Je hebt media connect toch ook niet nodig als je mediaplayer11 hebt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:19 schreef Martijn85 het volgende:
Ik draai de beta van windows vista dus dat media connect werkt dan niet eens
Je krijgt 1 motor en je moet voor de rest betalen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:01 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Het principe is briljant, lijkt me vrij moeilijk dat te verneuken..
Ja, dat is idd iets waar ik overheen keekquote:
Deze is véél beter:quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Zijpie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cS1xyR2w7pg&mode=related&search=
wat een reclame![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is véél beter:
http://www.youtube.com/watch?v=eM9SuEfK2Kw
Grappigquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Studiegenoot had een grappige bug gevonden bij FEAR demo, ik meteen filmen, enfin, download hiero;
http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/FEAR.wmv
WHOEHHAAHAHHAHAAHquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is véél beter:
http://www.youtube.com/watch?v=eM9SuEfK2Kw
Ik vind 'm ook supergoed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:08 schreef Zijpie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cS1xyR2w7pg&mode=related&search=
wat een reclame![]()
De Indische Waterlelies, de Eftelingquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Grappigbtw waarvan is die muziek ook al weer op de achtergrond?
Net getestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar heb er alle vertrouwen in dat het werkt
`quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
Natuurlijk krijg je een foutmelding
Je hoeft namelijk niks te installeren
Je kunt media connect al gebruiken slimmerik
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar heb er alle vertrouwen in dat het werkt
quote:
Ik begon heel hoopvol want het is een mooie uitleg... maar er gebeurt niks. Heb zelf ook geen verstand van dat script dus weet niet wat te tweeken.. maar ik heb die player uitgepakt.. map aangemaakt, batch er in gezet, en een *.mov er op gezet.. script start.. en verder niksquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bastard,
Ik heb een hele snelle manier gevonden om elk willekeurig videobestand te converteren naar wmv..
Er is natuurlijk wel kwaliteitsverlies, maar het is prima te doen voor 'simpele' films zoals jackass of
films waarbij details/speciale effecten niet zo heel erg belangrijk zijn. Verwacht geen DVD-kwaliteit!
Natuurlijk speelt het ook mee dat het lekker makkelijk is, niks geen instellingen oid, en het werkt 100%
Download eerst de laatste vlc player
Unzip de vlc player in c:/vlc
die andere slash kan ik niet posten ofzo?
unzip onderstaande batch-file in de folder waar het videobestand staat dat je wil converteren.![]()
http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/OPA_WMV.zip
Sleep het videobestand op de batch-file en laat los.
Zo heb ik net een film van 700MB (106 minuten) in 40 minuten geconverteerd
op een relatief trage PC (Celeron 2.2Ghz, 1GB ram) en terwijl ik gewoon ermee
bezig was. Eindresultaat was een kijkbaar wmv-bestand van 1200MB. Batchfile
zal vast nog wel te fine-tunen zijn, maar ik heb helaas niet zoveel verstand van vlc..
Mocht iemand een makkelijkere manier weten (ik kan het me haast niet voorstellen),
of de batchfile kunnen finetunen, lees ik (en de andere users) het natuurlijk graag!![]()
ik ook, maar nog niet ingevoerdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zo een 48 uur graits live code bij PES6 gekregen, Maar die code werkt niet
En je ziet niet dat vlc begint te lopen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begon heel hoopvol want het is een mooie uitleg... maar er gebeurt niks. Heb zelf ook geen verstand van dat script dus weet niet wat te tweeken.. maar ik heb die player uitgepakt.. map aangemaakt, batch er in gezet, en een *.mov er op gezet.. script start.. en verder niks
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens net Halo2 en GTA:SA op de kop getikt voor ¤2 samen. (nieuw)![]()
Ze zijn echter voor de 'oude' xbox.. Is dat wat, en werken ze ook op de 360?
Halo 2 kan je ook op de 360 spelen, welkom op LIVEquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb trouwens net Halo2 en GTA:SA op de kop getikt voor ¤2 samen. (nieuw)![]()
Je hebt wel de code ín het hoesje ingevoerd?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zo een 48 uur graits live code bij PES6 gekregen, Maar die code werkt niet
WAAR?! Moet Halo 2 ook nog hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
die wil ik ook, spill!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ebay heerscht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar![]()
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo 2 kan je ook op de 360 spelen, welkom op LIVE![]()
Tssssk tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.
WWW.IKWILEEN360MUIS.NL
LOLquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef Bastard het volgende:
Maar zal je nog sterker vertellen... na het uitvoeren van dat script... werkte mn xbox live niet meer he![]()
![]()
Geen IP kon hij vinden, kon de hele pc niet vinden meer.. Dus ik denk het zal toch niet dat mapje zijn
Verwijder, reboot, xbox reboot, en hallo live![]()
Beter niet, Maar wel gewoon goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tssssk tuurlijk wel
Tis ff wennen, maar het speelt zelfs beter dan met muis... iedereeeeen speelt zo namelijk
Ik bak er niets van iig, schiet alles om me heen overhoop behalve mijn targetquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Ik had dezelfde ervaring toen ik voor het eerst een Apple aanraakte. Voelde me echt een 70-plusser op zo'n computercursus in buurthuis 'De Krasse Knar'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Off-topic of niet, ik moest lachen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
De vraag is of een mens dat wel moet willen, als mijn ervaringen met Apple mij iets geleerd hebben is dat ik een computer wil, en niet een undersized snoepautomaat met USB-aansluitingen.
en?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is Brussel een kutstad om te rijden zeg! Maar... CoD3 heb ik weer gespeeld, ook in multi.
Hoi allen btw.
Ah, dat is ook minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
Gejat ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
In welk gat ligt dat dan? Je hebt toch wel een inboedelverzekering?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
Kijk dat is kut zeg... dammm dude...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
.................................. Waar post je nu dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
ok, stiekem moest ik er wel om lachen, maar het is niet grappig natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is niet verzekerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Best nog wel een aardige buurt.
Ik hoop voor je dat je er verzekerd voor bent.
De grap continuesquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef BMH het volgende:
MMarsu: Als je jouw 360 gelinkt hebt aan je xbox live account (met de code op je xbox) is het misschien mogelijk voor M$ om je 360 te bannen van live
Beiden spellen zijn 360 compatible.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Lame antwoord zou zijn: lees de preview binnenkort!quote:
Tja ben niet verzekerd en heb atm ook geen geld meer om een nieuwe 360 te halen dus ik koop vanmiddag maar een Ps2 met m'n spaargeld met wat echte toppers erbij ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. Waar post je nu dan?
Of erger..... hoe ga je GoW nu gamen en ben je verzekerd?
gewoon ff wat meer werken en gewoon de 360 kopenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja ben niet verzekerd en heb atm ook geen geld meer om een nieuwe 360 te halen dus ik koop vanmiddag maar een Ps2 met m'n spaargeld met wat echte toppers erbij ofzo.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wacht, hoeveel mensen posten er hier in dit topic? Als iedereen nu gewoon ff een aantal euros overmaakt aan MMaRsu? All for one, one for all
Wacht, hoeveel mensen posten er hier in dit topic? Als iedereen nu gewoon ff een aantal euros overmaakt aan MMaRsu? All for one, one for all
ik zie het wel over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 18:00 - 28:00 (minuten) Gears of War footage __________O___________ MP en SP en direct feed kwaliteit.... ook nu een andere levels![]()
nieuwe 1up show
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
Tja m'n moeder is vergeten inboedel verzekering te regelenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef Robocock het volgende:
Niet verzekerdwaarom in hemelsnaam niet
Kost je 6 euro per maand
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef Chocobo het volgende:
Vanaf 18:00 - 28:00 (minuten) Gears of War footage __________O___________ MP en SP en direct feed kwaliteit.... ook nu een andere levels![]()
nieuwe 1up show
http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462
We hebben het hier over MMaRsu...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Humm, solidariteit is toch lager hiero dan bij andere sites![]()
Als ik jouw online zie komen dan zal ik wel vragen of ik zijn xbox mag kopen en een plek afspreken, zodat jij hem inelkaar mag slaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
thanks, maar ik zie het niet gebeuren
[..]
Tja m'n moeder is vergeten inboedel verzekering te regelen
Kan het nog steeds niet echt geloven, het kutte is gewoon dat je al je persoonlijke shit op je pc kwijt bent ( foto's filmpjes weet ik wat allemaal ) en dus al mijn 360 saves en gekochte arcade games
Dan regel je dat daar tochquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Humm, solidariteit is toch lager hiero dan bij andere sites![]()
Dan hoop ik liever dat de 360 oververhit raakt en zijn huis in de hens vliegtquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als ik jouw online zie komen dan zal ik wel vragen of ik zijn xbox mag kopen en een plek afspreken, zodat jij hem inelkaar mag slaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dan hoop ik liever dat de 360 oververhit raakt en zijn huis in de hens vliegt![]()
Dat ben jij alquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:22 schreef Robocock het volgende:
[..]
Introduceer hem als je beste vriendje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |