op www.nedgame.com staat ie nog voor de 16equote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
homoquote:
Nah, ik zie er het nut niet zo van in..quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:16 schreef Emerica het volgende:
Wireless headset is alleen maar geintroduceerd voor extra inkomsten, het is niet met een oogmerk voor nut gemaakt.
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Vind draadloos eigenlijk wel makkelijk, scheelt weer een hoop gekloot met draden die in de weg zitten.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand een plaatje van die headset?
Misschien omdat ze dan klaarliggen met de feestdagen?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen..
Gooi je zus de prostitutie inquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Die moet ik dus ook hebbenquote:
Nee, ik heb nu niet eens een headset maar ik heb gewoon een hekel aan draadjesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is jouw headset-draad zo lang dat er erover struikelt ofzo?
(of zijn je benen zo kort?)
Jawel hoor, geen probleemquote:Op donderdag 2 november 2006 @ 16:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom brengen ze in godesnaam zoveel potentieel geweldige spellen in 1 maand uit? Dat kan ik toch nooit betalen. .
Hoe hoog heb je je volume dan wel niet wel wel niet wel niet wel wel niet staan?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Zoiets is er wel, maar dan.. euh.. 'semi-draadloos' (of hoe je het ook wil noemen)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef linuxje het volgende:
hmm, tis geen headset met geluid links en rechts helaas. Zo kun je nog steeds niet gamen voor de tv zonder dat anderen iets daarvan horen
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijdquote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Wáát, WWE vs Smackdown schijnt nu al in de winkel te liggen, zou eik pas 11 november komen, where's the money when you need it?
Media Marktquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Op Bol stond hij voor 3 november, maar waar ligt hij nu al in de winkel dan? Moet dat spel echt hebben (veel gebruikte uitspraak van me de laatste tijd), morgen maar eens de stad in dan...
Ik weet hetquote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen, kan heel slecht zijn voor je portefeuille hoor
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die Hitman: Blood Money demo werkt niet bij mij..
This game does not support
PAL-50. Please change your
display settings to PAL-60. To
change your setting, in System,
select console settings, Display.
Ik dus naar System/Console settings/Display, zie ik staan;
Current Setting
720p
Widescreen
PAL-60
WTF![]()
/edit
Top Spin demo ook, hetzelfde probleem.. (beide net gedownload)![]()
Had net al een oplossing gevonden op de eidos-site, werkt perfectquote:Op donderdag 2 november 2006 18:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HD kabel eruit, normale erin, 50 hz veranderen naar 60 hz, HD kabel er weer in en spelen.
Nog maar 2 wekenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Speel CoD2 es, dan is die 2 weken zo om.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
dat waaaaaaaaaaaachten op GoW![]()
![]()
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:00 schreef Tain het volgende:
Blue Dragon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer
Filmpje
Een simpel RPG met heel veel movies denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Ik denk dat dit een old skool rpg gaat worden, alleen met nieuwe graphics.. maarja old skool rpg's zijn leuk.. denk een hitquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe meer ik er van zie hoe minder ik de titel waardeer. De stijl bevalt me steeds minder en ook de battles lijken me snel vervelen met die blauwe draken op de achtergrond. Het lijkt me veel te basis zeg maar. Alsof het spel een gigantische been there done that gevoel gaat geven.
Als ik kijk naar de mensen die achter dit spel zitten dan betwijfel ik eigenlijk wel of het totale spel wel zo basis is en als het dat wel is dan lijkt het me nog steeds een erg goed spelquote:Op donderdag 2 november 2006 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pfft je zit het nu af te doen als een kutgame, terwijl het dat volgens mij niet eens isquote:
Halo2quote:Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef Panick het volgende:
Trouwens, dat Alan Wake is nog redelijk exclusief.
Okay, hij komt ook op de PC maar doet het alleen als je Vista hebt. Niet voor XP gebruikers.
Zelfde geldt voor HALO2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |