Gisteren nog een MP filmpje van gezien, word ook zo tofquote:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoorquote:
Godverquote:Op donderdag 2 november 2006 08:42 schreef Bastard het volgende:
Gijs, we gaan wel samen war spelen als de moffen hoor
Trek ik mn leren jas aan, scheer mn kop nog es bij en zet een bloempot op mn kop!!
quote:We’re hearing from a small number of customers (less than 1%) that are having issues with the Fall Console Update. I’ve been told that the team should have an updated version in the next 12-24 hours. We’ll let you know when the issue is resolved.
If you are having problems with the update for any reason, please call Xbox Support (1-800-4-MY-XBOX in the US and Canada). We’re working with those affected to get them back up and running, and we’re committed to making sure the update doesn’t cause problems for anyone else.
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Kam'raden, die Rotfront
Und Reaktion erschossen,
Marschier'n im Geist
In unser'n Reihen mit
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Die Fahne hoch!
Die Reihen dicht geschlossen!
SA marschiert
Mit ruhig festem Schritt
Lijkt me super Gijs!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef Bastard het volgende:
Mn Duitse hart gaat al sneller kloppen!
Ben zo hyped ook weer
Ik las gisteren dat interview op IGN, een oudgediende heeft meegewerkt aan het spel om het zo echt mogelijk te maken. Hij vind dat dit het beste bij de werkelijkheid komt omdat er zoveel chaos heerst op het slagveld, dat je af en toe gewoon niet weet waar je heen moet rennen om dekking te zoeken... dat belooft watquote:Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me super Gijs!
Laatst nog even de multiplayer van CoD2 gechecked (als spectator, ja ik ben een mietje). En dat zag er al goed uit.
Ik zou graag 2k7 spelen maar dan moet ik eerst 2k6 verkopenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:00 schreef jpg97 het volgende:
Heeft iemand Marvel Ultimate Alliance al?
En nog meer NBA 2K7 spelers hier?
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.quote:
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters editionquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.
The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat een btiches,, moet je daarom 10 euro meer betalen voor de collecters edition
ik meen me 16-11 te herinnerenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef Martijn85 het volgende:
Wanneer komt Rainbow Six eigenlijk uit? Die gaat er zeker komen nadat ik gister de demo even heb gespeeld.
Samen met GoW natuurlijk
Lumines 1 voor de PSP was 50 euro bij launch en nu is de 360 versie voor minder dan 30 te krijgen, dus ik snap eigenlijk niet waarom Lumines nu opeens te duur is...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik erger me kapot aan die kleine bullshit microtransactions. Het unlocken van kleine dingen die gewoon in het spel zitten of horen te zitten. Een armor, een stadion, velgen, etc… Kleine lullige dingen die elke keer een paar points kosten. Themes en user icons vallen daar ook onder. Bij de 1Up hadden ze mooie termen hiervoor: rape simulator en nickle-and-diming us to dead. Waar het zich op neerkomt, is dat er nu een grote betatest aan de gang is waarbij uitgevers kijken hoever ze kunnen gaan. En uiteraard loopt EA weer voorop. Wij consumenten trappen er massaal in! Luminus 2 is ook wel een mooi voorbeeld van naaigedrag op Xbox Live, als je het spel namelijk compleet wilt hebben ben je net zoveel geld kwijt als voor de PSP versie! Gewoon een full-price game dus. Het lijkt of het ideaal beeld van microtransactions, namelijk extra content na verloop van tijd die het geld waard is meer op de achtergrond is geraakt.
gewoon die extra content niet meer kopen, dat is het hele probleem. Als de helft van de wereld 10 euro lapt voor een paard in Oblivion, tja dan gaan de uitgevers door met zulke praktijken...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef Bastard het volgende:
Zolang mensen het kopen, zitten ze goed en gaan ze door.
Als niemand meer die incomplete games koopt..
staat wel in het vorige topicquote:Op donderdag 2 november 2006 09:47 schreef kepler het volgende:
zo hier ben ik lang niet meer geweest
iemand een feature-lijst van die nieuwe herfst-update?
Tnxquote:
Ja, ze hebben het slim bekeken, die uitgevers.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon die extra content niet meer kopen, dat is het hele probleem. Als de helft van de wereld 10 euro lapt voor een paard in Oblivion, tja dan gaan de uitgevers door met zulke praktijken...
De Wizard's Tower is wel een leuke aanvulling en helemaal niet zo duur.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef pmponer het volgende:
Ik heb ook nog nooit content gekocht voor een game en ben dat ook zeker niet van plan
Kijk als het echt om uitbreidingen gaat okay, maar bijvoorbeeld horse armor in oblivion of nu dat voorbeeld van carbon echt te triest voor woorden
das dan een uitzonderingquote:Op donderdag 2 november 2006 09:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
De Wizard's Tower is wel een leuke aanvulling en helemaal niet zo duur.![]()
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de gamequote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je alle extra content van dit spel wil unlocken via marketplace kost je dat $50 extra. Ja, unlocken. De content staat gewoon op de disk en is vanaf dag 1 beschikbaar tegen betaling.
The Collectors Edition Upgrade - 800 Points
Performance Drivetrain Bundle - 400 Points
Performance Engine Boost Bundle - 400 Points
Performance Handling Bundle - 400 Points
Ultimate Performance Bundle - 800 Points
Muscle Car Autosculpt Body Kit - 300 Points
Autosculpt Tuner Body Kit - 300 Points
Autosculpt Exotic Body Kit - 300 Points
1999 Nissan Skyline GT-R R34 - 80 Points
2004 Lamborghini Murcielago - 80 Points
2006 Dodge Viper SRT-10 - 80 Points
EA
[XBOX 360] Deel 164 - GoW gaat het helemaal worden!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden
heb je toevallig een linkje
dus je kan al deze dingen (behalve die collectors ding) dus gewoon unlocken in het spel zelf? Of als je dat niet lukt, kan je het dus ook kopen?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de game
Je hoeft het ook niet te kopen![]()
das dus niet het vorige deelquote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
[XBOX 360] Deel 164 - GoW gaat het helemaal worden!
probeer deze eens
Het zit al in het spel, gewoon de career spelen dan kom je het al tegen, en krijg je ze.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef kepler het volgende:
[..]
dus je kan al deze dingen (behalve die collectors ding) dus gewoon unlocken in het spel zelf? Of als je dat niet lukt, kan je het dus ook kopen?
Ow dan is het een ander verhaal, toch vind ik dat die Collectors upgrade er dan ook gelijk als unlockable erin had moeten zittenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De enige upgrade die hier van belang is is die van de Collectors upgrade. de rest die je kan kopen zit al in het spel. Alleen door ze te kopen heb je ze al unlocked zeg maar. Dus het is alleen een manier om sneller aan die spullen te komen. Het zit al in de game
Ik zal dat ook niet doen, ik zal zelf nooit 1 MP kopenquote:Op donderdag 2 november 2006 10:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ow dan is het een ander verhaal, toch vind ik dat die Collectors upgrade er dan ook gelijk als unlockable erin had moeten zitten
Kijk als mensen geld willen uitgeven aan unlockables dat moeten ze zelf weten. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen
ehmm dat ga ik niet zomaar zeggen ik bedoel ik zit echt te wachtten op forza 2 als die game me erg bevalt en ze komen na een aantal maanden met nieuwe tracks dan ga ik die waarschijnlijk wel kopen, nieuwe autos boeien me minder dus dan waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 2 november 2006 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zal dat ook niet doen, ik zal zelf nooit 1 MP kopen
quote:Rouvoet ziet geweld & seks in games als een probleem
Nieuws | 2 november 2006 - In een vandaag gepubliceerd interview met ochtendkrant Sp!its noemt ChristenUnie-lijsttrekker en fractievoorzitter André Rouvoet geweld en seks in videogames een probleem. Behalve de gebruikelijke politieke antwoorden, had de politicus het volgende te melden:
"Geweld en seks op tv en internet hebben veel effect op jongeren. Je kunt niet zeggen dat het zien van geweld en seks op televisie en in videogames niets met de geest van jongeren doet. De cultuur is zodanig dat je al snel een tik van de molen krijgt."
Rouvoet bekritiseerde alleen het geweld en seks op dit soort media. Concrete plannen om geweld en seks uit videogames te verbannen in Nederland zijn er (nog) niet. Hij gaf alleen aan dat we "echt moet inzetten op jeugd- en gezinsbeleid".
Zal overal wel tussen de 50 en 60 euro liggen.... Zuiderpark zou ik niet doen als je op release wilt gamen. Probeer GCshop.nl eensquote:Op donderdag 2 november 2006 10:41 schreef Gajes het volgende:
Nog geen last van die update gehad! Weet iemand waar GOW binnenkort voor een schappelijke prijs te halen is?
Dan moet je het niet online bestellen de beste ervaring heb ik met xboxhome.nl en gcshop.nl maar het is ook wel eens gebeurd dat die later zijn dan de release.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:56 schreef Gajes het volgende:
Laat die 10 euro dan maar zitten! Dan haal ik hem wel op release date, want heb geen zin om te wachten er op!
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huisquote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef Bastard het volgende:
Dimplus besteld.. tsja je doet er niks aan als ie een dag later komt, maar het scheelt stress met iedere winkel afbellen..
En als ik hem de 17e nog niet heb kom ik gewoon niet op fok en zet mn mobiel uit... wil er niks over horen ook
Ja vast wel.. maar ik ken een pipo die de spellen doorgaans een dag of 2 eerder nog heeft.. die wil ik ook niet spreken.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ook,.... geloof me... die heb je op release echt in huis
ow die heb ik in Nieuw Zeeland heel eventjes gespeeld. Vond het er best ok uitzien, maar niet echt denderend. Gameplay kan ik weinig over zeggen eigenlijk, want dat was te kortquote:Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef devv05 het volgende:
Eragon demo op Marketplace
Die komt voor mij vrij onverwachtsBen al aan het downloaden, geen idee of het wat is eigenlijk, ken de game niet. Zit op 15% dus echt heel snel gaat het niet... maarja, geduld.
Meesterlijk.quote:
Wanneer komt die?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog ff en we kunnen Tony Hawk 8 ook gamen
Betalen voor cheats ookquote:
codemasters doet hetzelfde al veel langer, en daar werd nooit zo'n ophef om gemaakt. Snap nu het probleem ook niet... Dat mensen willen betalen voor cheats moeten ze toch lekker zelf wetenquote:
Ik ben wel blij, tegen de tijd dat ik klaar ben met GoW kan ik TH8 (en wsl R6:LV) wel 2de hands kopen.quote:
Requiem for a dream?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook alweer van je iconTopfilm overigs
Ik denk dat er toch een groot aantal mensen zal zijn die het spel na de SP al niet meer verder spelen hoor.. maar had nog niet gelezen dat RS was uitgesteld met een week eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Beter,..... hoe meer man iets eerder voor GoW gaan hoe gezelliger het online wordt.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Ik zie dat RS: LV een weekje naar achter geschoven is? Niet zo handig van Ubisoft, met GoW en CoD3 in het vizier. Activision begrijpt het tenminste, die komt gewoon een weekje eerder met CoD3
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Parisquote:Op donderdag 2 november 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, ben bezig met Hitman: Blood Money, had hem nog niet uitgepakt![]()
Heb nu zoveel spellen nieuw.
Maar wat een topper !, zo geweldig mooi, gelijk 1e level die bewaker bij de winkel doodgeschoten, het lichaam verplaatsen. Geweldig
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)quote:Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is Prince of Persia: Sands of Time backwards compatible? Een collega met een 360 wil hem lenen.
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste level is ook de demo van het spel geloof ik. Vond ik het minst.... vreemd genoeg lijkt het spel pas te beginnen vanaf het Theater in Paris
Hij staat ertussen! Thanksquote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
De officieele microsoft backwards compability lijst is tijdelijk off-lijn maar hier staat er tussen (lijst is oud maar dat betekent wel dat ie er nu nog tussen zit)
CTRL + F prince of persia
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo grootquote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is ook de demo ja, zit nu level 2. damn wat een zicht zeg, in chili geloof ik, al die mannen een wapen op zak, geen idee waar ik heen moet![]()
En dan dat benauwde gevoel als je bent gesnapt en moet vluchten, maar je weet niet waarquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Hitman,... plannen, nadenken, reageren,..... Levels zijn zo klein en toch zoooo groot
Als het op de pc werkt zeker ja....quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat iemand die wireless headset eigenlijk nog halen?
24equote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef bluebit het volgende:
wat is dan nu de releasedatum voor Rainbow Six??
Ik dacht de 16e http://www.xboxworld.nl/release/quote:Op donderdag 2 november 2006 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
24e
Dat zie ik tenminste staan op play.com en dimensionplus.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |