Een simpel RPG met heel veel movies denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Ik denk dat dit een old skool rpg gaat worden, alleen met nieuwe graphics.. maarja old skool rpg's zijn leuk.. denk een hitquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Als ik kijk naar de mensen die achter dit spel zitten dan betwijfel ik eigenlijk wel of het totale spel wel zo basis is en als het dat wel is dan lijkt het me nog steeds een erg goed spelquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pfft je zit het nu af te doen als een kutgame, terwijl het dat volgens mij niet eens isquote:
Halo2quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
Waarom dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat spel (Alan Wake) wordt echt geniaal.
Het zou weleens te maken kunnen hebben met een zekere PS3quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Ik denk dat je op zich best een punt hebt. Ze zullen vooral op safe spelen met de grote namen uit de FF geschiedenis.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |