Volgens mij is ze zonder eigen wil geborenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
als we Esmee weer 's met 'n Ipodje zien kan ik wel raden wat ze luistert:
Laat me, laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan"
Ramses![]()
kan zijn, maar dat "Laat me" haar huidige motto is kan zeker niet missen, ze blèrt het elke scènequote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is ze zonder eigen wil geboren.
Vervang hierbij "geld" door een willekeurig voorwerp.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
"Omdat het je geld niet is!!"
Een echte Marokkaan.
Huh, is dat een ander...quote:
Nou niet bedoel je?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
nee, ze zei het echt zo, als in: je weet toch dat ik de grootste geldwolf van ons tweeën benquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Nou niet bedoel je?
Ramses isquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
Dat was een echte Julia quote!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou uit z'n hoofd?!"![]()
Christiaan Adelbert Vroman, geboren op 24-03-1977 te Wassenaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Chris hoe-heet-die-nou-allemaal Vroman?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
Ramses![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
Julia: "wie kent de rijkste 500 nou NIET uit z'n hoofd?!"![]()
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:57 schreef digispeed het volgende:
hmmm kijk niet vaak ONM, maar was nieuwschierig naar de acteerprestatie van Liz in een soap serie. Ze kan beter andere rollen gaan spelen, want tot nu toe is het niks.
Zonde, was als actrice is ze best goed, maar niet in een soap.
nou heb liz vaak zien acteren en normaal ben ik direct onder de indruk of nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Valt van die twee seconden dat ze in beeld was nog niet veel van te zeggen lijkt me....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |