Zei ook zo tegen mijn moeder.. Het was toch gewoon Valerie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaan we weer. Barbarwra en Fellerwy
Dat irriteert me echt mateloos..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaan we weer. Barbarwra en Fellerwy
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.
[..]
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef James1988 het volgende:
Wat was het meenemen van Bram ongeloofwaardig zeg... maar de reactie van Bing en Sjors mooi
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.
Maar dat Maxime het gedaan zou hebben, wou ze wel geloven.
Acties van Maxime: ze wou Nina's moeder worden, Amy van Ludo afpakken.
Acties van Nick: Maxime, Ludo en Jack proberen te vermoorden, Sjors verkrachten, Janines leven in gevaar brengen voor een stomme wraakactie.
Welke acties zijn nou toch erger?
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenMaar goed het feit dat Rikki Bram heeft maakt alles goed
En Sjors had blijkbaar erg donker geblindeerde ramen achter in de auto zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltje
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.
De waarheid over Nick? laat me niet lachen, ze heeft echt niet alles verteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.
De wraakactie begon toen ze Ludo de waarheid vertelde over wat er precies tussen haar en Nick gebeurd was.
Eerlijkheid loont dus blijkbaar niet.
Vreemde moraal.
Ze heeft toch heel duidelijk verteld over dat gedoe met Valentijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
De waarheid over Nick? laat me niet lachen, ze heeft echt niet alles verteld.
Haar eigen aandeel is ze voor het gemak maar even vergeten.
Het werd tijd dat Maxime een keer terug gepakt werd.
Waar altijd een paar Breakers in de koelkast staan! Of nu waarschijnlijk een Koopmans pak om pannenkoeken te kunnen bakken.quote:
Of Bianca's cakequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Waar altijd een paar Breakers in de koelkast staan! Of nu waarschijnlijk een Koopmans pak om pannenkoeken te kunnen bakken.
Ik vraag me dat steeds af. Wat is dat voor huisje? Zo'n soort Landal huisje? Want volgens mij moet je daarvoor betalen en kun je niet elke keer daar een huisje binnen gaanquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef Frey het volgende:
Op youtube staat ook net dat shot:
[ afbeelding ]
Echt he. 'Gestolen' nog wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef inZanity het volgende:
Rikki
En die Bing is echt de grootste mongool ooit met z'n 'ze heeft ons kind gestolen'.
Maar goed ook, die abortus van Ronja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Frey het volgende:
Voor Bing is het echt een obsessie geworden.
- Florien fakete zwangerschap
- Ronja > abortus
- Lana van Danny
- Miskraam Sjors door toedoen van Bing, Sjors onvruchtbaar
Dus nu probeert hij het zo.
Huygensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ronja bij welke familie zat die ook alweer ?
Haar een nederlaag laten lijden om te laten zien dat ze keihard terug kan slaan? Lijkt me welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoiets zouden ze ook echt doen met hun lievelingetje.![]()
Daar zal het wel weer op uitdraaienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haar een nederlaag laten lijden om te laten zien dat ze keihard terug kan slaan? Lijkt me wel
Onbestrafte acties van Maxime:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft toch heel duidelijk verteld over dat gedoe met Valentijn?![]()
En teruggepakt? Voor iets wat ze niet heeft gedaan blijkbaar.
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maximequote:En Nick is echt geen slachtoffer. Hij probeerde bij Maxime hetzelfde te doen als hij bij Stefano gedaan heeft. Alleen eindigde het voor hem anders.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onbestrafte acties van Maxime:
1) Nick in een inrichting stoppen
2) Onrust veroorzaken in Huize Huygens
3) Barbara vervreemden van haar vrienden (al verdiende de trut dat in mijn ogen)
4) Amy van Ludo jatten
Alle acties van Nick die je noemde zijn wel bestraft, zijn enige onbestrafte actie is wat hij nu aan het doen is. Bovendien werkt het straffen in een soap niet volgens het 'oog om oog' principe, een personage kan door een externe factor gestraft worden als die zich te hufterig heeft gedragen.
Het feit waarom mensen vinden dat Maxime mag lijden en wraak over zich heen mag krijgen is niet voor wat ze heeft uitgehaald. Immers Frits, Martine, Ludo, Nick en Dian hebben veel meer uitgehaald, maar die werden regelmatig keihard op hun nummer gezet met gevolgen waar ze nog jaren last van hadden.
[..]
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maxime
Want Nick is echt zonder reden in een inrichting beland.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onbestrafte acties van Maxime:
1) Nick in een inrichting stoppen
2) Onrust veroorzaken in Huize Huygens
3) Barbara vervreemden van haar vrienden (al verdiende de trut dat in mijn ogen)
4) Amy van Ludo jatten
Alle acties van Nick die je noemde zijn wel bestraft, zijn enige onbestrafte actie is wat hij nu aan het doen is. Bovendien werkt het straffen in een soap niet volgens het 'oog om oog' principe, een personage kan door een externe factor gestraft worden als die zich te hufterig heeft gedragen.
Het feit waarom mensen vinden dat Maxime mag lijden en wraak over zich heen mag krijgen is niet voor wat ze heeft uitgehaald. Immers Frits, Martine, Ludo, Nick en Dian hebben veel meer uitgehaald, maar die werden regelmatig keihard op hun nummer gezet met gevolgen waar ze nog jaren last van hadden.
[..]
Hij moest haar niet nee, echt een reden om iemand 2 jaar op te laten sluiten, hem zijn kind te ontnemen en een kind zijn vader te ontnemen. Kom op zeg, het is een vrij land, je hebt het recht iemand niet te mogen en er niet mee om te gaan, dit vraagt niet meteen om zo een grove wraakactie als die van Maxime
Maxime heeft er een vete van gemaakt, Nick had het in begin niet zo op Maxime, maar de aversie van Lorena voor Sjors was bijvoorbeeld al groter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want Nick is echt zonder reden in een inrichting beland.![]()
Hij is die vete begonnen, zoals hij zo vaak doet, en is zelfs minstens net zo schuldig als Maxime.
Wat Maxime ook toegaf, hij verloor vlak ervoor regelmatig zijn zelfbeheersing, dit maakt je niet meteen een gevaarlijke gek. Iedereen kan zijn zelfbeheersing verliezen als die voldoende getergd wordt. Wat er in die inrichting is gebeurd weten we niet, het kan best zijn dat hij in opsluiting daadwerkelijk tijdelijk gek is geweest.quote:En hij was en is een gevaarlijke gek.
Maar hij zat natuurlijk zonder reden in een inrichting.
Thnxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]wat heb je het weer prachtig verwoord!
Klopt een gek weet niet wat ie doet. Een bad guy doet gestoorde en zelfs ziekelijke dingen, maar is er met zijn volle verstand bijquote:
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maxime heeft er een vete van gemaakt, Nick had het in begin niet zo op Maxime, maar de aversie van Lorena voor Sjors was bijvoorbeeld al groter.
[..]
Wat Maxime ook toegaf, hij verloor vlak ervoor regelmatig zijn zelfbeheersing, dit maakt je niet meteen een gevaarlijke gek. Iedereen kan zijn zelfbeheersing verliezen als die voldoende getergd wordt. Wat er in die inrichting is gebeurd weten we niet, het kan best zijn dat hij in opsluiting daadwerkelijk tijdelijk gek is geweest.
Zoals hij nu is? In mijn ogen beheerst, berekenend, sluw. Gek? Nee. Slecht? Ja.
Maar dat geldt voor elke soap bad guy.
hoe precies?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?
Ik snap niet waar je op doelt, maar voor ze erin kwam was hij soms slecht en een type die niet per se met iedereen bevriend hoefde te zijn. Eigenlijk net als Maxime, alleen weet ze dat laatste te verhullenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ook al was hij al zo voordat Maxime in GTST kwam?
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.quote:
Gevaarlijk? Nick?... hij deed domme dingen, maar om hem nou als gevaarlijk te bestempelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.
Hij heeft daarvoor weliswaar 1 echte vete gehad en dat was met Jack. Met Stefano en Ludo had hij wel erge ruzies, maar Ludo en Stefano en zelfs Ludo en Janine zijn veel verder bij elkaar gegaan en op echte momenten zat het altijd goed tussen ze. Net zoals tussen Nick-Ludo en Nick-Stefano (bekijk Stefano's exit maar eens).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vetes, wraakacties. Gewoon gevaarlijk.
Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.quote:
Ja voor weliswaar een maand of wat en samen met Charlie, bovendien heeft hij zijn wraak daarvoor prematuur genomen: Jack bijna laten vermoorden. Daarna werd in een onderonsje tussen Sjors, Jack, Nick en Ludo duidelijk dat ze nu gelijk stonden en moesten stoppen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft vetes gehad met Ludo, Stefano, Jack.
En Jack heeft hem iets geflikt wat vele malen erger is dan wat Maxime hem heeft geflikt: hij heeft ervoor gezorgd dat Nick dacht dat Valentijn dood was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het dikgedrukte is het enige waar ik vooral tegen zou zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Dat ze met Valentijn op de vlucht slaat zoals Rikki nu met Bram is gevlucht?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou het geweldig vinden als Nick eindelijk eens winst! Maxime the bitch! Ze verdient het, gewoon omdat het kan!Nu kan Nick een ware schurk worden, tenminste als de schrijvers dat aankunnen. Laat hem toch de directeur van Sanders Inc. worden.. Ludo kan met pensioen.
Wat ook een leuke verhaallijn kan zijn is dat Maxime Nick's zoon afpakt, een beetje tegenwicht. Maxime slaat op de vlucht en Ludo maakt haar het leven onmogelijk..
Volgens mij kwam er "toevallig" een taxi langs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:53 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wie heeft Rikki nu eigenlijk opgehaald, nadat ze Bram heeft meegenomen? Rik zeker?
En waar zitten ze nu? Een Landal huisje?
Allebei goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En ze zitten volgens mij in dat huisje waar ze (Lucas, Edwin, Sjoerd, Rikki, Nina, Noud, Wiet) glaasje hebben gedraaid. Het lijkt er in ieder geval op. Of het is dat huisje waar Rikki heen vluchtte toen ze zwanger was.
Viel mij ook al op, dat gaat weer eens supersnel in GTST-land.quote:
Hij is wel een bijfiguur en die hebben meestal geen tekstquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:23 schreef kissaa het volgende:
Zodra die taxichauffeur het 'amberalert' ziet, lijkt het mij dat hij doorgeeft waar Rikki en Bram verblijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Frey het volgende:
Stukje gezien net enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Nick vs Team Tante Heks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tante heks!!!
Goedzo, jij krijgt straks een ijsje
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat een 'leuke' tante, die Maxime
Welkom bij ons teamquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |