quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En sommige mensen wel blind voor de slechte kanten van Maxime
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maxime heeft niks gedaan dit keer. Nick toen hij in de inrichting belandde wel. En niet zo'n klein beetje ook.
Zie je het verschil?
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..quote:En Nina is duidelijk heel dankbaar voor wat Maxime allemaal voor haar heeft gedaan.
Ahum.
Wat heeft dit met Janine te maken? Janine weet niet wie het gedaan heeft. Het ging me hier alleen om hoe zij zich gedroeg, maar jij haalt er weer andere dingen bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door Nick ja. Níet door Maxime.
De daden van Nick zijn vele malen erger.
Niet iedereen is blind voor de slechte kanten van Nick.
Mijn god inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Gaan we weer. Barbarwra en Fellerwy
Zei ook zo tegen mijn moeder.. Het was toch gewoon Valerie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Dat irriteert me echt mateloos..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.
[..]
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef James1988 het volgende:
Wat was het meenemen van Bram ongeloofwaardig zeg... maar de reactie van Bing en Sjors mooi
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eerst werd er gezegd dat Nick het gedaan had, maar dat wou ze absoluut niet geloven.
Maar dat Maxime het gedaan zou hebben, wou ze wel geloven.
Acties van Maxime: ze wou Nina's moeder worden, Amy van Ludo afpakken.
Acties van Nick: Maxime, Ludo en Jack proberen te vermoorden, Sjors verkrachten, Janines leven in gevaar brengen voor een stomme wraakactie.
Welke acties zijn nou toch erger?
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ze sneakt een steegje in, maar ze loopt voor de auto langs de open ruimte in, waar dan net een taxi voor komt rijdenMaar goed het feit dat Rikki Bram heeft maakt alles goed
En Sjors had blijkbaar erg donker geblindeerde ramen achter in de auto zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En Bing kijkt uitgerekend dan naar zijn mobieltje
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Nick is diverse malen keihard gestraft, terwijl Maxime overal mee wegkwam. Dat is het probleem.
De waarheid over Nick? laat me niet lachen, ze heeft echt niet alles verteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat mij dwarszit, is niet dat ze "gestraft" wordt, maar dat het voor iets is waar ze helemaal niks mee te maken had. En dan vooral het moment.
De wraakactie begon toen ze Ludo de waarheid vertelde over wat er precies tussen haar en Nick gebeurd was.
Eerlijkheid loont dus blijkbaar niet.
Vreemde moraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |