Gisteren nog een MP filmpje van gezien, word ook zo tofquote:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoorquote:
Godverquote:Op donderdag 2 november 2006 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoor
Trek ik mn leren jas aan, scheer mn kop nog es bij en zet een bloempot op mn kop!!
quote:We’re hearing from a small number of customers (less than 1%) that are having issues with the Fall Console Update. I’ve been told that the team should have an updated version in the next 12-24 hours. We’ll let you know when the issue is resolved.
If you are having problems with the update for any reason, please call Xbox Support (1-800-4-MY-XBOX in the US and Canada). We’re working with those affected to get them back up and running, and we’re committed to making sure the update doesn’t cause problems for anyone else.
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Kam'raden, die Rotfront
Und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist
In unser'n Reihen mit
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Lijkt me super Gijs!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!
Ben zo hyped ook weer
Ik las gisteren dat interview op IGN, een oudgediende heeft meegewerkt aan het spel om het zo echt mogelijk te maken. Hij vind dat dit het beste bij de werkelijkheid komt omdat er zoveel chaos heerst op het slagveld, dat je af en toe gewoon niet weet waar je heen moet rennen om dekking te zoeken... dat belooft watquote:Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me super Gijs!
Laatst nog even de multiplayer van CoD2 gechecked (als spectator, ja ik ben een mietje). En dat zag er al goed uit.
Ik zou graag 2k7 spelen maar dan moet ik eerst 2k6 verkopenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef jpg97 het volgende:
Heeft iemand Marvel Ultimate Alliance al?
En nog meer NBA 2K7 spelers hier?
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.quote:
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters editionquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.
The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters edition
ik meen me 16-11 te herinnerenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef Martijn85 het volgende:
Wanneer komt Rainbow Six eigenlijk uit? Die gaat er zeker komen nadat ik gister de demo even heb gespeeld.
Samen met GoW natuurlijk
Lumines 1 voor de PSP was 50 euro bij launch en nu is de 360 versie voor minder dan 30 te krijgen, dus ik snap eigenlijk niet waarom Lumines nu opeens te duur is...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik erger me kapot aan die kleine bullshit microtransactions. Het unlocken van kleine dingen die gewoon in het spel zitten of horen te zitten. Een armor, een stadion, velgen, etc… Kleine lullige dingen die elke keer een paar points kosten. Themes en user icons vallen daar ook onder. Bij de 1Up hadden ze mooie termen hiervoor: rape simulator en nickle-and-diming us to dead. Waar het zich op neerkomt, is dat er nu een grote betatest aan de gang is waarbij uitgevers kijken hoever ze kunnen gaan. En uiteraard loopt EA weer voorop. Wij consumenten trappen er massaal in! Luminus 2 is ook wel een mooi voorbeeld van naaigedrag op Xbox Live, als je het spel namelijk compleet wilt hebben ben je net zoveel geld kwijt als voor de PSP versie! Gewoon een full-price game dus. Het lijkt of het ideaal beeld van microtransactions, namelijk extra content na verloop van tijd die het geld waard is meer op de achtergrond is geraakt.
gewoon die extra content niet meer kopen, dat is het hele probleem. Als de helft van de wereld 10 euro lapt voor een paard in Oblivion, tja dan gaan de uitgevers door met zulke praktijken...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
Zolang mensen het kopen, zitten ze goed en gaan ze door.
Als niemand meer die incomplete games koopt..
staat wel in het vorige topicquote:Op donderdag 2 november 2006 09:47 schreef kepler het volgende:
zo hier ben ik lang niet meer geweest
iemand een feature-lijst van die nieuwe herfst-update?
Tnxquote:
Ja, ze hebben het slim bekeken, die uitgevers.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon die extra content niet meer kopen, dat is het hele probleem. Als de helft van de wereld 10 euro lapt voor een paard in Oblivion, tja dan gaan de uitgevers door met zulke praktijken...
De Wizard's Tower is wel een leuke aanvulling en helemaal niet zo duur.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef pmponer het volgende:
Ik heb ook nog nooit content gekocht voor een game en ben dat ook zeker niet van plan
Kijk als het echt om uitbreidingen gaat okay, maar bijvoorbeeld horse armor in oblivion of nu dat voorbeeld van carbon echt te triest voor woorden
das dan een uitzonderingquote:Op donderdag 2 november 2006 09:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
De Wizard's Tower is wel een leuke aanvulling en helemaal niet zo duur.![]()
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de gamequote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.
The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
Performance Drivetrain Bundle - 400 Points
Performance Engine Boost Bundle - 400 Points
Performance Handling Bundle - 400 Points
Ultimate Performance Bundle - 800 Points
Muscle Car Autosculpt Body Kit - 300 Points
Autosculpt Tuner Body Kit - 300 Points
Autosculpt Exotic Body Kit - 300 Points
1999 Nissan Skyline GT-R R34 - 80 Points
2004 Lamborghini Murcielago - 80 Points
2006 Dodge Viper SRT-10 - 80 Points
EA
[XBOX 360] Deel 164 - GoW gaat het helemaal worden!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden
heb je toevallig een linkje
dus je kan al deze dingen (behalve die collectors ding) dus gewoon unlocken in het spel zelf? Of als je dat niet lukt, kan je het dus ook kopen?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de game
Je hoeft het ook niet te kopen![]()
das dus niet het vorige deelquote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[XBOX 360] Deel 164 - GoW gaat het helemaal worden!
probeer deze eens
Het zit al in het spel, gewoon de career spelen dan kom je het al tegen, en krijg je ze.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef kepler het volgende:
[..]
dus je kan al deze dingen (behalve die collectors ding) dus gewoon unlocken in het spel zelf? Of als je dat niet lukt, kan je het dus ook kopen?
Ow dan is het een ander verhaal, toch vind ik dat die Collectors upgrade er dan ook gelijk als unlockable erin had moeten zittenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de game
Ik zal dat ook niet doen, ik zal zelf nooit 1 MP kopenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ow dan is het een ander verhaal, toch vind ik dat die Collectors upgrade er dan ook gelijk als unlockable erin had moeten zitten
Kijk als mensen geld willen uitgeven aan unlockables dat moeten ze zelf weten. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen
ehmm dat ga ik niet zomaar zeggen ik bedoel ik zit echt te wachtten op forza 2 als die game me erg bevalt en ze komen na een aantal maanden met nieuwe tracks dan ga ik die waarschijnlijk wel kopen, nieuwe autos boeien me minder dus dan waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 2 november 2006 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zal dat ook niet doen, ik zal zelf nooit 1 MP kopen
quote:Rouvoet ziet geweld & seks in games als een probleem
Nieuws | 2 november 2006 - In een vandaag gepubliceerd interview met ochtendkrant Sp!its noemt ChristenUnie-lijsttrekker en fractievoorzitter André Rouvoet geweld en seks in videogames een probleem. Behalve de gebruikelijke politieke antwoorden, had de politicus het volgende te melden:
"Geweld en seks op tv en internet hebben veel effect op jongeren. Je kunt niet zeggen dat het zien van geweld en seks op televisie en in videogames niets met de geest van jongeren doet. De cultuur is zodanig dat je al snel een tik van de molen krijgt."
Rouvoet bekritiseerde alleen het geweld en seks op dit soort media. Concrete plannen om geweld en seks uit videogames te verbannen in Nederland zijn er (nog) niet. Hij gaf alleen aan dat we "echt moet inzetten op jeugd- en gezinsbeleid".
Zal overal wel tussen de 50 en 60 euro liggen.... Zuiderpark zou ik niet doen als je op release wilt gamen. Probeer GCshop.nl eensquote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef Gajes het volgende:
Nog geen last van die update gehad! Weet iemand waar GOW binnenkort voor een schappelijke prijs te halen is?
Dan moet je het niet online bestellen de beste ervaring heb ik met xboxhome.nl en gcshop.nl maar het is ook wel eens gebeurd dat die later zijn dan de release.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef Gajes het volgende:
Laat die 10 euro dan maar zitten! Dan haal ik hem wel op release date, want heb geen zin om te wachten er op!
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huisquote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef Bastard het volgende:
Dimplus besteld.. tsja je doet er niks aan als ie een dag later komt, maar het scheelt stress met iedere winkel afbellen..
En als ik hem de 17e nog niet heb kom ik gewoon niet op fok en zet mn mobiel uit... wil er niks over horen ook
Ja vast wel.. maar ik ken een pipo die de spellen doorgaans een dag of 2 eerder nog heeft.. die wil ik ook niet spreken.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huis
ow die heb ik in Nieuw Zeeland heel eventjes gespeeld. Vond het er best ok uitzien, maar niet echt denderend. Gameplay kan ik weinig over zeggen eigenlijk, want dat was te kortquote:Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef devv05 het volgende:
Eragon demo op Marketplace
Die komt voor mij vrij onverwachtsBen al aan het downloaden, geen idee of het wat is eigenlijk, ken de game niet. Zit op 15% dus echt heel snel gaat het niet... maarja, geduld.
Meesterlijk.quote:
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog ff en we kunnen Tony Hawk 8 ook gamen
Betalen voor cheats ookquote:
codemasters doet hetzelfde al veel langer, en daar werd nooit zo'n ophef om gemaakt. Snap nu het probleem ook niet... Dat mensen willen betalen voor cheats moeten ze toch lekker zelf wetenquote:
Ik ben wel blij, tegen de tijd dat ik klaar ben met GoW kan ik TH8 (en wsl R6:LV) wel 2de hands kopen.quote:
Requiem for a dream?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer van je iconTopfilm overigs
Ik denk dat er toch een groot aantal mensen zal zijn die het spel na de SP al niet meer verder spelen hoor.. maar had nog niet gelezen dat RS was uitgesteld met een week eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Beter,..... hoe meer man iets eerder voor GoW gaan hoe gezelliger het online wordt.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Parisquote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, ben bezig met Hitman: Blood Money, had hem nog niet uitgepakt![]()
Heb nu zoveel spellen nieuw.
Maar wat een topper !, zo geweldig mooi, gelijk 1e level die bewaker bij de winkel doodgeschoten, het lichaam verplaatsen. Geweldig
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)quote:Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is Prince of Persia: Sands of Time backwards compatible? Een collega met een 360 wil hem lenen.
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Paris
Hij staat ertussen! Thanksquote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)
CTRL + F prince of persia
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo grootquote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moet![]()
En dan dat benauwde gevoel als je bent gesnapt en moet vluchten, maar je weet niet waarquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo groot
Als het op de pc werkt zeker ja....quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
24equote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef bluebit het volgende:
wat is dan nu de releasedatum voor Rainbow Six??
Ik dacht de 16e http://www.xboxworld.nl/release/quote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
op www.nedgame.com staat ie nog voor de 16equote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
homoquote:
Nah, ik zie er het nut niet zo van in..quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef Emerica het volgende:
Wireless headset is alleen maar geintroduceerd voor extra inkomsten, het is niet met een oogmerk voor nut gemaakt.
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand een plaatje van die headset?
Misschien omdat ze dan klaarliggen met de feestdagen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Gooi je zus de prostitutie inquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Die moet ik dus ook hebbenquote:
Nee, ik heb nu niet eens een headset maar ik heb gewoon een hekel aan draadjesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?
(of zijn je benen zo kort?)
Jawel hoor, geen probleemquote:Op donderdag 2 november 2006 @ 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen. .
Hoe hoog heb je je volume dan wel niet wel wel niet wel niet wel wel niet staan?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Zoiets is er wel, maar dan.. euh.. 'semi-draadloos' (of hoe je het ook wil noemen)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijdquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Media Marktquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Ik weet hetquote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoor
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Hitman: Blood Money demo werkt niet bij mij..
This game does not support
PAL-50. Please change your
display settings to PAL-60. To
change your setting, in System,
select console settings, Display.
Ik dus naar System/Console settings/Display, zie ik staan;
Current Setting
720p
Widescreen
PAL-60
WTF![]()
/edit
Top Spin demo ook, hetzelfde probleem.. (beide net gedownload)![]()
Had net al een oplossing gevonden op de eidos-site, werkt perfectquote:Op donderdag 2 november 2006 18:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.
Nog maar 2 wekenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Speel CoD2 es, dan is die 2 weken zo om.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Filmpje
Een simpel RPG met heel veel movies denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Ik denk dat dit een old skool rpg gaat worden, alleen met nieuwe graphics.. maarja old skool rpg's zijn leuk.. denk een hitquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Als ik kijk naar de mensen die achter dit spel zitten dan betwijfel ik eigenlijk wel of het totale spel wel zo basis is en als het dat wel is dan lijkt het me nog steeds een erg goed spelquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pfft je zit het nu af te doen als een kutgame, terwijl het dat volgens mij niet eens isquote:
Halo2quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Waarom dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.
Het zou weleens te maken kunnen hebben met een zekere PS3quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Ik denk dat je op zich best een punt hebt. Ze zullen vooral op safe spelen met de grote namen uit de FF geschiedenis.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet dan ff de trainingmissies doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Vandaag TDU en SC: Double Agent gekochtEn de Gears of War pre-order kit
SC: DA eerste level valt een beejte tegen, snap er nog een tiet van
Ik moet Halo 2 weer eens kopen (had hem verkocht), weet iemand waar die het goedkoopste is?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 2 meer dan vier miljard keer gespeeld.![]()
Kijken of ze dit ook met deel 3 kunnen.
[afbeelding]
TDU.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Eerste level vond ik ook vreemd. Onduidelijk en moeilijk,.... net als de voorgaande games.... na level 3 snap je het ineensquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Bronquote:Vrijdag 03 november 2006 - Opnieuw is een groot gerucht over de nieuwe HD feature opgedoken. Ondanks dat de HD DVD speler nog niet eens de winkels heeft getroffen, zou Shsibae hebben ontrafeld dat Microsoft van plan is om de nieuwe HD DVD’s beschikbaar zal stellen via Xbox Live.
SHSIBAE has learned that Microsoft will begin offering downloadable HD movies later this month. At launch time– rumored to be around Nov. 22–over 1100 hours of video will be available to rent or purchase through an XBOX 360 connected to XBOX Live. Feature length movies will require a ten minute caching period before viewing, which should be just long enough to make some popcorn, grab a beer, and find your favorite blanket.
Als we deze persoon mogen geloven, zou het dus mogelijk zijn dat er twee soorten versies uitkomen. Er zal namelijk een huurbare en koopbare versie op Xbox Live verschijnen. Nu zitten veel mensen met het probleem van ‘Hoe kan ik dvd’s nou huren via Xbox Live’? de huurbare HD DVD’s zul je kunnen streamen voor een kleine 4$, maar de koopbare HD DVD’s zijn echter iets meer waard. Deze downloadbare versies zullen namelijk rond de prijs van 15$ zijn. Volgens deze persoon zou Microsoft deze functie beschikbaar stellen op 22 november 2006. Of we dit allemaal mogen geloven is nog een vraag. Het enige wat we kunnen doen is wachten tot 22 november of wachten tot Microsoft dit gerucht bevestigd.
Wel lekker makkelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Ik hoop echt dat dit door gaat!!![]()
Dat huren is wel erg cool. Maar dan moet het wel een snelle verbinding zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Damn dat hoop ik ook! zou erg tof zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Dan zou een grotere harde schijf wel nodig zijn. Een HD film (van een newsgroup) is gemiddeld 10 GB.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
ehm, ik snap de logica niet, ze brengen een hd-dvd speler op de markt, maar vervolgens kan je gewoon de hd-dvd's downloaden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Best vermaakt met deze game hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Superman: Shadow of Apokolips,
Waarom zou je een film kopen als je 'm ook in de videotheek kunt huren, snap je dat ook niet? Waarschijnlijk zul je die film 1x kunnen kijken of misschien dat ie na 2 dagen onbruikbaar wordt oid. Ik heb nog steeds liever een tastbaar schijfje in mn handen met een mooi hoesje, en zal de HD-DVD zeker gaan kopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, ik snap de logica niet, ze brengen een hd-dvd speler op de markt, maar vervolgens kan je gewoon de hd-dvd's downloaden?
Waarom zou ik dan een speler aanschaffen? En waar moet je die films in godesnaam opslaan? op die 20/14gb hdd? Daar past amper 1 film op.
Ben het 100% met je eens. Tis ook bijna onmogelijk om met een gamepad een FPS goed te spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een muis en keyboard voor de 360, ik bak niets van die FPS'ers met een joypad. [afbeelding]
* Opa_vertelt voelt zich oud..![]()
MS, maak een 360-muis en -keyboard voor me. NU!
Ohja, nu ik toch jullie aandacht heb.
Gooi ook meteen even divx/xvid support in die nieuwe update.
* Sharkdoggie kan blijkbaar het bijna onmogelijke doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eens. Tis ook bijna onmogelijk om met een gamepad een FPS goed te spelen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie kan blijkbaar het bijna onmogelijke doen![]()
Inderdaad, wat een marktquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het zou me niets verbazen als er meedere Sims uitkomen op de Xbox 360. Sterker nog de Xbox 360 is voor EA juist aantrekkelijk vanwege marktplace. Het is niet onwaarschijnlijk dat iedereen straks een exclusieve tafelkleedje of een behangetje erbij kan kopen voor 100 points.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het in ieder geval nooit zo snel en accuraat als met muis / toetsenbord.
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:13 schreef Heintje het volgende:
Toetsenbord is absoluut niet nodig. Maar een muis is wel handig. Maar toch is het met de controller ook goed te doen hoor.
Van black was het toch allang bekend dat deel 2 en 3 naar nextgen komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Btw,
Black naar de Xbox 360 en ook The Sims en SimCity aangekondigd (voor de Wii en PS3 althans)
Alleen staat niet bij dat The Sims ook naar de 360 komt, wel PS3 en Wii. Maar EA kennende zal dat toch wel? SimCity op de 360 lijkt me ook wel lachen trouwens, als C&C ook komt, waarom dan niet?
Zou dom zijn als MS er niet voor zorgt dat The Sims naar 360 komt. Ik vind de game niks, maar een grote doelgroep non-gamers (vrouwen, kinderen) wel.
Echter, iedereen heeft dat nadeel, dus het is geen handicap. Ik vond het eerst ook irritant als een die-hard PC FPS gamer, maar nu ik zelf een 360 heb met GRAW zie ik het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het in ieder geval nooit zo snel en accuraat als met muis / toetsenbord.
Het lopen gaat met de controller makkelijker. Je kunt namelijk ook op halve snelheid lopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.
De muis puur om te mikken en knallen. Ik zie mezelf niet in staat om met de ene hand de joypad en met
de andere hand een muis tegelijkertijd te bedienen. Van mij mogen ze het iig meteen op de markt brengen.
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Echter, iedereen heeft dat nadeel, dus het is geen handicap. Ik vond het eerst ook irritant als een die-hard PC FPS gamer, maar nu ik zelf een 360 heb met GRAW zie ik het probleem niet zo.
Nee, de compensatie die meestal wordt gebruikt is een beperkte vorm van auto-aim. Wat op een console net raak is (hoofd) kan op de pc net mis zijn als je niet heel precies richt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360
Is het overigens niet zo dat tegenstanders in een FPS op consoles wat minder snel schieten aangezien je minder snel kan mikken met een controller?
gaat niet gebeuren. MS heeft al heel lang geleden gezegd dat er geen muis-ondersteuning op de 360 zal komen voor games. Daarbij komt ook nog eens dat de games speciaal gemaakt zijn om te spelen met een controller. Ik vind een controller zelfs fijner spelen dan een muis, maar dat is een kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.
De muis puur om te mikken en knallen. Ik zie mezelf niet in staat om met de ene hand de joypad en met
de andere hand een muis tegelijkertijd te bedienen. Van mij mogen ze het iig meteen op de markt brengen.
laatst was toch een onderzoek dat de mensen met schietspellen op de pc met toetsenbord en muis verloren van van controllers ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360
Is het overigens niet zo dat tegenstanders in een FPS op consoles wat minder snel schieten aangezien je minder snel kan mikken met een controller?
Ben ik benieuwd hoe ze die onderzoek hebben gedaan en met hoeveel personen. Het lijkt mij moeilijk om te onderzoeken omdat hoe goed een gamer is veel invloed heeft op de resultaten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef linuxje het volgende:
[..]
laatst was toch een onderzoek dat de mensen met schietspellen op de pc met toetsenbord en muis verloren van van controllers ?
Probeer windows media encoder eens, of anders winavi..quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand dus een wel goed convert programma voor me
Ok zal es zoekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Probeer windows media encoder eens, of anders winavi..
Whahahha echt te meligquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=14638
Wil ik ook hebben
Joh dat ziet er prima uit, en is ook nog eens gratis te downloaden bij Microsoftquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Probeer windows media encoder eens
Transcode 360quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:04 schreef kepler het volgende:
nu wachten op een 'realtime' decoder waardoor je divx-films kan kijken via de 360
geen idee of het mogelijk is, maar scheelt een hoop gedoe met tv-out kabels enzo
Niet om lullig te doen of zo,,, Maar die reclame is al bijna een jaar oud.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Zijpie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cS1xyR2w7pg&mode=related&search=
wat een reclame![]()
Het is geen super programma, maar er is 3 dagen geleden een nieuwe versie uitgekomen dus wie weet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje makkelijk?
Ik las het ook maar net op xbox.com hoor, ken het programma zelf niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh dat ziet er prima uit, en is ook nog eens gratis te downloaden bij Microsoft![]()
Als SimCity 5 ook maar enigszins lijkt op SC4.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
? SimCity op de 360 lijkt me ook wel lachen trouwens, als C&C ook komt, waarom dan niet?
Bij mij werkten zowel media connect als media center gewoon direct?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Martijn85 het volgende:
Ik draai de beta van windows vista dus dat media connect werkt dan niet eens
Ik had em nog nooit gezien om eerlijk te zijn, heerlijk reclame.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen of zo,,, Maar die reclame is al bijna een jaar oud.
Niet doen, dat is triestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef koentje.k het volgende:
Zit van het weekend met familie in een hotel... zit eraan te denken om mn 360 mee te nemen.. Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als SimCity 5 ook maar enigszins lijkt op SC4.
Dan hoef ik dat echt niet met een gamepad te spelen
Dan sneuvelen er acht controllers alvorens m'n eerste dorpje ook maar 10.000 inwoners heeft.
Natuurlijk kunnen ze de game wel consolen en het zodoende verneuken, al zou dat natuurlijk eeuwig zonde zijn.
[..]
Bij mij werkten zowel media connect als media center gewoon direct?
Hoefde niet eens iets te downloaden zoals bij MCE2005.
Enige wat niet werkte was transcode 360.
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar heb er alle vertrouwen in dat het werktquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik las het ook maar net op xbox.com hoor, ken het programma zelf niet.
Zal het vanavond ook eens gaan proberen. Hopenlijk is het sneller als winavi.
Eindelijk zijn m'n gebeden verhoord. Nu nog een remake van KI.quote:Road Rash bevestigd voor de Xbox 360
Een gamesmagazine wist een paar weken geleden al de geruchten te melden dat Desert Strike en Road Rash hun next-gen wederopstanding zouden gaan beleven. Eén van die twee geruchten blijkt nu in ieder geval te kloppen, want Road Rash komt naar de Xbox 360.
Electronic Arts deed de aankondiging vandaag tijdens hun jaarverslag. Road Rash is een arcade motorrace game, waarin het illegaal meedoen aan gewelddadige straatraces centraal staat. De game verscheen in 1991 voor het eerst op de Mega Drive, later werd deze onder andere nog geport naar de Atari, Commodore Amiga, Gameboy, Playstation, Sega Saturn en er kwam zelfs een PC versie van.
De eerste Road Rash uit 1991
Een releasedatum en meer details van de game zijn helaas nog niet bekend, maar zullen binnenkort ongetwijfeld voor het eerst op gaan duiken. Eerder vandaag werd ook al Black voor de Xbox 360 aangekondigd en nog een aantal andere games voor PC en onbekende platformen.
Ja dat was gaaf, vooral co-op was leuk, eentje die reedt en de ander zat op zijn bij karretje, moest ook meesturen anders stuurde dat ding niet, en je had allemaal van die wapens zoals kettingen enz. waarmee je die andere eraf kon meppen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
Road Rash was toch die game waarbij je elkaar van de motor af kon meppen en met van die rare lig karretjes bergafwaarts kon scheuren?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef devv05 het volgende:
Road Rash was toch die game waarbij je elkaar van de motor af kon meppen en met van die rare lig karretjes bergafwaarts kon scheuren?
Het principe is briljant, lijkt me vrij moeilijk dat te verneuken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dat was gaaf, vooral co-op was leuk, eentje die reedt en de ander zat op zijn bij karretje, moest ook meesturen anders stuurde dat ding niet, en je had allemaal van die wapens zoals kettingen enz. waarmee je die andere eraf kon meppen.
Maar dit deel zal wel kut worden.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het principe is briljant, lijkt me vrij moeilijk dat te verneuken..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Electronic Arts
Je hebt media connect toch ook niet nodig als je mediaplayer11 hebt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Martijn85 het volgende:
Ik draai de beta van windows vista dus dat media connect werkt dan niet eens
Je krijgt 1 motor en je moet voor de rest betalen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het principe is briljant, lijkt me vrij moeilijk dat te verneuken..
Ja, dat is idd iets waar ik overheen keekquote:
Deze is véél beter:quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Zijpie het volgende:
wat een reclame![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is véél beter:
http://www.youtube.com/watch?v=eM9SuEfK2Kw
Grappigquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Studiegenoot had een grappige bug gevonden bij FEAR demo, ik meteen filmen, enfin, download hiero;
http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/FEAR.wmv
WHOEHHAAHAHHAHAAHquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is véél beter:
http://www.youtube.com/watch?v=eM9SuEfK2Kw
Ik vind 'm ook supergoed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Zijpie het volgende:
wat een reclame![]()
De Indische Waterlelies, de Eftelingquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Grappigbtw waarvan is die muziek ook al weer op de achtergrond?
Net getestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar heb er alle vertrouwen in dat het werkt
`quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Natuurlijk krijg je een foutmelding
Je hoeft namelijk niks te installeren
Je kunt media connect al gebruiken slimmerik
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar heb er alle vertrouwen in dat het werkt
quote:
Ik begon heel hoopvol want het is een mooie uitleg... maar er gebeurt niks. Heb zelf ook geen verstand van dat script dus weet niet wat te tweeken.. maar ik heb die player uitgepakt.. map aangemaakt, batch er in gezet, en een *.mov er op gezet.. script start.. en verder niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bastard,
Ik heb een hele snelle manier gevonden om elk willekeurig videobestand te converteren naar wmv..
Er is natuurlijk wel kwaliteitsverlies, maar het is prima te doen voor 'simpele' films zoals jackass of
films waarbij details/speciale effecten niet zo heel erg belangrijk zijn. Verwacht geen DVD-kwaliteit!
Natuurlijk speelt het ook mee dat het lekker makkelijk is, niks geen instellingen oid, en het werkt 100%
Download eerst de laatste vlc player
Unzip de vlc player in c:/vlc
die andere slash kan ik niet posten ofzo?
unzip onderstaande batch-file in de folder waar het videobestand staat dat je wil converteren.![]()
http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/OPA_WMV.zip
Sleep het videobestand op de batch-file en laat los.
Zo heb ik net een film van 700MB (106 minuten) in 40 minuten geconverteerd
op een relatief trage PC (Celeron 2.2Ghz, 1GB ram) en terwijl ik gewoon ermee
bezig was. Eindresultaat was een kijkbaar wmv-bestand van 1200MB. Batchfile
zal vast nog wel te fine-tunen zijn, maar ik heb helaas niet zoveel verstand van vlc..
Mocht iemand een makkelijkere manier weten (ik kan het me haast niet voorstellen),
of de batchfile kunnen finetunen, lees ik (en de andere users) het natuurlijk graag!![]()
ik ook, maar nog niet ingevoerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zo een 48 uur graits live code bij PES6 gekregen, Maar die code werkt niet
En je ziet niet dat vlc begint te lopen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begon heel hoopvol want het is een mooie uitleg... maar er gebeurt niks. Heb zelf ook geen verstand van dat script dus weet niet wat te tweeken.. maar ik heb die player uitgepakt.. map aangemaakt, batch er in gezet, en een *.mov er op gezet.. script start.. en verder niks
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens net Halo2 en GTA:SA op de kop getikt voor ¤2 samen. (nieuw)![]()
Ze zijn echter voor de 'oude' xbox.. Is dat wat, en werken ze ook op de 360?
Halo 2 kan je ook op de 360 spelen, welkom op LIVEquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens net Halo2 en GTA:SA op de kop getikt voor ¤2 samen. (nieuw)![]()
Je hebt wel de code ín het hoesje ingevoerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zo een 48 uur graits live code bij PES6 gekregen, Maar die code werkt niet
WAAR?! Moet Halo 2 ook nog hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
die wil ik ook, spill!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ebay heerscht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar![]()
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo 2 kan je ook op de 360 spelen, welkom op LIVE![]()
Tssssk tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.
WWW.IKWILEEN360MUIS.NL
LOLquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef Bastard het volgende:
Maar zal je nog sterker vertellen... na het uitvoeren van dat script... werkte mn xbox live niet meer he![]()
![]()
Geen IP kon hij vinden, kon de hele pc niet vinden meer.. Dus ik denk het zal toch niet dat mapje zijn
Verwijder, reboot, xbox reboot, en hallo live![]()
Beter niet, Maar wel gewoon goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tssssk tuurlijk wel
Tis ff wennen, maar het speelt zelfs beter dan met muis... iedereeeeen speelt zo namelijk
Ik bak er niets van iig, schiet alles om me heen overhoop behalve mijn targetquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Ik had dezelfde ervaring toen ik voor het eerst een Apple aanraakte. Voelde me echt een 70-plusser op zo'n computercursus in buurthuis 'De Krasse Knar'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Off-topic of niet, ik moest lachen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
De vraag is of een mens dat wel moet willen, als mijn ervaringen met Apple mij iets geleerd hebben is dat ik een computer wil, en niet een undersized snoepautomaat met USB-aansluitingen.
en?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is Brussel een kutstad om te rijden zeg! Maar... CoD3 heb ik weer gespeeld, ook in multi.
Hoi allen btw.
Ah, dat is ook minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
Gejat ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
In welk gat ligt dat dan? Je hebt toch wel een inboedelverzekering?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
Kijk dat is kut zeg... dammm dude...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
.................................. Waar post je nu dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
ok, stiekem moest ik er wel om lachen, maar het is niet grappig natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is niet verzekerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Best nog wel een aardige buurt.
Ik hoop voor je dat je er verzekerd voor bent.
De grap continuesquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef BMH het volgende:
MMarsu: Als je jouw 360 gelinkt hebt aan je xbox live account (met de code op je xbox) is het misschien mogelijk voor M$ om je 360 te bannen van live
Beiden spellen zijn 360 compatible.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lame antwoord zou zijn: lees de preview binnenkort!quote:
Tja ben niet verzekerd en heb atm ook geen geld meer om een nieuwe 360 te halen dus ik koop vanmiddag maar een Ps2 met m'n spaargeld met wat echte toppers erbij ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. Waar post je nu dan?
Of erger..... hoe ga je GoW nu gamen en ben je verzekerd?
gewoon ff wat meer werken en gewoon de 360 kopenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja ben niet verzekerd en heb atm ook geen geld meer om een nieuwe 360 te halen dus ik koop vanmiddag maar een Ps2 met m'n spaargeld met wat echte toppers erbij ofzo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wacht, hoeveel mensen posten er hier in dit topic? Als iedereen nu gewoon ff een aantal euros overmaakt aan MMaRsu? All for one, one for all
Wacht, hoeveel mensen posten er hier in dit topic? Als iedereen nu gewoon ff een aantal euros overmaakt aan MMaRsu? All for one, one for all
ik zie het wel over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 18:00 - 28:00 (minuten) Gears of War footage __________O___________ MP en SP en direct feed kwaliteit.... ook nu een andere levels![]()
nieuwe 1up show
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Tja m'n moeder is vergeten inboedel verzekering te regelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef Robocock het volgende:
Niet verzekerdwaarom in hemelsnaam niet
Kost je 6 euro per maand
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 18:00 - 28:00 (minuten) Gears of War footage __________O___________ MP en SP en direct feed kwaliteit.... ook nu een andere levels![]()
nieuwe 1up show
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
We hebben het hier over MMaRsu...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Humm, solidariteit is toch lager hiero dan bij andere sites![]()
Als ik jouw online zie komen dan zal ik wel vragen of ik zijn xbox mag kopen en een plek afspreken, zodat jij hem inelkaar mag slaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
thanks, maar ik zie het niet gebeuren
[..]
Tja m'n moeder is vergeten inboedel verzekering te regelen
Kan het nog steeds niet echt geloven, het kutte is gewoon dat je al je persoonlijke shit op je pc kwijt bent ( foto's filmpjes weet ik wat allemaal ) en dus al mijn 360 saves en gekochte arcade games
Dan regel je dat daar tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Humm, solidariteit is toch lager hiero dan bij andere sites![]()
Dan hoop ik liever dat de 360 oververhit raakt en zijn huis in de hens vliegtquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik jouw online zie komen dan zal ik wel vragen of ik zijn xbox mag kopen en een plek afspreken, zodat jij hem inelkaar mag slaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dan hoop ik liever dat de 360 oververhit raakt en zijn huis in de hens vliegt![]()
Dat ben jij alquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:22 schreef Robocock het volgende:
[..]
Introduceer hem als je beste vriendje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |