dus tóch bij de komst van 'n nieuweling!quote:Op zondag 17 september 2006 17:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Op 08-01-2004 (afl. 1985 / seizoen 11) werd bevestigd wat de scène-overgangen eerder die week al deden vermoeden: baby Doris is geboren in Amsterdam, dus ONM is verhuisd naar Amsterdam.
Perverseling.quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
Tsssk...het was best leuk!quote:Op zondag 17 september 2006 17:26 schreef babette21 het volgende:
knap trouwens dat je het enige boeiende moment uit dat sterrenslagachtige program heb weten te vissen: een halfblote Niels!
mwah de meeste onderdelen waren behoorlijk slaapverwekkend...quote:Op zondag 17 september 2006 17:59 schreef Svensational het volgende:
Tsssk...het was best leuk!
Jasperquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Of het vergeten broertje van Esmee en Sanne![]()
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
oh, en Iris heeft ook nog 'n broertje, Mathijs ofzo...
serieus? wanneer dan??quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Svensational het volgende:
Maar die hebben we al een keer gezien, dus dat zou niet kunnen.
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keerquote:
nee, dat was het broertje van Ilyas, Moquote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Svensational het volgende:
Nou, tijdens Arthurs toespraak toen toch een keer? Of was dat het broertje van Sanne?
Oh, dat kon ook nogquote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat was het broertje van Ilyas, Mo
Dan zou ik indd ook ontslag nemen en niet meer terugkomen...Al heeft hij wel humor...Af en toe...quote:dat is toch ook wel een degradatie?
ik snap overigens wel dat ze ONM niet meer zo ziet zitten, dat arme kind heeft waarschijnlijk nog nachtmerries van het figureren in de Joostlijntjes....
Sommige mensen...quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef Miss_Bitchy het volgende:
[..]
Sommige mensen...![]()
BTW Iwan, die foto van Marnix...probeer je me bang te maken ofzo???![]()
Hey! Rustig jij!quote:Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nikkie is gewoon een arrogant wijf, kom haar helaas te vaak tegen hiero in de stad, dat vernaggeld dan ook gelijk mijn dag.![]()
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef soapie het volgende:
Of het vergeten broertje van Esmee en Sanne![]()
Logisch, want Esmee moet na haar loverboylijntje toch weer iets om handen hebben...quote:
good thinking!quote:Op maandag 18 september 2006 09:21 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Sam Couwenberg? (de broer van Luna)![]()
wie is dat dan weer?quote:Op zondag 17 september 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
Sascha Visser
quote:
ja ik heb hem wel eens in een stukje Kees & Co gezien [ vraag me niet waarom, dieper kan een comedy volgens mij niet zinken] en ik was niet erg gecharmeerd van hemquote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
ik moet altijd wel om hem lachen, maar dat komt meer doordat hij zo'n aparte (lees: vrij slechte) manier van spelen heeft. In comedy is dit nog wel oke, maar ik vraag me serieus af wat hij er straks in onm van maakt....
dat was het ... ik heb gekeken omdat Nikki Plessen mee ging doenquote:Op maandag 18 september 2006 15:24 schreef babette21 het volgende:
ik vind K&C altijd wel grappig eigenlijk, zeker die laatste seizoenen met Victor Löw...
maar goed, jij bent sowieso anti-Ned. comedy, dus deze aversie zegt natuurlijk niet zoveel
heel goed, we zitten te suffen...quote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of niet, want die heet n.l. Reitsema.
waren zijn hersens niet ook bewerkt?quote:Op maandag 18 september 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
heel goed, we zitten te suffen...
maar goed, het gaat hier dus om Sam van Margot én.... Victor!!
het opstandige zoontje dat zijn vader komt wreken!??
Nikkie Plessen zat totaal niet op d'r plek daar, had eigenlijk net zo'n nutteloze rol als in ONMquote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Wup het volgende:
dat was het ... ik heb gekeken omdat Nikki Plessen mee ging doen
[yep je hebt gelijk, maar dat geldt niet alleen voor Nedelandse comedys hoor]
hm ze hebben toen wel met één van die kids zitten kloten, maar volgens mij was dat Luna (nog voor de geboorte).quote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef Wup het volgende:
waren zijn hersens niet ook bewerkt?
yep Victor ging zijn kids bewerken met zijn hogere intelligentie plannetjequote:Op maandag 18 september 2006 15:39 schreef babette21 het volgende:
hm ze hebben toen wel met één van die kids zitten kloten, maar volgens mij was dat Luna (nog voor de geboorte).
oh ja, en toen Vic zo aan het flippen was wilde hij ook iets met zo'n koter ja... maar toen was ik net terug in 't land, dus snapte ik überhaupt de ballen van dat lijntje
Klopt. Sam en Luna zouden volgens Victor nog grootse dingen gaan doen. Niels (toen nog Rigter:) vertelde in z'n tweede aflevering dat hij Victor nog ontmoet had op het congres over het stamcelonderzoek, juist op de dag dat Sam en Luna geboren werden. Morgen is het trouwens precies 3 jaar geleden dat Margot, Maurice en de kids naar Zuid-Afrika vertrokken.quote:Op maandag 18 september 2006 15:34 schreef Wup het volgende:
waren zijn hersens niet ook bewerkt?
Mis ik weer eens iets???quote:Op zondag 17 september 2006 21:59 schreef Ludger het volgende:
[..]
Het is dat het niet uit ONM zelf is. Dan hadden ze een verhouding
![]()
Ja, dat wil ik ook wel eens tegen Nikkie zeggen ja, iets minder kapsones zou leuk zijn.quote:
Dan eis ik ook Hidde Maas terug!quote:Op maandag 18 september 2006 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, we zitten te suffen...
maar goed, het gaat hier dus om Sam van Margot én.... Victor!!
het opstandige zoontje dat zijn vader komt wreken!??
ja, wie niet... god, wat mis ik de Arthur-quotesquote:Op maandag 18 september 2006 16:19 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Dan eis ik ook Hidde Maas terug!![]()
Ik had nu bijna iets willen zeggen, maar dat laat ik maar achterwege...quote:Op maandag 18 september 2006 16:17 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel eens tegen Nikkie zeggen ja, iets minder kapsones zou leuk zijn.
Met die gasten uit de Muiderpoort heeft ie in ieder geval geen gebrek aan clientèle. Het kan dan ook niet lang duren of Babette komt de gelederen versterken: Couwenberg & Reitsema Advocaten.quote:Op maandag 18 september 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
dan kunnen ze dus best doen dat het experiment ertoe heeft geleidt dat Sam wat sneller veroudert is!
oh, en als ie dan toch uit Zuid Afrika komt, kan hij Jannes wel meteen mee terug nemen, dat vond ik altijd wel 'n geinig joch
*Babette wordt helemaal enthousiast![]()
volgens mij hebben we dat plan 2 jaar terug al gelanceerd...quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Met die gasten uit de Muiderpoort heeft ie in ieder geval geen gebrek aan clientèle. Het kan dan ook niet lang duren of Babette komt de gelederen versterken: Couwenberg & Reitsema Advocaten.koekje d'r bij?
![]()
Als we nou eens met z'n alle geld sparen en hem omkopen???quote:Op maandag 18 september 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, wie niet... god, wat mis ik de Arthur-quotes
"the woman means fucking trouble" *zucht*
da's d'r één van Wup, niet van Arthurquote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef Miss_Bitchy het volgende:
"La Claire.."
Is dat een sneer naar mij toe?quote:Op maandag 18 september 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
waarom nemen die lurkers alleen onze slechte ideeën over...
Ze doen 't erom.quote:Op maandag 18 september 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
volgens mij hebben we dat plan 2 jaar terug al gelanceerd...
Aangezien m'n ideetjes bij de schrijvers van GTST wèl gretig aftrek vinden hoop ik dat m'n verzoek, om Hidde Maas een doorstart te laten maken als oom Arthur, spoedig wordt ingewilligd. Meerdijk is dringend toe aan een èchte bad guy.quote:Op maandag 18 september 2006 16:31 schreef babette21 het volgende:
ja, wie niet... god, wat mis ik de Arthur-quotes
"the woman means fucking trouble" *zucht*
Wup??? Ohh...Sorry, ben blond...Dat het niet van Arthur was, weet ik, maar vond het wel een cewle naam.quote:Op maandag 18 september 2006 17:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's d'r één van Wup, niet van Arthur
Waarom GTST? Dat is toch al op sterven na dood en ik kijk het niet.quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aangezien m'n ideetjes bij de schrijvers van GTST wèl gretig aftrek vinden hoop ik dat m'n verzoek, om Hidde Maas een doorstart te laten maken als oom Arthur, spoedig wordt ingewilligd. Meerdijk is dringend toe aan een èchte bad guy.
Hebben wij die dan???quote:Op maandag 18 september 2006 16:44 schreef babette21 het volgende:
Sinds wanneer ben jij blond?quote:Op maandag 18 september 2006 17:56 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Wup??? Ohh...Sorry, ben blond...Dat het niet van Arthur was, weet ik, maar vond het wel een cewle naam.![]()
quote:Maandag 25 september
“Wie o wie is de nieuwe eigenaar van het pakhuis?”, dat vragen de bewoners zich stuk voor stuk af. Onder hen is er maar één die het antwoord weet, en die wil dat dat geheim blijft. Chris vindt die opdringerige Leonore eigenlijk maar niks en voelt zich zeer ongemakkelijk bij haar in de buurt. Toch heeft hij haar nodig, dus: get over it! Ilyas is het er helemaal niet mee eens dat Iris Elif zo vaak voor Ivan laat zorgen. Tonnie wordt onder druk gezet om zich weer in te laten met illegale praktijken.
Dinsdag 26 september
Junior probeert Esmee te bereiken, maar wordt keihard gedumpt. Als hij uit het ziekenhuis wil ontsnappen, stort hij ter aarde… Malú laat weten dat ze binnenkort Nederland moet verlaten. Daan schrikt hier zo van dat hij belooft naar een oplossing te zullen zoeken. De vraag is of hij hiermee niet te veel hooi op zijn vork neemt. Tonnie probeert de criminele Faber ver van zijn vrienden te houden… duh, dat lukt dus niet.
Woensdag 27 september
Marnix wordt voorlopig op vrije voeten gesteld, maar is daar raar genoeg niet blij over. Chris ergert zich aan het ongeduld van Julia: ze dringt zich op en dreigt op die manier het hele plan om Leonore financiëel uit te kleden te verstieren. De familie Klein kijkt verrast op als juist Just met goede raad komt om tot Esmee door te dringen. Laat Joyce zich voor Juniors karretje spannen of snapt zij ook wel dat hij haar misbruikt om Esmee terug te krijgen?
Donderdag 28 september
Geen ONM ivm UEFA-CUP voetbal
Vrijdag 29 september
Malú en Daan hebben Joost iets moeilijks te zeggen, namelijk dat zij lovers zijn. Pas als Joost het weet durven ze publiek te gaan met hun relatie. Maar wie gaat dat vertellen en wanneer? Annemarie en Marnix zijn trots en blij als Esmee naar de politie wil om aangifte te doen tegen loverboy Junior. Sanne ziet het echter niet zitten en reageert zich onredelijk af op Just… die dáár dan weer op afknapt en pissed off het pand verlaat. Omdat Sanne dus iets goed te maken heeft bij Just, gaat Esmee alleen richting politiebureau, dan staat Junior plotseling voor haar neus…
Houdt het dan nooit op?!quote:Donderdag 28 september
Geen ONM ivm UEFA-CUP voetbal
Sinds mijn geboorte, net zoals Esmée.quote:Op maandag 18 september 2006 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij blond?
mja ik heb 't laatste jaar qua casting toch ook wel heel wat bewerkstelligd (mevr. Van Veen, mr. Van Bohemen..) maar mr. Maas terugkrijgen wil maar niet lukken.....quote:Op maandag 18 september 2006 17:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Aangezien m'n ideetjes bij de schrijvers van GTST wèl gretig aftrek vinden hoop ik dat m'n verzoek, om Hidde Maas een doorstart te laten maken als oom Arthur, spoedig wordt ingewilligd. Meerdijk is dringend toe aan een èchte bad guy.
quote:
klopt helemaalquote:Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt erop dat Chris het nieuwe speledingetje van Liz Snoijink gaat worden. Er staat me iets van bij dat Liz Snoijink in MvdW ook een toyboy had: Chris, gespeeld door... Tom 'Carlo' Mickers.
ik vond Liz Snoijink in MvdW niet leuk, en ex-Carlo weet ik me niet meer te herinneren daarin.quote:Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijkt erop dat Chris het nieuwe speledingetje van Liz Snoijink gaat worden. Er staat me iets van bij dat Liz Snoijink in MvdW ook een toyboy had: Chris, gespeeld door... Tom 'Carlo' Mickers.
En een 'frisje' voor de moeite?quote:Op maandag 18 september 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
klopt helemaal
volgens mij had hij 2 regels tekst daar
ik vond het erg lang duren voor ze in haar rol kwam, maar uiteindelijk werd het op zich nog wel wat. Ik herinner me een vrij sterke scene met Tom Jansen (Yakov), die haar vervolgens genadeloos neerschoot....quote:Op maandag 18 september 2006 18:20 schreef Wup het volgende:
ik vond Liz Snoijink in MvdW niet leuk, en ex-Carlo weet ik me niet meer te herinneren daarin.
die was geinig jaquote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
En een 'frisje' voor de moeite?Hoe zei Arthur het ook al weer: "Fris? Fris it is!" Die scène met de vliegende tafel is toch wel dè Carlo Classic.
LOL, toen hij binnenkwam : 'en neem een frisje knul':)quote:Op maandag 18 september 2006 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En een 'frisje' voor de moeite?Hoe zei Arthur het ook al weer: "Fris? Fris it is!" Die scène met de vliegende tafel is toch wel dè Carlo Classic.
en nog correct gespeld ookquote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
leuk detail ook op de website van Tom Mickers:
[..]
Hij heeft 't gekocht, weet niet meer wanneer, iig vorig seizoenquote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Chris dat Pakhuis kan verkopen:
hij is toch hoofdhuurder, toch geen eigenaar??
quote:Op maandag 18 september 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Chris dat Pakhuis kan verkopen:
hij is toch hoofdhuurder, toch geen eigenaar??
oh oke, vorig seizoen deed ik even niet mee...quote:Op maandag 18 september 2006 19:06 schreef Ludger het volgende:
Hij heeft 't gekocht, weet niet meer wanneer, iig vorig seizoen
paardenmeisje?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat paardenmeisje heet Lizzy.
Er had een pony op haar voet gestaan.quote:
op wiens voet?! volgens mij heb ik 'n stukje gemistquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Er had een pony op haar voet gestaan.
quote:
Misschien mag Lizzy wel wat van Hillards 'Tranqui-Horse' lenen om pony Daisy te laten kalmeren.quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
Er had een pony op haar voet gestaan.
Niels hielp een jong meisje wier pony op d'r laarsje was gaan staan. Niet meer stiekem wegzappen heh!quote:Op maandag 18 september 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
op wiens voet?! volgens mij heb ik 'n stukje gemist
quote:Op maandag 18 september 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
heeft Junior nou 'n nieuwe coupe??!
lekkere timing, verhaaltechnisch gezien
Edward Scissorhands?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:10 schreef Mvnl het volgende:
t kan erger... ik ken iemand die na een cliffhanger waarin ze met haar ex in bed belandde, de 'volgende ochtend' met kort haar weer opstond.. (knip-seks?)
Volgens mij is ze zonder eigen wil geborenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
als we Esmee weer 's met 'n Ipodje zien kan ik wel raden wat ze luistert:
Laat me, laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan"
Ramses![]()
kan zijn, maar dat "Laat me" haar huidige motto is kan zeker niet missen, ze blèrt het elke scènequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is ze zonder eigen wil geboren.
Vervang hierbij "geld" door een willekeurig voorwerp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
"Omdat het je geld niet is!!"
Een echte Marokkaan.
Huh, is dat een ander...quote:
Nou niet bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
nee, ze zei het echt zo, als in: je weet toch dat ik de grootste geldwolf van ons tweeën benquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Nou niet bedoel je?
Ramses isquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
Dat was een echte Julia quote!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
Christiaan Adelbert Vroman, geboren op 24-03-1977 te Wassenaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Chris hoe-heet-die-nou-allemaal Vroman?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou NIET uit z'n hoofd?!"![]()
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef digispeed het volgende:
hmmm kijk niet vaak ONM, maar was nieuwschierig naar de acteerprestatie van Liz in een soap serie. Ze kan beter andere rollen gaan spelen, want tot nu toe is het niks.
Zonde, was als actrice is ze best goed, maar niet in een soap.
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....![]()
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of niet
tot nu toe zeg ik nee.
Ze heeft na Deep Throat nooit meer andere films gezien.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
Laat me alleen, alleen met al mijn verdrietquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeldquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:05 schreef soapie het volgende:
Gun haar even de tijd om erin te komen zeg!!!
echt? oh dan vind ik 'm minder leuk...quote:
hihiquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rita Hovink - Laat Me Alleen
Zoooo das ook al een oudje....quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat me alleen, alleen met al mijn verdriet
Het is beter dat ik nu geen mensen zie
Niemand niemand niemand die me troosten kan
Ik verloor mijn toekomst en mijn doel
Rita Hovink - Laat Me Alleen
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou inderdaad zeg, dit is wel erg snel geoordeeld
1974. Rita Hovink is al 27 jaar dood.... dat is ONM ook bijna.quote:
ai dat klopt niet echt hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef digispeed het volgende:
een hoop mensen mogen dat zeggen, maar van jou had ik zo'n reactie
niet verwacht. als er iemand snel een oordeel heeft is babs wel.
Idd. Op sterven na!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
dat is ONM ook bijna.
ok ik ben misschien wat snel met oordelen. krijg ik vaker te horen (misschien een slechte eigenschap)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai dat klopt niet echt hoor...
ik heb wel vaak kritiek, maar ik oordeel (vrijwel) nooit meteen; ik spreek anderen er juist meestal op aan
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruziequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat je haar ff met rust!? Ze kan zelfs mij verdragen, dus valt ze wel mee.
Graaauuw! Woef! Hap!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef digispeed het volgende:
oh het was niet eens lullig bedoelt ofzo, niet gelijk denken dat ik hier ruzie
aan het schoppen ben.
nee die heb ik niet in mijn kantoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Graaauuw! Woef! Hap!
Hang je al in de gordijnen?
Waarom moet het van jou stoppen? Het is toch leuk? Ik heb me elk geval erg vermaakt. Ik vind het wel bijzonder om bij een soap te kunnen lachen omdat het echt leuk is, in plaats van omdat het zo pijnlijk slecht is, zoals bij enkele andere nederlandse soaps waarvan ik de naam niet zal noemen.quote:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef soapie het volgende:
Vivienne van den Assem heeft nu al een Sinterklaas programma op Nickelodeon!!!! Belachelijk!!!!!
Zag het net op het jeugdjournaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
jammer dat ze niet eens wat leuks gaat doen...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
nu al???? zij heeft trouwens wel veel programma's daar
ze heeft 'n half jaar terug de hoofdrol gespeeld in "Het woelen der gehele wereld" (samen met o.m. Kim Pieters), maar die is niet erg goed ontvangen geloof ik. Mij lijkt ie op zich wel okequote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef Wup het volgende:
jammer dat ze niet eens wat leuks gaat doen...
ow daar had ik nog nooit van gehoord, Woeden volgens IMDB?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
ze heeft 'n half jaar terug de hoofdrol gespeeld in "Het woelen der gehele wereld" (samen met o.m. Kim Pieters), maar die is niet erg goed ontvangen geloof ik. Mij lijkt ie op zich wel oke
Teun gaat met Elif neuken en Ilyas komt er achter en in een vlaag van woede gaat Teun zeggen dat Iwan van Ilyas is.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:31 schreef soapie het volgende:
Van mij mag dat hele baby gedoe wel eens uitkomen nu, zo lekker geloofwaardig, alle deuren in dat pakhuis staan open en niemand die het hoort. Tuurlijk!!!!![]()
woeden ja, typfoutjequote:Op woensdag 20 september 2006 19:30 schreef Wup het volgende:
ow daar had ik nog nooit van gehoord, Woeden volgens IMDB?
maar leuke lijst, jou Cees en mijn Peer doen ook mee
ja, ik heb deze ook wel weer gezien... ondanks Hillard!quote:ik wil ook weer eens een nieuwe Essent
Elifs Genözalquote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef soapie het volgende:
Die Elif is ook zo'n enorm zeikwijf!!!!!
quote:Elif Özal: "Dat een acteur zich zo kan verlagen."
nietesquote:Op woensdag 20 september 2006 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Teun gaat met Elif neuken en Ilyas komt er achter en in een vlaag van woede gaat Teun zeggen dat Iwan van Ilyas is.
Ik erger me ook zo aan haar bij de begin tune: "Ik doe niet moeilijk."quote:Op woensdag 20 september 2006 19:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Elifs Genözal
In één ding heeft ze wel gelijk...
[..]
Ze loopt alleen maar een beetje leuk te doen en is een totaal nietszeggend personage.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:28 schreef soapie het volgende:
Die Elif is ook zo'n enorm zeikwijf!!!!!
Ik vind Evrim wel een lekker ding.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:44 schreef pberends het volgende:
Ze loopt alleen maar een beetje leuk te doen en is een totaal nietszeggend personage.
Je had hem wel correct verstaan hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? oh dan vind ik 'm minder leuk...
nog wel aardig, maar hoe ik 'm verstond vond ik 'm echt hylarisch
Het is een Turkse h**r!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind Evrim wel een lekker ding.
Who cares, het is gewoon saai en irritant.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
wat een kutplantje....
en hoe voorspelbaar dat Sanne's hart straks gebroken wordt door de BrokeDOK Mountain-meneer
Met 'm het nest in denk ik.... Het liefst nog waar Julia bij is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Wat wil die weduwe nou van Chris?
so far, so goodquote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef soapie het volgende:
Ik vind Leonore wel vermakelijk eigenlijk!!!!!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
We krijgen gewoon een nieuwe loverboy verhaallijn, maar dan met Julia als Junior en Chris als Esmee.
Ze houdt zaken en prive strikt gescheiden. Vandaar dat ze de belastingen met Chris doet en hem zowel wil neuken.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Met 'm het nest in denk ik.... Het liefst nog waar Julia bij is.
Keanu Reeves. Wat een drol!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ter gelegenheid van dit topic heeft Veronica Magazine deze week een interview met Robert de la Haye.
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc348/th_67848_vm_onm_2006_38_0001_122_348lo.jpg]afbeelding][/URL]
VM (2006, #38)
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
tuurlijk, ga met 't ideetje van Iwan aan de haal....
Ik vind het ook maar een raar mens.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze houdt zaken en prive strikt gescheiden. Vandaar dat ze de belastingen met Chris doet en hem zowel wil neuken.
Leuk interviewquote:Op donderdag 21 september 2006 21:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ter gelegenheid van dit topic heeft Veronica Magazine deze week een interview met Robert de la Haye.
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc348/th_67848_vm_onm_2006_38_0001_122_348lo.jpg]afbeelding][/URL]
VM (2006, #38)
[..]
De enige normale interview tot nu toe in het Veronica bladquote:
Ik snap er weinig van, want ik vind die Shirina totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
wat staan ze nou te janken, ze gaat toch gewoon even op vakantie (soort van)...
bijzonder origineel jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Oh weer een Tonnie-crimineel verhaallijntje.
"Je moet klusjes voor me doen"quote:
Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Oh weer een Tonnie-crimineel verhaallijntje.
Hij had beter het pakhuis niet kunnen kopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.![]()
Ben ik naast degene die er niks van kan weer in een reclame te zienquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij had beter naar Sven kunnen gaan voor een lening.![]()
Als ik het me goed herinner heeft Bettina geen afscheid genomen van Lisette, maar nu dus wel van Shirina, die een paar maandjes op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
Dit vastgoedverhaallijntje biedt anders wel voldoende mogelijkheden om een paar karakters te liquideren.quote:
eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit vastgoedverhaallijntje biedt anders wel voldoende mogelijkheden om een paar karakters te liquideren.
Nou ja, 3 maanden is best lang hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
begint?? hij hangt al twee jaar op dit niveauquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Joost begint bijzonder irritant te worden!
neuh...quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
begint?? hij hangt al twee jaar op dit niveau
Wat een artisiek man.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
en een ereplekje in de nieuwe OP![]()
Wat een irritante kutsite zegquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:56 schreef babette21 het volgende:
hij heeft 'n site!!!!
haha, wel een zooi, die muffe verhaallijntjequote:Op vrijdag 22 september 2006 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
"Je moet klusjes voor me doen"
"Neeeeeeeeeee"
"Anders gaat je pink eraf".
Jezus, iets originelers graag.
Dopedeal met Frans vergeten, nadat hij Do'Riz aan gort had gereden?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Uhmmm...Tonnie kwam toch uit de gevangenis, maar ik kan me niet herinneren dat ie in ONM verder nog foute klusjes heeft gedaan?
jawel hij heeft drugs rondgereden voor ene Frans of Freek of weet ik 't hoe die heette...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
Uhmmm...Tonnie kwam toch uit de gevangenis, maar ik kan me niet herinneren dat ie in ONM verder nog foute klusjes heeft gedaan?
klopt, was rond de exit van Ellen, Bram en Clairequote:Op zaterdag 23 september 2006 15:21 schreef Svensational het volgende:
hmm...toen zat ik denk ik in Australië
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
klopt, was rond de exit van Ellen, Bram en Claire
herkenbaar trouwens: ook bij mij valt elke niet bekendklinkende lijn in de Oz-periode!![]()
Dat ie Doris aanreed was volgens mij de laatste aflevering die ik zag voor ik vertrokquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dopedeal met Frans vergeten, nadat hij Do'Riz aan gort had gereden?
volgens mij was dat zo half oktober, zou dat kunnen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:26 schreef Svensational het volgende:
Dat ie Doris aanreed was volgens mij de laatste aflevering die ik zag voor ik vertrok!
Ik ging 27 25 oktober weg, dus die aflevering zou dan 24 22 oktober geweest moeten zijn...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij was dat zo half oktober, zou dat kunnen?
gecheckt, 22 oktober idd... dan heeft Doris korter in het ziekenhuis gelegen dan ik dacht, want Ellen en Bram vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:35 schreef Svensational het volgende:
Ik ging 27 25 oktober weg, dus die aflevering zou dan 24 22 oktober geweest moeten zijn...
Toch jammer dat ik dat heb moeten missenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...
redelijk ironisch welquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
Toch jammer dat ik dat heb moeten missen!
Do'Riz werd met pinnen weer in elkaar gesoldeerd en toen kon ze naar huis.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:42 schreef babette21 het volgende:
gecheckt, 22 oktober idd... dan heeft Doris korter in het ziekenhuis gelegen dan ik dacht, want Ellen en Bram vertrokken direct na de begrafenis van Claire (12 november)...
Heb wel eens eenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
redelijk ironisch wel
heb je 'm daarna nooit gezien? (op mijn onwijs gelikte fotospecial na natuurlijk![]()
)
ik heb 'm nog steeds ergens op video, maar ja daar heb je weinig aan
Heb ik het weer gedaan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
Heb wel eens eenWup
filmpje gezien, maar das toch anders, ik zat er niet echt in zegmaar
. En hier op FOK! heb ik helemaal het plezier moeten missen
!
volgens mij hing hier een algemene rouwstemming, dus daar zou jij je goed mee vermaakt hebben jaquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:40 schreef Svensational het volgende:
En hier op FOK! heb ik helemaal het plezier moeten missen!
Wat ben je weer lekker schattig vandaag?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:51 schreef babette21 het volgende:
betrek vooral alles lekker op jezelf jij, je wordt niet eens genoemd man
Er is er maar eentje die zo goed een bezopene kon spelen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:50 schreef babette21 het volgende:
[maar Ellen helaas ook, die mis ik nou écht nog steeds]
Hoeft nog niks te zeggen.. Toch, toch????quote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef babette21 het volgende:
Just ontbreekt ook...
maar ze was er iig wel een soort van afhankelijk van geworden dus?quote:Op zondag 24 september 2006 12:21 schreef soapie het volgende:
Bettina was wel verslaafd aan iets wat ze van die goeroe had gejat, maar wat het nou ook al weer was voor spul, was geen morfine iig...
quote:Op zondag 24 september 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ze was er iig wel een soort van afhankelijk van geworden dus?
en laat me raden: iets als afkicken was niet nodig, want na de operatie was ze spontaan 'clean' ?!quote:Op zondag 24 september 2006 12:32 schreef soapie het volgende:
Shirina heeft dat flesje gevonden en aan Niels laten zien en zo zijn ze er achter gekomen. bla bla bla....
thanks... ik denk dat ik het voor het gemak maar op het gebruik van middelen hou, dan kom ik ook al op 12!quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Mvnl het volgende:
@babette... Victor-verhaal komt me iig bekend voor (al twijfel ik ff op t wel echt victor was en niet pim ofzo..) maar da's ook gelijk alles wat ik er over kan melden :s
foutje bedenk ik me net: het was een papaver tinktuur. Papaver tinktuur is een opiaat, maar voor zover duidelijk werd in sterk verdunde vorm. Ik weet verder ook alleen wat ze in ONM zeiden dus dat hou ik maar aanquote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha... nooit van gehoord haha! dank
oke, dan kom ik ongeveer tot dit verhaal:quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
foutje bedenk ik me net: het was een papaver tinktuur. Papaver tinktuur is een opiaat, maar voor zover duidelijk werd in sterk verdunde vorm. Ik weet verder ook alleen wat ze in ONM zeiden dus dat hou ik maar aan![]()
Hij is wegquote:Op zondag 24 september 2006 11:12 schreef babette21 het volgende:
nieuwe castfoto
zo te zien blijft Kasper weg, Just ontbreekt ook...
lulligquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
nou ja, deze staat iig vast!
en volgens mij wordt het tijd voor 'n heroïneverhaaltje, die pillen kennen we nu wel....
Niels mag trouwens ook wel weer eens een tegenslag dus eh.... als Ilyas even op wil schieten...
nou ja, ze zuipen natuurlijk allemaal om de haverklap, maar om het nou onder het kopje "verslavingen" te gooien?!quote:Op zondag 24 september 2006 17:28 schreef soapie het volgende:
Ik heb het idee dat er nog meer verslaafden waren, maar ik kan er nu niet op komen, misschien later....
Hahaha, klopt en daardoor raken tienermeisjes irl aan de zuip....quote:Op zondag 24 september 2006 17:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ja, ze zuipen natuurlijk allemaal om de haverklap, maar om het nou onder het kopje "verslavingen" te gooien?!
Levert wél veel memorabele momenten op, zoals Babette die een teiltje nodig had, Arthur met z'n dramamuziek, Claire die d'r glas leegkiepte, Bram die z'n pieper wat onhandig liet vallen en nou... vul maar aan! haha
tja, toen ik 16 was en heel stoer naar de Tempel [quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef soapie het volgende:
Hahaha, klopt en daardoor raken tienermeisjes irl aan de zuip....![]()
was ook mijn eerste idee!quote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef soapie het volgende:
Weinig originele foto's trouwens, zelfde stijl als vorig jaar..![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 17:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, toen ik 16 was en heel stoer naar de Tempel [bestaat ie nog?!
] ging, dacht ik ook: oeh nu móet ik wel aan de zuip - elke 5 minuten - want dan doen ze bij onm ook
ik voel me meteen zo'n bejaardequote:
quote:Op zondag 24 september 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
dan nu [met Chris Z. boven m'n bed![]()
]
uhuquote:Op zondag 24 september 2006 18:04 schreef soapie het volgende:
Het wordt echt tijd dat ze het begin gaan herhalen!!!!!
Rotter dan nu kan het haast niet worden.quote:Op zondag 24 september 2006 18:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhual ziet dat er waarschijnlijk onwijs knullig uit
Niks mis met Chris toch, maar om nou een poster boven m'n bed te gaan hangen, daar voel ik me toch echt te oud voor...quote:Op zondag 24 september 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja nu ik 'm zo teruglees is dat niet heel vreemd...
zal ik 't maar toegeven dan.......
leuk voor als je een scharrel [of nog erger: de liefde van je leven] meeneemt, die rent meteen keihard wegquote:Op zondag 24 september 2006 18:13 schreef soapie het volgende:
Niks mis met Chris toch, maar om nou een poster boven m'n bed te gaan hangen, daar voel ik me toch echt te oud voor...![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
leuk voor als je een scharrel [of nog erger: de liefde van je leven] meeneemt, die rent meteen keihard weg
maar goed, genoeg off-topic
quote:Op zondag 24 september 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
verder staat mij bij dat Victor in de beginjaren gokverslaafd was (hij had hierdoor onder meer schulden bij Cor), komt dit iemand bekend voor?
BTW: Die broer van Abel Hagen was ook aan de drank verslaafd.quote:WO. 28-12-1994 (193)
Cor dreigt Victor's gokverleden openbaar te maken en doet hem een voorstel.
En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.quote:DO. 12-03-1998 "DREIGEMENTEN" (819)
Lotje probeert Abel ervan te overtuigen dat zijn broer niet meer aan de alcohol verslaafd is.
Ik zie dat Youssef ook op de nieuwe castfoto staat.quote:Op zondag 24 september 2006 17:51 schreef babette21 het volgende:
hier dan 'n andere, hoewel niet bepaald duidelijk:
[afbeelding]
bron: www.onmclub.net
20.30uur op 3 'De avond van de straat'. Met als hoogtepunt: 'het eerste Nederlandse straattaal dictee'.quote:Op zondag 24 september 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
vanavond is Junior trouwens te gast in één of ander BNN-programma over straattaal...
maar jammer joh: net5-avond![]()
En Claire aan mannen....quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.![]()
vóór hij in ONM kwam toch?quote:Op zondag 24 september 2006 18:38 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Die broer van Abel Hagen was ook aan de drank verslaafd.
ik heb er serieus aan gedacht om Marnix om die reden in het lijstje te zetten...quote:En Frank was natuurlijk verslaafd aan vrouwen.![]()
Ik geloof van wel. Duuk had ook ooit een patiënte (Petra de Vries) die verslaafd was aan proletarisch winkelen.quote:Op zondag 24 september 2006 18:47 schreef babette21 het volgende:
vóór hij in ONM kwam toch?
maar wel de start van één van de leukere lijntjesquote:Op zondag 24 september 2006 18:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Haar flirt met Frida was inderdaad geen succes.
oeps hier had ik overheen gelezen...quote:WO. 28-12-1994 (193)
Cor dreigt Victor's gokverleden openbaar te maken en doet hem een voorstel.
Het lijntje was alleen van korte duur.quote:Op zondag 24 september 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
maar wel de start van één van de leukere lijntjes
nee hij was wat aan het dealen om zo aan geld te komen om Aïsha naar Nederland te kunnen halen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:03 schreef soapie het volgende:
Heeft Ravi nou ook uit de pillendoos gesnoept, er staat zoiets op jou site Babette?? Hoe zat dat ook al weer precies???
Ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 24 september 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
voorproefje van 't nieuwe topic....
[afbeelding]
nou 't was de aanleiding van 't Claire-en-Niels-verhaal, en dat liep weer over in de Victorfiles enzo...quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Het lijntje was alleen van korte duur.![]()
Kan me er niet veel van herinneren...quote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hij was wat aan het dealen om zo aan geld te komen om Aïsha naar Nederland te kunnen halen.
Sasza kwam hierachter en ging zedenpreken, toen is Ravi hier braaf mee gestopt (1997).
Op de SEHquote:Op zondag 24 september 2006 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Duuk had ook ooit een patiënte (Petra de Vries) die verslaafd was aan proletarisch winkelen.
In die periode maakte Jop de Vries zijn regiedebuut in ONM.quote:Op zondag 24 september 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
nou 't was de aanleiding van 't Claire-en-Niels-verhaal, en dat liep weer over in de Victorfiles enzo...
vanaf dat India-gedoe is er constant van alles te doen geweest rond de Van Walsums (incl. mev. Simons) en de Couwenbergs (incl. dhr. Richter)
Nee iddquote:Op zondag 24 september 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
even snel een topic volposten valt niet mee met deze forumtraagheid....
regisseert ie eigenlijk nog steeds bij onm?!quote:In die periode maakte Jop de Vries zijn regiedebuut in ONM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |