook. Het is echt een heks nu.
Het is nu de grootste bitch van Meerdijk.
Zo was Janine eerst nooit.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Klipnap het volgende:
Echt zin in de reactie van Bing als Bram weg is
Omdat ze Nina isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom zit Nina te forceren dat Noud boos wordt.
Door Nick ja. Níet door Maxime.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat had je vroeger voor overdrijven? Een 10? Damn, je wordt bijna vermoord, dan zou ik ook een 'heks' worden.
En sommige mensen wel blind voor de slechte kanten van Maximequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door Nick ja. Níet door Maxime.
De daden van Nick zijn vele malen erger.
Niet iedereen is blind voor de slechte kanten van Nick.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En sommige mensen wel blind voor de slechte kanten van Maxime
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maxime heeft niks gedaan dit keer. Nick toen hij in de inrichting belandde wel. En niet zo'n klein beetje ook.
Zie je het verschil?
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..quote:En Nina is duidelijk heel dankbaar voor wat Maxime allemaal voor haar heeft gedaan.
Ahum.
Wat heeft dit met Janine te maken? Janine weet niet wie het gedaan heeft. Het ging me hier alleen om hoe zij zich gedroeg, maar jij haalt er weer andere dingen bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door Nick ja. Níet door Maxime.
De daden van Nick zijn vele malen erger.
Niet iedereen is blind voor de slechte kanten van Nick.
Mijn god inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaan we weer. Barbarwra en Fellerwy
Zei ook zo tegen mijn moeder.. Het was toch gewoon Valerie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dat irriteert me echt mateloos..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.
[..]
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef James1988 het volgende:
Wat was het meenemen van Bram ongeloofwaardig zeg... maar de reactie van Bing en Sjors mooi
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.
Maar dat Maxime het gedaan zou hebben, wou ze wel geloven.
Acties van Maxime: ze wou Nina's moeder worden, Amy van Ludo afpakken.
Acties van Nick: Maxime, Ludo en Jack proberen te vermoorden, Sjors verkrachten, Janines leven in gevaar brengen voor een stomme wraakactie.
Welke acties zijn nou toch erger?
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenMaar goed het feit dat Rikki Bram heeft maakt alles goed
En Sjors had blijkbaar erg donker geblindeerde ramen achter in de auto zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltje
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.
De waarheid over Nick? laat me niet lachen, ze heeft echt niet alles verteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.
De wraakactie begon toen ze Ludo de waarheid vertelde over wat er precies tussen haar en Nick gebeurd was.
Eerlijkheid loont dus blijkbaar niet.
Vreemde moraal.
Ze heeft toch heel duidelijk verteld over dat gedoe met Valentijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
De waarheid over Nick? laat me niet lachen, ze heeft echt niet alles verteld.
Haar eigen aandeel is ze voor het gemak maar even vergeten.
Het werd tijd dat Maxime een keer terug gepakt werd.
Waar altijd een paar Breakers in de koelkast staan! Of nu waarschijnlijk een Koopmans pak om pannenkoeken te kunnen bakken.quote:
Of Bianca's cakequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Waar altijd een paar Breakers in de koelkast staan! Of nu waarschijnlijk een Koopmans pak om pannenkoeken te kunnen bakken.
Ik vraag me dat steeds af. Wat is dat voor huisje? Zo'n soort Landal huisje? Want volgens mij moet je daarvoor betalen en kun je niet elke keer daar een huisje binnen gaanquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
Op youtube staat ook net dat shot:
[ afbeelding ]
Echt he. 'Gestolen' nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef inZanity het volgende:
Rikki
En die Bing is echt de grootste mongool ooit met z'n 'ze heeft ons kind gestolen'.
Maar goed ook, die abortus van Ronja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
Voor Bing is het echt een obsessie geworden.
- Florien fakete zwangerschap
- Ronja > abortus
- Lana van Danny
- Miskraam Sjors door toedoen van Bing, Sjors onvruchtbaar
Dus nu probeert hij het zo.
Huygensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ronja bij welke familie zat die ook alweer ?
Haar een nederlaag laten lijden om te laten zien dat ze keihard terug kan slaan? Lijkt me welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze ook echt doen met hun lievelingetje.![]()
Daar zal het wel weer op uitdraaienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haar een nederlaag laten lijden om te laten zien dat ze keihard terug kan slaan? Lijkt me wel
Onbestrafte acties van Maxime:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft toch heel duidelijk verteld over dat gedoe met Valentijn?![]()
En teruggepakt? Voor iets wat ze niet heeft gedaan blijkbaar.
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maximequote:En Nick is echt geen slachtoffer. Hij probeerde bij Maxime hetzelfde te doen als hij bij Stefano gedaan heeft. Alleen eindigde het voor hem anders.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onbestrafte acties van Maxime:
1) Nick in een inrichting stoppen
2) Onrust veroorzaken in Huize Huygens
3) Barbara vervreemden van haar vrienden (al verdiende de trut dat in mijn ogen)
4) Amy van Ludo jatten
Alle acties van Nick die je noemde zijn wel bestraft, zijn enige onbestrafte actie is wat hij nu aan het doen is. Bovendien werkt het straffen in een soap niet volgens het 'oog om oog' principe, een personage kan door een externe factor gestraft worden als die zich te hufterig heeft gedragen.
Het feit waarom mensen vinden dat Maxime mag lijden en wraak over zich heen mag krijgen is niet voor wat ze heeft uitgehaald. Immers Frits, Martine, Ludo, Nick en Dian hebben veel meer uitgehaald, maar die werden regelmatig keihard op hun nummer gezet met gevolgen waar ze nog jaren last van hadden.
[..]
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maxime
Want Nick is echt zonder reden in een inrichting beland.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onbestrafte acties van Maxime:
1) Nick in een inrichting stoppen
2) Onrust veroorzaken in Huize Huygens
3) Barbara vervreemden van haar vrienden (al verdiende de trut dat in mijn ogen)
4) Amy van Ludo jatten
Alle acties van Nick die je noemde zijn wel bestraft, zijn enige onbestrafte actie is wat hij nu aan het doen is. Bovendien werkt het straffen in een soap niet volgens het 'oog om oog' principe, een personage kan door een externe factor gestraft worden als die zich te hufterig heeft gedragen.
Het feit waarom mensen vinden dat Maxime mag lijden en wraak over zich heen mag krijgen is niet voor wat ze heeft uitgehaald. Immers Frits, Martine, Ludo, Nick en Dian hebben veel meer uitgehaald, maar die werden regelmatig keihard op hun nummer gezet met gevolgen waar ze nog jaren last van hadden.
[..]
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maxime
Maxime heeft er een vete van gemaakt, Nick had het in begin niet zo op Maxime, maar de aversie van Lorena voor Sjors was bijvoorbeeld al groter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want Nick is echt zonder reden in een inrichting beland.![]()
Hij is die vete begonnen, zoals hij zo vaak doet, en is zelfs minstens net zo schuldig als Maxime.
Wat Maxime ook toegaf, hij verloor vlak ervoor regelmatig zijn zelfbeheersing, dit maakt je niet meteen een gevaarlijke gek. Iedereen kan zijn zelfbeheersing verliezen als die voldoende getergd wordt. Wat er in die inrichting is gebeurd weten we niet, het kan best zijn dat hij in opsluiting daadwerkelijk tijdelijk gek is geweest.quote:En hij was en is een gevaarlijke gek.
Maar hij zat natuurlijk zonder reden in een inrichting.
Thnxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]wat heb je het weer prachtig verwoord!
Klopt een gek weet niet wat ie doet. Een bad guy doet gestoorde en zelfs ziekelijke dingen, maar is er met zijn volle verstand bijquote:
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maxime heeft er een vete van gemaakt, Nick had het in begin niet zo op Maxime, maar de aversie van Lorena voor Sjors was bijvoorbeeld al groter.
[..]
Wat Maxime ook toegaf, hij verloor vlak ervoor regelmatig zijn zelfbeheersing, dit maakt je niet meteen een gevaarlijke gek. Iedereen kan zijn zelfbeheersing verliezen als die voldoende getergd wordt. Wat er in die inrichting is gebeurd weten we niet, het kan best zijn dat hij in opsluiting daadwerkelijk tijdelijk gek is geweest.
Zoals hij nu is? In mijn ogen beheerst, berekenend, sluw. Gek? Nee. Slecht? Ja.
Maar dat geldt voor elke soap bad guy.
hoe precies?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?
Ik snap niet waar je op doelt, maar voor ze erin kwam was hij soms slecht en een type die niet per se met iedereen bevriend hoefde te zijn. Eigenlijk net als Maxime, alleen weet ze dat laatste te verhullenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.quote:
Gevaarlijk? Nick?... hij deed domme dingen, maar om hem nou als gevaarlijk te bestempelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.
Hij heeft daarvoor weliswaar 1 echte vete gehad en dat was met Jack. Met Stefano en Ludo had hij wel erge ruzies, maar Ludo en Stefano en zelfs Ludo en Janine zijn veel verder bij elkaar gegaan en op echte momenten zat het altijd goed tussen ze. Net zoals tussen Nick-Ludo en Nick-Stefano (bekijk Stefano's exit maar eens).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.
Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.quote:
Ja voor weliswaar een maand of wat en samen met Charlie, bovendien heeft hij zijn wraak daarvoor prematuur genomen: Jack bijna laten vermoorden. Daarna werd in een onderonsje tussen Sjors, Jack, Nick en Ludo duidelijk dat ze nu gelijk stonden en moesten stoppen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.
En Jack heeft hem iets geflikt wat vele malen erger is dan wat Maxime hem heeft geflikt: hij heeft ervoor gezorgd dat Nick dacht dat Valentijn dood was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het dikgedrukte is het enige waar ik vooral tegen zou zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Dat ze met Valentijn op de vlucht slaat zoals Rikki nu met Bram is gevlucht?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Volgens mij kwam er "toevallig" een taxi langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wie heeft Rikki nu eigenlijk opgehaald, nadat ze Bram heeft meegenomen? Rik zeker?
En waar zitten ze nu? Een Landal huisje?
Allebei goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En ze zitten volgens mij in dat huisje waar ze (Lucas, Edwin, Sjoerd, Rikki, Nina, Noud, Wiet) glaasje hebben gedraaid. Het lijkt er in ieder geval op. Of het is dat huisje waar Rikki heen vluchtte toen ze zwanger was.
Viel mij ook al op, dat gaat weer eens supersnel in GTST-land.quote:
Hij is wel een bijfiguur en die hebben meestal geen tekstquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef kissaa het volgende:
Zodra die taxichauffeur het 'amberalert' ziet, lijkt het mij dat hij doorgeeft waar Rikki en Bram verblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Frey het volgende:
Stukje gezien net enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Nick vs Team Tante Heks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tante heks!!!
Goedzo, jij krijgt straks een ijsje
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat een 'leuke' tante, die Maxime
Welkom bij ons teamquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?quote:
Ik niet, ik had als Janine zijnde oom Maxime verdacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In die filmpjes vind ik Maxime echt geweldig, net als Ludo. Maar toch, er moet een keer rechtvaardigheid komen en die komt nu véél te laat. Maar goed, beter dan niets.
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuwe slechterik bij moeten komen en met die moet Maxime eens de strijd aangaan. Zoals Frits en Martine of Ludo en Dian/Bowien. Kijken wat ze echt kan.
De serie heeft sowieso een slechterik buiten de familie Sanders nodig.
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.
Vanuit zijn familiegeschiedenis had het personage veel potentie, helaas niets tot weinig meegedaan.
Heerlijk Nick moment! , The winner takes it allquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
en deze blijft ook briljant:
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.
THE WINNER TAKES IT AAAALL!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
Toen Nick uit de serie ging veranderde het personage van Maxime ook behoorlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.
Die foto heb ik nu ook al duizend keer gezien.quote:
Waar ik me ook nog altijd rot aan erger is dat hij René Meijer doodschoot, terwijl we allemaal zaten te wachten op de ultieme wraak van Ludo voor het verkrachten van zijn dochter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnen
Whehehe, is ook een manier om het te bekijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die eerstequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
Nog meer uit het archief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Lul niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Maar wel een geweldig personage!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lul niet zo.![]()
Het hele topic volposten met Nickfoto's en -filmpjes en voor alles wat hij doet een-smiley neerzetten, is wel wat overdreven.
Het is maar een personage.
Ligt aan het aantal pagina's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar wel een geweldig personage!
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabelquote:
Ja, meer graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, ik zie m twee keer op deze pagina.
niet dat ik dat vervelend vind hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabel![]()
Duidelijk gevalletje van tunnelvisie
En dan gaat hij zelf dood aan het virusquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
Nou dat kan ik me best voorstellen, het is gewoon echt dom hoe ze handelen in het ziekenhuis, 'anders ontstaat er paniek'quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
dus dat. Ze laten liever onwetende mensen elkaar besmetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me best voorstellen, het is gewoon echt dom hoe ze handelen in het ziekenhuis, 'anders ontstaat er paniek'!!!!
het is ook opeens weer avond dusquote:
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Ik plaats ook echt een-smiley bij álles wat Maxime doet
Vaak neigt het er wel naar, ja. Dat ervaar jij hoogstwaarschijnlijk anders dan ik, en dat is je goed recht. Maar je doet net alsof het normaal is dat, als je neef je niet accepteert als familielid, je hem dan maar beschuldigt van mishandeling van zijn kind en hem vervolgens zo gek maakt dat-ie in een gesticht wordt gepropt.quote:en doe echt alsof ze heilig is.
Geen idee. Wel weet ik dat Rogier Proper daadwerkelijk een grappige man is, maar dat terzijdequote:En wordt dit met die foto met Nick hetzelfde als met die foto van Rogier Proper, omdat dat "grappig" is?
Inderdaad. wie dit heeft ingesprokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]het klinkt ook steeds lelijker
Deze ook niet:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
Weet het niet zeker, maar dacht net toch echt dat Sjoerd in De Koning stond.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook opeens weer avond dus
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Vaak neigt het er wel naar, ja. Dat ervaar jij hoogstwaarschijnlijk anders dan ik, en dat is je goed recht. Maar je doet net alsof het normaal is dat, als je neef je niet accepteert als familielid, je hem dan maar beschuldigt van mishandeling van zijn kind en hem vervolgens zo gek maakt dat-ie in een gesticht wordt gepropt.
Bij ATWT hebben ze ook zulke hersenbrekende vragen die volgens mij worden ingesproken door dezelfde stem, dus misschien dacht ze dat het op zn Engels moestquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad. wie dit heeft ingesproken
Edwin was een stuk beter te pruimen met een coma Lucas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.
En Maxime is nu anders. Ze heeft nu spijt van de dingen die ze heeft gedaan. Maar dat telt blijkbaar niet.
Lucas moet echt een keer iemand anders gaan zoeken i.p.v. die eikel Edwin.
Nou zit je te overdrijven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Edwin was een stuk beter te pruimen met een coma Lucas.
Het ventje is nog niet wakker of het is weer homo hier homo daar homo overal.
ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam overquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Volgens mij zit je verkeerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het vlees van Maya haar moeder is verkocht hier zit een disney film in
Ja moet je nagaan chimpansee vleesquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik dacht: waar heb jij het nou in godsnaam over
maar het was toch dat kleine aapje?
Dat zal het wel zijn, jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Bij ATWT hebben ze ook zulke hersenbrekende vragen die volgens mij worden ingesproken door dezelfde stem, dus misschien dacht ze dat het op zn Engels moest
quote:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is toch wel een stuk minder zwart-wit dan dat.
En Maxime is nu anders. Ze heeft nu spijt van de dingen die ze heeft gedaan. Maar dat telt blijkbaar niet.
Spijt van dat ze Nick niet gewoon heeft genegeerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
Spijt?! Laat me niet lachen. Als ze niet zo in het nauw was gedreven, had ze nooit de waarheid over haar aandeel in Nicks toestand verteld aan Ludo. En dan had ze ook nooit "spijt" gehad.
en dat zeg jij..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En anders wil je het gewoon niet zien.
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.quote:
waarom haal je dit erbij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen was Maxime zogenaamd niet onvruchtbaar. Dat is ook gewoon bullshit.
Misschien weet Sjoerd dat niet..quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Beter verraad ie zn kind en vriendin jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Digi_Djeff het volgende:
Waarom zegt die lompe boer van een sjoerd niet dat er in heel het land opsporings berichten zijn over de baby. Op deze manier is die medeplichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |