Ebay heerscht.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar![]()
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo 2 kan je ook op de 360 spelen, welkom op LIVE![]()
Tssssk tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
FPS'en kan ik niet van met die rare joypad.
WWW.IKWILEEN360MUIS.NL
LOLquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:03 schreef Bastard het volgende:
Maar zal je nog sterker vertellen... na het uitvoeren van dat script... werkte mn xbox live niet meer he![]()
![]()
Geen IP kon hij vinden, kon de hele pc niet vinden meer.. Dus ik denk het zal toch niet dat mapje zijn
Verwijder, reboot, xbox reboot, en hallo live![]()
Beter niet, Maar wel gewoon goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tssssk tuurlijk wel
Tis ff wennen, maar het speelt zelfs beter dan met muis... iedereeeeen speelt zo namelijk
Ik bak er niets van iig, schiet alles om me heen overhoop behalve mijn targetquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Ik had dezelfde ervaring toen ik voor het eerst een Apple aanraakte. Voelde me echt een 70-plusser op zo'n computercursus in buurthuis 'De Krasse Knar'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Beter niet, Maar wel gewoon goed.
Tis een kwestie van wennen, als ik mijn pa op een pc zie gamen zie ik dezelfde fratsen als iemand die nooit op een console gamed.
Muis is ideaal voor FPS en RTS, maar met een controller werkt het ook meer dan goed!
Off-topic of niet, ik moest lachen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
De vraag is of een mens dat wel moet willen, als mijn ervaringen met Apple mij iets geleerd hebben is dat ik een computer wil, en niet een undersized snoepautomaat met USB-aansluitingen.
en?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:18 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is Brussel een kutstad om te rijden zeg! Maar... CoD3 heb ik weer gespeeld, ook in multi.
Hoi allen btw.
Ah, dat is ook minderquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
Gejat ook.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Mijn Xbox360 is gejat!Ze hebben op m'n kamer ingebroken en mijn pc en 360 gejat terwijl ik aan het werk was
In welk gat ligt dat dan? Je hebt toch wel een inboedelverzekering?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
Kijk dat is kut zeg... dammm dude...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
.................................. Waar post je nu dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:37 schreef MMaRsu het volgende:
Oostehramrikkade, je bent er zelf geweest toen je TR kwam brengen
ok, stiekem moest ik er wel om lachen, maar het is niet grappig natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is niet verzekerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Best nog wel een aardige buurt.
Ik hoop voor je dat je er verzekerd voor bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |