op www.nedgame.com staat ie nog voor de 16equote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
homoquote:
Nah, ik zie er het nut niet zo van in..quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef Emerica het volgende:
Wireless headset is alleen maar geintroduceerd voor extra inkomsten, het is niet met een oogmerk voor nut gemaakt.
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand een plaatje van die headset?
Misschien omdat ze dan klaarliggen met de feestdagen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Gooi je zus de prostitutie inquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Die moet ik dus ook hebbenquote:
Nee, ik heb nu niet eens een headset maar ik heb gewoon een hekel aan draadjesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?
(of zijn je benen zo kort?)
Jawel hoor, geen probleemquote:Op donderdag 2 november 2006 @ 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen. .
Hoe hoog heb je je volume dan wel niet wel wel niet wel niet wel wel niet staan?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Zoiets is er wel, maar dan.. euh.. 'semi-draadloos' (of hoe je het ook wil noemen)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijdquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Media Marktquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Ik weet hetquote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoor
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Hitman: Blood Money demo werkt niet bij mij..
This game does not support
PAL-50. Please change your
display settings to PAL-60. To
change your setting, in System,
select console settings, Display.
Ik dus naar System/Console settings/Display, zie ik staan;
Current Setting
720p
Widescreen
PAL-60
WTF![]()
/edit
Top Spin demo ook, hetzelfde probleem.. (beide net gedownload)![]()
Had net al een oplossing gevonden op de eidos-site, werkt perfectquote:Op donderdag 2 november 2006 18:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.
Nog maar 2 wekenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Speel CoD2 es, dan is die 2 weken zo om.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Filmpje
Een simpel RPG met heel veel movies denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Ik denk dat dit een old skool rpg gaat worden, alleen met nieuwe graphics.. maarja old skool rpg's zijn leuk.. denk een hitquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Als ik kijk naar de mensen die achter dit spel zitten dan betwijfel ik eigenlijk wel of het totale spel wel zo basis is en als het dat wel is dan lijkt het me nog steeds een erg goed spelquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pfft je zit het nu af te doen als een kutgame, terwijl het dat volgens mij niet eens isquote:
Halo2quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Waarom dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.
Het zou weleens te maken kunnen hebben met een zekere PS3quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Ik denk dat je op zich best een punt hebt. Ze zullen vooral op safe spelen met de grote namen uit de FF geschiedenis.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet dan ff de trainingmissies doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Vandaag TDU en SC: Double Agent gekochtEn de Gears of War pre-order kit
SC: DA eerste level valt een beejte tegen, snap er nog een tiet van
Ik moet Halo 2 weer eens kopen (had hem verkocht), weet iemand waar die het goedkoopste is?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
Halo 2 meer dan vier miljard keer gespeeld.![]()
Kijken of ze dit ook met deel 3 kunnen.
[afbeelding]
TDU.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Eerste level vond ik ook vreemd. Onduidelijk en moeilijk,.... net als de voorgaande games.... na level 3 snap je het ineensquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:22 schreef truStie het volgende:
Bronquote:Vrijdag 03 november 2006 - Opnieuw is een groot gerucht over de nieuwe HD feature opgedoken. Ondanks dat de HD DVD speler nog niet eens de winkels heeft getroffen, zou Shsibae hebben ontrafeld dat Microsoft van plan is om de nieuwe HD DVD’s beschikbaar zal stellen via Xbox Live.
SHSIBAE has learned that Microsoft will begin offering downloadable HD movies later this month. At launch time– rumored to be around Nov. 22–over 1100 hours of video will be available to rent or purchase through an XBOX 360 connected to XBOX Live. Feature length movies will require a ten minute caching period before viewing, which should be just long enough to make some popcorn, grab a beer, and find your favorite blanket.
Als we deze persoon mogen geloven, zou het dus mogelijk zijn dat er twee soorten versies uitkomen. Er zal namelijk een huurbare en koopbare versie op Xbox Live verschijnen. Nu zitten veel mensen met het probleem van ‘Hoe kan ik dvd’s nou huren via Xbox Live’? de huurbare HD DVD’s zul je kunnen streamen voor een kleine 4$, maar de koopbare HD DVD’s zijn echter iets meer waard. Deze downloadbare versies zullen namelijk rond de prijs van 15$ zijn. Volgens deze persoon zou Microsoft deze functie beschikbaar stellen op 22 november 2006. Of we dit allemaal mogen geloven is nog een vraag. Het enige wat we kunnen doen is wachten tot 22 november of wachten tot Microsoft dit gerucht bevestigd.
Wel lekker makkelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Ik hoop echt dat dit door gaat!!![]()
Dat huren is wel erg cool. Maar dan moet het wel een snelle verbinding zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Damn dat hoop ik ook! zou erg tof zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Dan zou een grotere harde schijf wel nodig zijn. Een HD film (van een newsgroup) is gemiddeld 10 GB.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
ehm, ik snap de logica niet, ze brengen een hd-dvd speler op de markt, maar vervolgens kan je gewoon de hd-dvd's downloaden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:31 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Bron
Best vermaakt met deze game hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 22:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Superman: Shadow of Apokolips,
Waarom zou je een film kopen als je 'm ook in de videotheek kunt huren, snap je dat ook niet? Waarschijnlijk zul je die film 1x kunnen kijken of misschien dat ie na 2 dagen onbruikbaar wordt oid. Ik heb nog steeds liever een tastbaar schijfje in mn handen met een mooi hoesje, en zal de HD-DVD zeker gaan kopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, ik snap de logica niet, ze brengen een hd-dvd speler op de markt, maar vervolgens kan je gewoon de hd-dvd's downloaden?
Waarom zou ik dan een speler aanschaffen? En waar moet je die films in godesnaam opslaan? op die 20/14gb hdd? Daar past amper 1 film op.
Ben het 100% met je eens. Tis ook bijna onmogelijk om met een gamepad een FPS goed te spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil een muis en keyboard voor de 360, ik bak niets van die FPS'ers met een joypad. [afbeelding]
* Opa_vertelt voelt zich oud..![]()
MS, maak een 360-muis en -keyboard voor me. NU!
Ohja, nu ik toch jullie aandacht heb.
Gooi ook meteen even divx/xvid support in die nieuwe update.
* Sharkdoggie kan blijkbaar het bijna onmogelijke doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eens. Tis ook bijna onmogelijk om met een gamepad een FPS goed te spelen.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie kan blijkbaar het bijna onmogelijke doen![]()
Inderdaad, wat een marktquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het zou me niets verbazen als er meedere Sims uitkomen op de Xbox 360. Sterker nog de Xbox 360 is voor EA juist aantrekkelijk vanwege marktplace. Het is niet onwaarschijnlijk dat iedereen straks een exclusieve tafelkleedje of een behangetje erbij kan kopen voor 100 points.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het in ieder geval nooit zo snel en accuraat als met muis / toetsenbord.
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:13 schreef Heintje het volgende:
Toetsenbord is absoluut niet nodig. Maar een muis is wel handig. Maar toch is het met de controller ook goed te doen hoor.
Van black was het toch allang bekend dat deel 2 en 3 naar nextgen komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Btw,
Black naar de Xbox 360 en ook The Sims en SimCity aangekondigd (voor de Wii en PS3 althans)
Alleen staat niet bij dat The Sims ook naar de 360 komt, wel PS3 en Wii. Maar EA kennende zal dat toch wel? SimCity op de 360 lijkt me ook wel lachen trouwens, als C&C ook komt, waarom dan niet?
Zou dom zijn als MS er niet voor zorgt dat The Sims naar 360 komt. Ik vind de game niks, maar een grote doelgroep non-gamers (vrouwen, kinderen) wel.
Echter, iedereen heeft dat nadeel, dus het is geen handicap. Ik vond het eerst ook irritant als een die-hard PC FPS gamer, maar nu ik zelf een 360 heb met GRAW zie ik het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het in ieder geval nooit zo snel en accuraat als met muis / toetsenbord.
Het lopen gaat met de controller makkelijker. Je kunt namelijk ook op halve snelheid lopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.
De muis puur om te mikken en knallen. Ik zie mezelf niet in staat om met de ene hand de joypad en met
de andere hand een muis tegelijkertijd te bedienen. Van mij mogen ze het iig meteen op de markt brengen.
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Echter, iedereen heeft dat nadeel, dus het is geen handicap. Ik vond het eerst ook irritant als een die-hard PC FPS gamer, maar nu ik zelf een 360 heb met GRAW zie ik het probleem niet zo.
Nee, de compensatie die meestal wordt gebruikt is een beperkte vorm van auto-aim. Wat op een console net raak is (hoofd) kan op de pc net mis zijn als je niet heel precies richt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360
Is het overigens niet zo dat tegenstanders in een FPS op consoles wat minder snel schieten aangezien je minder snel kan mikken met een controller?
gaat niet gebeuren. MS heeft al heel lang geleden gezegd dat er geen muis-ondersteuning op de 360 zal komen voor games. Daarbij komt ook nog eens dat de games speciaal gemaakt zijn om te spelen met een controller. Ik vind een controller zelfs fijner spelen dan een muis, maar dat is een kwestie van gewenning.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toetsenbord is wel makkelijk voor berichten en in spellen om te bewegen/actie's e.d.
De muis puur om te mikken en knallen. Ik zie mezelf niet in staat om met de ene hand de joypad en met
de andere hand een muis tegelijkertijd te bedienen. Van mij mogen ze het iig meteen op de markt brengen.
laatst was toch een onderzoek dat de mensen met schietspellen op de pc met toetsenbord en muis verloren van van controllers ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben / was ook een die-hard gamer en heb sinds 1,5 maand een 360
Is het overigens niet zo dat tegenstanders in een FPS op consoles wat minder snel schieten aangezien je minder snel kan mikken met een controller?
Ben ik benieuwd hoe ze die onderzoek hebben gedaan en met hoeveel personen. Het lijkt mij moeilijk om te onderzoeken omdat hoe goed een gamer is veel invloed heeft op de resultaten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef linuxje het volgende:
[..]
laatst was toch een onderzoek dat de mensen met schietspellen op de pc met toetsenbord en muis verloren van van controllers ?
Probeer windows media encoder eens, of anders winavi..quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:17 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand dus een wel goed convert programma voor me
Ok zal es zoekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Probeer windows media encoder eens, of anders winavi..
Whahahha echt te meligquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=14638
Wil ik ook hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |