Oké: zo is Janine een hele tijd niet geweest.quote:
Wat had je vroeger voor overdrijven? Een 10? Damn, je wordt bijna vermoord, dan zou ik ook een 'heks' worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat ook. Het is echt een heks nu.
Het is nu de grootste bitch van Meerdijk.
Zo was Janine eerst nooit.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Klipnap het volgende:
Echt zin in de reactie van Bing als Bram weg is
Omdat ze Nina isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom zit Nina te forceren dat Noud boos wordt.
Door Nick ja. Níet door Maxime.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat had je vroeger voor overdrijven? Een 10? Damn, je wordt bijna vermoord, dan zou ik ook een 'heks' worden.
En sommige mensen wel blind voor de slechte kanten van Maximequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door Nick ja. Níet door Maxime.
De daden van Nick zijn vele malen erger.
Niet iedereen is blind voor de slechte kanten van Nick.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
En sommige mensen wel blind voor de slechte kanten van Maxime
Ik ben niet blind hoor, maar wat Maxime bij Nick heeft geflikt, dat verdiend gewoon een wraakactie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maxime heeft niks gedaan dit keer. Nick toen hij in de inrichting belandde wel. En niet zo'n klein beetje ook.
Zie je het verschil?
Geef haar eens ongelijk, als je denkt dat je tante je moeder wilde vermoorden..quote:En Nina is duidelijk heel dankbaar voor wat Maxime allemaal voor haar heeft gedaan.
Ahum.
Wat heeft dit met Janine te maken? Janine weet niet wie het gedaan heeft. Het ging me hier alleen om hoe zij zich gedroeg, maar jij haalt er weer andere dingen bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Door Nick ja. Níet door Maxime.
De daden van Nick zijn vele malen erger.
Niet iedereen is blind voor de slechte kanten van Nick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |