quote:Rouvoet ziet geweld & seks in games als een probleem
Nieuws | 2 november 2006 - In een vandaag gepubliceerd interview met ochtendkrant Sp!its noemt ChristenUnie-lijsttrekker en fractievoorzitter André Rouvoet geweld en seks in videogames een probleem. Behalve de gebruikelijke politieke antwoorden, had de politicus het volgende te melden:
"Geweld en seks op tv en internet hebben veel effect op jongeren. Je kunt niet zeggen dat het zien van geweld en seks op televisie en in videogames niets met de geest van jongeren doet. De cultuur is zodanig dat je al snel een tik van de molen krijgt."
Rouvoet bekritiseerde alleen het geweld en seks op dit soort media. Concrete plannen om geweld en seks uit videogames te verbannen in Nederland zijn er (nog) niet. Hij gaf alleen aan dat we "echt moet inzetten op jeugd- en gezinsbeleid".
Zal overal wel tussen de 50 en 60 euro liggen.... Zuiderpark zou ik niet doen als je op release wilt gamen. Probeer GCshop.nl eensquote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef Gajes het volgende:
Nog geen last van die update gehad! Weet iemand waar GOW binnenkort voor een schappelijke prijs te halen is?
Dan moet je het niet online bestellen de beste ervaring heb ik met xboxhome.nl en gcshop.nl maar het is ook wel eens gebeurd dat die later zijn dan de release.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef Gajes het volgende:
Laat die 10 euro dan maar zitten! Dan haal ik hem wel op release date, want heb geen zin om te wachten er op!
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huisquote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef Bastard het volgende:
Dimplus besteld.. tsja je doet er niks aan als ie een dag later komt, maar het scheelt stress met iedere winkel afbellen..
En als ik hem de 17e nog niet heb kom ik gewoon niet op fok en zet mn mobiel uit... wil er niks over horen ook
Ja vast wel.. maar ik ken een pipo die de spellen doorgaans een dag of 2 eerder nog heeft.. die wil ik ook niet spreken.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huis
ow die heb ik in Nieuw Zeeland heel eventjes gespeeld. Vond het er best ok uitzien, maar niet echt denderend. Gameplay kan ik weinig over zeggen eigenlijk, want dat was te kortquote:Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef devv05 het volgende:
Eragon demo op Marketplace
Die komt voor mij vrij onverwachtsBen al aan het downloaden, geen idee of het wat is eigenlijk, ken de game niet. Zit op 15% dus echt heel snel gaat het niet... maarja, geduld.
Meesterlijk.quote:
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog ff en we kunnen Tony Hawk 8 ook gamen
Betalen voor cheats ookquote:
codemasters doet hetzelfde al veel langer, en daar werd nooit zo'n ophef om gemaakt. Snap nu het probleem ook niet... Dat mensen willen betalen voor cheats moeten ze toch lekker zelf wetenquote:
Ik ben wel blij, tegen de tijd dat ik klaar ben met GoW kan ik TH8 (en wsl R6:LV) wel 2de hands kopen.quote:
Requiem for a dream?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer van je iconTopfilm overigs
Ik denk dat er toch een groot aantal mensen zal zijn die het spel na de SP al niet meer verder spelen hoor.. maar had nog niet gelezen dat RS was uitgesteld met een week eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Beter,..... hoe meer man iets eerder voor GoW gaan hoe gezelliger het online wordt.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Parisquote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, ben bezig met Hitman: Blood Money, had hem nog niet uitgepakt![]()
Heb nu zoveel spellen nieuw.
Maar wat een topper !, zo geweldig mooi, gelijk 1e level die bewaker bij de winkel doodgeschoten, het lichaam verplaatsen. Geweldig
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)quote:Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is Prince of Persia: Sands of Time backwards compatible? Een collega met een 360 wil hem lenen.
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Paris
Hij staat ertussen! Thanksquote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)
CTRL + F prince of persia
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo grootquote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moet![]()
En dan dat benauwde gevoel als je bent gesnapt en moet vluchten, maar je weet niet waarquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo groot
Als het op de pc werkt zeker ja....quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
24equote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef bluebit het volgende:
wat is dan nu de releasedatum voor Rainbow Six??
Ik dacht de 16e http://www.xboxworld.nl/release/quote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |